خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

فقط تا پنجشنبه شانزدهم اسفند برای ثبت نام در مسابقات فرصت باقیست؛ شمارش معکوس! ویژه برنامه هات گوش کن، نوروز 1398

سلام و سلام و سلام و بازم سلام.

 

امیدوارم وقتی این نوشته رو می‌خونید حال دلتون از همیشه بهتر باشه.

 

خب خوب و خوش و سلامت و از این حرفا هستین؟

سال سگ بهتون وفادار بوده یا خدای نکرده اون روشو به شما نشون داده؟

حالا هر طور که بوده این سال، دیگه آروم آروم داره بساطشو جمع می‌کنه و جاشو به یه سال تازه میده که امیدوارم توی این سال تازه برکت و فراوونی از زندگی هیچ‌کس دور نشه.

 

از مقدمه بگذرم و به اصطلاح برم سر اصل مطلب که مطلب خیلی هم خوب و خوشآیند هستش.

 

قراره دوباره مثل پار‌سال دور هم جمع بشیم و کلی کیف کنیم از اومدن یه سال جدید با طعم  هات گوش کن نوروزی محله.

کجا؟

خب معلومه دوباره مثل پارسال تیمتاک محله.

برنامه دوباره مثل پار‌سال اجرا میشه یا کار جدیدم توش کردین؟

اگه یه کوچولو وقت نازنینتونو به ما بدین، یه خورده بهتون از کارهایی که قراره با هم تو هات گوش کن امسال بکنیم می‌گیم و اصل کارو می‌ذاریم برای خود برنامه.

حالا این برنامتون که هی می‌گین کی هست؟

 

جونم براتون بگه که ساعت ۶ روز ۲۸ اسفند، بی حرف پیش قراره کارمونو شروع کنیم. خب طبیعیه که تا شب قراره با هم به اصطلاح بترکونیم و شادی اومدن سال نو رو دو‌چندان کنیم.

بخشهای ویژه برنامه نوروزی هات گوش کن.

با موزیک چند چندی:

مثل ویژه برنامه تولد محله، این دفعه هم یه با موزیک چند چندی خوشگل ترتیب دادیم که حتما مورد توجهتون قرار می‌گیره.

اما مدیونین یه لحظه فکر کنین دقیقا همون غالبی که ۱۱ مرداد رفتیم قراره کپی بشه و و قرار باشه بازم با یه کار تکراری سر شما رو درد بیاریم. این دفعه کلی اتفاقات جدید افتاده که حیفه لو برن واقعا.

اما باید بگم مثل با موزیک چند چندی قبلی، چهار تا مرحله داریم؛ بازم تکرار می‌کنم قراره با اتفاقات و چالشهای خیلی جدیدی مواجه بشین که اگه چیزی راجع بهشون بگیم، بعدا خودتون شروع میکنین به گفتن این که چرا مزه ی این اتفاق خوبو برامون سرد کردین؟

 نکاتی در باره ی با موزیک چند چندی:

  • از اونجا که هر مرحله از مسابقه به طور یک پارچه برگزار میشه، حضور شرکت کننده ها در طول برگزاری مرحله مورد نظر الزامیه: به عبارت ساده تر، اگه شرکت کننده ای قسمتی از مرحله ی اول رو از دست بده نمیتونه در ادامه ی مسابقه حضور داشته باشه.
  • اگر نت یا صدای یکی از شرکت کننده ها در طول مسابقه دچار مشکل باشه، حد اکثر تا پایان بخشی که مسابقه در اون برگزار میشه فرصت داره به مشکل نت یا صداش رسیدگی کنه: این قانون برای اجرای بیشتر عدالت در طول مسابقه هست که تکلیف سایر شرکت کننده ها روشن باشه. اگر کسی که دچار مشکل هست نفر آخر شرکت کننده ی بخش مربوط به خودش باشه، زمانی که برای اصلاح و برگشتش به مسابقه می‌تونه داشته باشه حد اکثر ۳ دقیقه هست.

حالا اونایی که میخواان یه جایزه ی نقدی خوب نصیبشون بشه و می‌دونن با موزیک چند چند هستن، فرم ثبت نام این مسابقه رو در انتهای پست تکمیل کنن. یه تیزر هم برای با موزیک چند چندی آماده شده که شما میتونین اونو از اینجا دریافت کنید تا بیشتر متوجه بشید قراره چه اتفاقی بیفته این دفعه.

کلمه سازی:

اونایی که فکر می‌کنن ذهن خلاق و هوش خوبی دارن:

البته اشاره می‌کنن همه ی اعضای محله و تمام کسایی که این پستو می‌بینن واجد این شرایطن که بعضیاشون شکسته نفسیشون زیاده.

