خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
کارگاه مثبت اندیشی رعد قسمت ۱۵

موضوع:پاکسازی قسمت اول
سلامی گرم خدمت شما خواننده مثبت و نیکو اندیش. امیدوارم در هر شرایطی که هستید بتونید حال دلتونو خوب کنید. و بدونید که شاد بودن هنره اونم ی هنر بزرگ. الان که دارم این پستو می نویسم با خودم میگم خدا کنه حال و احساس ابراهیم که خواهر زادشو از دست داده بهتر باشه. خدا کنه خرداد اتفاقهای خوبی براش به ارمغان بیاره . ابراهیم برادر خوبمون تسلیت ما رو بپذیر.‌

با خودم میگم یعنی کیا دارن مطالب منو می خونن؟
اینجا سایت نابیناهاست مسلماً هستن افرادی که من نمیشناسمشون و حتی اسمی ازشون نشنیدم. مهم نیست که نمیشناسمتون، در همین لحظه از خدا می خوام که حس خوب آرامشو به هممون هدیه کنه. ترس و استرس و نا امیدیو از قلبامون دور کنه. امیدوارم همگیمون با وجود مشکلاتی که داریم بتونیم شاد تر از قبل زندگی کنیم.
*****
از شما چه پنهوون کم کم داریم به قسمتهای آخر کارگاه های مثبت اندیشی میرسیم. از مرداد پارسال تا الان با هم بودیم و ممنونم از همتون، فک کنم اگه دست بجونبونم چند جلسه دیگه تموم بشه. ولی هر چی هست آخرای خطیم خخخ
*****
رسیدیم به مبحث پاکسازی. اول بگم که منظور از پاکسازی چیه؟ پاکسازی یعنی پاک کردن یکسری چیزهایی که برای ما مفید نیست. مثال میزنم شما برای اینکه ظاهری آراسته داشته باشید دو تا کار باید انجام بدید یکی اینکه لباسهاتون تمیز و مرتب و اتو کرده و ست باشه ولی ی قسمت هم پاکسازی. هر چقدر هم شما خوش تیپ باشید ولی حمام نرید ظاهرتون آراسته نیست. شما باید حموم برید تا این آراستگی تکمیل بشه. صورت آلوده و بدنی کثیف ی اشتباه محسوب میشه. و حتی اگه در ظاهر کسی به آلودگی شما پی نبره ولی خودتون نیاز به حمام و پاک شدن دارید و تا حموم نرید حس خوبی نخواهید داشت.
بله ما هم جسمی و هم روحی نیاز به پاکسازی داریم. پاکسازی که بعدا میگم چطوریه حس آرامش روحی بهتون میده و باعث میشه انرژی های منفی که از گذشته با خودمون خودآگاه و ناخودآگاه حمل میکنیم پاک و محو یا اینکه کمرنگ بشه
*****
در جلسات قبلی گفتیم انسان هم ارتعاش مثبت داره و هم منفی . وقتی ارتعاش مثبتمون بیشتر باشه به سمت اهدافمون در حرکتیم ولی اگه بتونیم ارتعاشهای منفیمونو پاک کنیم خیلی راحتتر به اهداف میرسیم.
پاکسازی یا روش هو اُو پنو پنو اولین بار توسط دکتر جو وایتالی که این آموزه ها رو از دکتر هیولن یاد گرفت به صورت مکتوب و مدون بیان شد.
جو وایتالی میشنوه که ی بیمارستان روانی که بیمارهاش خیلی اذیت میکردن توسط دکتر هیولن سامان یافته. به دکتر هیولن میگه چطور تونستید این کار غیر ممکنو انجام بدید؟ هیولن میگه من اعتقاد دارم ی مشکلی در من هست که من الان در این شرایطم. پس قسمتی از خودمو که با اونا مشترک بود پاک کردم. چرا که در نظر من
پاکسازی کلید تمام مشکلاته.

البته ناگفته نمونه که در قانون جذب و قانون” هو اُو پنو پنو” گفته شده که ما برای دیگران نمی تونیم چیزیو جذب کنیم. ولی با پاکسازی شرایطی به وجود میاد که دیگه ما اذیت نمیشیم.

غمتون ندم دکتر هیولن با پاکسازی شرایطی براش به وجود اومد که دیگه وضعیت اون بیمارستان و بیمارا براش غیر قابل کنترل و غیر قابل تحمل نبود.

