خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
تاکسی 360! یک نرم افزار برای سفارش تاکسی آنلاین، پیک موتوری، بلیط هواپیما و شارژ مبایل شما

درود

خب همه چیز رو تو عنوان پست گفتم و کافیه تاکسی 360 رو از پلی استور یا بازار روی گوشیتون نصب کنید تا همه چیز دستتون بیاد. ولی یه معرفی اجمالی از این نرم افزار بدک نیست.

خیلی از ما از تاکسی آنلاین اسنپ، تپ30، ماکسیم، الوپیک و … استفاده میکنیم و از اونجایی که نمیشه گفت یکی از اینها در همه حال و از همه نظر مناسب هست، همه شون رو روی گوشی نصب میکنیم.

خب با تاکسی 360 بازم باید همه برنامه هایی که گفتم رو نصب کنیم!

نترسید بابا! قضیه چوپونه و داستان سفیدا یا سیاها نیست خخخ!

یه تفاوتکی داره!

بعد از ورود به این نرم افزار، کافیه وارد بخش تاکسی آنلاین و پیک بشید، مبدأ و مقصد رو تقریبا شبیه سایر نرم افزارهای تاکسی آنلاین مشخص کنید و بعد نتیجه کار خودتون رو ببینید و خوش به حالتون بشه!

بعد از مشخص کردن مبدأ و مقصد، لیست همه تاکسیهای آنلاین که اطراف شما فعال هستن با قیمت و زمان تقریبی رسیدنشون به نمایش در میاد.

شما با مقایسه قیمتها و اگه عجله دارید زمان بندی که نشون میده روی هر کدوم از گزینه ها که خواستید ضربه میزنید، وارد اپلیکیشن مورد نظر میشید و ادامه کار هم که مشخصه درخواست سفر و باقی ماجرا.

ببینید لازمه اپلیکیشنهای تاکسی آنلاین روی گوشیتون نصب باشه و همچنین توی هر کدوم از اپلیکیشنها که میخواید ازشون استفاده کنید ثبت نام کرده باشید.

خب اگه بعد از ورود به تاکسی 360 روی گزینه خرید بلیط هواپیما ضربه بزنید، بازم با انتخاب روز حرکت، مبدأ و مقصدتون این بار لیست تمام پروازها همراه با نام هواپیما، ساعت حرکتشون و این که صندلی خالی دارن یا نه نمایش داده میشه و وقتی روی اسم پرواز مورد نظرتون کلیک کنید یا همون ضربه بزنید، وارد سایت فروش بلیط میشید و به راحتی بلیطتون رو تهیه میکنید.

خدمات مبایلش هم که کاملا مشخصه.

خرید شارژ برای انواع اپراتورها از این طریق فراهم شده که به نظرم خیلی هم لطفی نداره و راههای آسونتری هم برای خرید شارژ پیدا میشه.

به هر حال به نظر من این مقایسه قیمت برای تاکسی و پیک موتوریها و خرید بلیط هواپیماش نکات مثبتش هستن.

راستی من وقتی از پلی استور نصبش کردم کمی تا قسمتی اذیت میکرد و متوقف میشد. پس توصیه میکنم از بازار نصبش کنید تا تصرفات احتمالی لازم برای این که تو کشور ما خوب کار کنه و بهش میگن بومی سازی هم شامل حالتون بشه.

 

۳ دیدگاه دربارهٔ «تاکسی 360! یک نرم افزار برای سفارش تاکسی آنلاین، پیک موتوری، بلیط هواپیما و شارژ مبایل شما»

سلام و تشکر از این پستتان
یک درخواست داشتم البته ببخشید مربوط به این پست نمی شود می خواستم اگر برایتان مقدور است آموزشهایی هم در مورد گوگل درایو, سامسونگ درایو و وان درایو در گوشیهای لمسی هم تهیه کنید و در سایت منتشر کنید چون بسیاری از نابینایان کار با آن را نمی دانند. تشکر

دیدگاهتان را بنویسید