از شکسته نفسی که بگذریم، اونایی که فکر می‌کنن توی دنیای جدولها و حدس کلمه دستی دارن یا اصلا میخوان یه بازی مفرح با کلمات رو تجربه کنن، کلمه سازی برنامه ی عید ما رو از دست ندن. بازیی که از حدس یه کلمه پنج حرفی و یه جدول رمز دار تشکیل میشه.

توضیحات کامل سعید

به یاد شهیار یکی از دوستان قدیمی محله دددوووررروووددد

خب اشاره به حدس کلمه پنج حرفی شد که در واقع اصل و اساس ماجراست.

یادتونه من یه پست تو مرداد 93 زدم که اسمش کلمه بازی، کلمه سازی یا یه چیزی تو همین مایه ها بود؟ این لینکشه که اگه بخواید میتونید برید از کم و کیف مسابقه سر در بیارید.

اما بنا بر چیزی که تا الان متوجه شدید باید یه کلمه پنج حرفی رو حدس بزنید و یه پول حسابی جایزه ببرید!

ترتیبش این جوریه که ما همون اول پنجاه امتیاز بهتون میدیم!

دیگه مسابقه از این بهتر؟ همون اول امتیاز میدن خخخخ!

ولی از اونجا که هیچ ارزونیی بی حکمت نیست، در نظر داشته باشید که شما باید کلمه پنج حرفی رو حرف به حرف حدس بزنید و بعد حدس هر حرف خودتون جاش رو هم مشخص کنید.

به ازای هر اشتباهی چه توی حدس حروف و چه تشخیص محلشون توی کلمه که بکنید یه امتیاز از اون پنجاه تایی که اول بهتون دادیم رو ازتون میگیریم تا به حکمت اون ارزونی پی ببرید!

همه حرف رو که اینجا نباید بزنم! اونایی که مسابقه دوست ندارن حوصله شون سر میره! با تیزر مسابقه همراه باشید، بقیهش رو اونجا خدمتتون میگم.

پس  تیزر آشنایی با کلمه سازی رو یه اینتر اینجا بزنید و دریافت کنید تا عملا ببینید بازی چطور انجام میشه.

اوخ صبر کنید! فرم ثبت نام کلمه سازی هم آخر همین پست هست و در نظر داشته باشید، پایان مهلت ثبت نام هر دو مسابقه با موزیک چند چندی و کلمه سازی تا پایان پنجشنبه 16 اسفند ماهه و بعید به نظر میاد امکان تمدید مهلت داشته باشیم. پس بشتابید تا از زیانکاران نباشید!

گزارش یک دوبله:

همیشه صدا و صدا پیشگی از هنرهای مورد توجه نابینایان و سایر افراد جامعه بوده؛ خیلیها دوست داشتن بدونن یه دوبله چه شکلی انجام میشه و واقعا فرآیند کار صدا‌پیشه ها چطوریه؟

اگه شما هم این کنجکاوی رو داشته باشین، با گوش دادن به ویژه برنامه هات گوش کن نوروزی می‌تونین خیلی از کنجکاویهاتون رو اقناع کنین. بهتون توصیه می‌کنیم گزارش دوبله ی هات گوش کن رو به هیچ وجه از دست ندین؛ چون توش از تمام فرآیندهای دوبله پرده برداری میشه و با یه سری از دوبلورهای جوون و با تجربه آشنا میشین. از اونجایی که ما به بهانه های مختلف تا رسیدن به 28 اسفند این پست رو به روز خواهیم کرد، منتظر تیزری از این گزارش جذاب هم باشید.

چالش تبریک نوروزی

داشت یادم میرفت که امسالم بخش تبریکهای نوروزی شما دوستان رو خواهیم داشت. منتها تصمیم اینه که چالش تبریک داشته باشیم.

این جوری که هر کدوم از شما دلتون خواست، یه تبریک نهایتا 40 ثانیه ای برامون بفرستید و توش از هر خلاقیت جالبی که به نظرتون میرسه استفاده کنید.

 

خب اگر خواستید تو این چالش هم شرکت کنید، فایلهای صوتی خودتون رو یا به آیدی تلگرام @hotgooshkon1 بفرستید، یا آدرس ایمیل hotgooshkon@gmail.com

 

یادتون نره که حداکثر 40 ثانیه برای تبریکتون فرصت داریدااااااا!

 

این بخشها و یه سری بخشهای دیگه که داره تهیه میشه، نوید یه عید خوب رو با هات گوش کن به همه میده. لطفا افتخار همراهیتونو به ما بدید تا با هم یه سال خوب رو کلید بزنیم و بریم به سمت شادی و نشاطی که حق همه ی ما از این دنیای قشنگه.

منتظر همتون هستیم.

تنهامون نذارید.

فرم ثبت نام در مسابقه با موزیک چند چندی

مهلت ثبت نام پایان یافته است.

فرم ثبت نام در مسابقه کلمه سازی

مهلت ثبت نام پایان یافته است.