جو وایتالی مادرش به بیماری سختی دچار میشه و بیمارستان بستری میشه خیلی خیلی ناراحت میشه و نمیدونسته چه کار کنه. شروع میکنه به پاکسازی روح و خاطراتش و بعد همه ناراحتی ها و بی تابی ها ازش دور میشن . البته مادرش خوب نمیشه ولی حال روحی جو خوب میشه و خیلی راحت با این مشکل کنار میاد .
کتاب محدودیت صفر و سفر به صِفر دو اثر جو وایتالیه و کسانی میتونن مطالب کتابو درست درک کنن که به قانون جذب احاطه و تسلط داشته باشن و الا به بی راهه میرن
پاورقیو همین جا بگم که یادم نره خخخ اگه در مورد “هو او پنو پنو”بیشتر می خوایید بدونید ی سرچی کنید واقعا بی نظیره.
*******
در جایی دکتر هیولن میگه کل مشکلات ما باز پخش خاطرات ما هستند. و ما دو راه داریم یا به مشکل بچسبیم یا به مشکلمون عشق بورزیم و آزادش کنیم.

عشق ورزیدن یعنی ارتعاش مثبت بدیم. بهش چسبیدن هم یعنی به مشکلمون بی توجه نباشیم. قبلا هم گفتم وقتی ما به مشکلاتمون بی توجه نباشیم و مدام بهشون فکر کنیم قرار ملاقات میذاریم با این جور اتفاقات در آینده.

دکتر هیولن هم دقیقا همینو میگه زندگی مثل یک نواره. اتفاقاتی که خیلی بهشون توجه میشه مدام تکرار میشه و برمیگرده سمتمون. این مشکل بر میگرده تا بهش عشق بورزیم.
پس بیاییم با خودمون مرور کنیم چرا مدام ی اتفاق بد توی زندگیمون تکرار میشه؟ چون مدام داریم بهشون فکر میکنیم و به سمت خودمون میکشونیمشون.
مثلا ی فردی یکی از دوستاش بهش بدی میکنه اونقدر به این موضوع فکر میکنه و هر جا میشینه تعریف میکنه که دوستی دیگه همون کارو باهاش میکنه و دوباره فرد غصه میخوره و مدام درباره بدیهایی که دیده صحبت میکنه و دوباره و دوباره افراد دیگه بهش بدی میکنن و این فرد میگه دست من نمک نداره. کسی هم نیست بهش بگه بی خیال بدی ها. متاسفانه بقیه هم میشن گوش شنواش و ارتعاشهای منفی افراد زیادیو در بر میگیره.
حالا چطور باید به خیانتی که دیدیم عشق بورزیم؟ باید در این مواقع بگیم خدایا شکرت که رفت و از زندگیم خارج شد و بیشتر ازین نتونست بهم لطمه وارد کنه. لیاقت من خیلی بیشتر ازین دوست بود. و بعد با پاکسازی مانع تکرار این جور اتفاقات بشیم.

هر اتفاقی که میفته ما دو راه داریم :
۱-یا بهش عشق بورزیم و ارتعاش مثبت بدیم و شکر گزار و شاد باشیم. که خیلی سخته اما نشد نداره
۲- یا بهش بچسبیم و غر بزنیمو مظلوم نمایی کنیم و غصه بخوریم که کار خیلی راحتیه ولی نتیجش اینه که اون اتفاق یا اتفاقهای مشابه اون برامون تکرار میشه.

دکتر هیولن میگه وقتی مشکلات دارن میان و خاطرات دوباره بازپخش میشن ما فکر میکنیم که مشکلات بیرون از وجود ما هستند و به نظرمون ما خوبیم مردم و جامعه و شرایط و …. بد هستند . ولی گول نخورید. مشکل درون خود ماست. کسی که مدام پولشو دیگران بالا میکشن یا مورد خیانت قرار میگیره و یا با بیماری و فقر رو به روست و این مشکلاتو مدام داره و به قولی نوار زندگیش روی تکراره باید بدونه که خودش باعث شده که این مشکلات دست از سرش برندارن. هر چند که بازگشت این مشکلات بد نیست مثل یک آلارم می مونن و می خوان به ما بگن این مشکلات درون خودته پاکشون کن و آسوده شو.

اگر پاکسازی کنیم توجه مون به خاطرات گذشته که باعث تکرارش میشن دیگه مثل قبل منفی نیست. اینم بگم که خاطرات و اتفاقات بد با پاکسازی از بین نمیرن ولی مثل قبل مارو اذیت نمیکنن.

سعی کنید حستون همیشه خوب باشه و وقتی حستون بده هیچ کاری و هیچ تصمیمی و حتی هیچ حرفی نزنید. چون همون طور که قبلاً گفتم توجه ب یک چیز باعث زایش اون موضوع میشه.

برای پاکسازی هم باید بدونید که ما فقط چند تا عبارتو باید تکرار کنیم . این عبارتها بار احساسی خاطرات بد رو کم میکنه. وقتی بار احساسی کم بشه خب توجه مون هم به اون موضوع یا خاطرات منفی کم میشه.

حالا برای پاکسازی روح و خاطراتمون از منفی ها از کجا باید شروع کنیم؟ مشخصه از همون خاطراتی که بیشتر از همه در حال حاضر باهاش مشکل داریم و مارو اذیت میکنن.
حالا چطوری؟ با گفتن کلمات متاسفم منو ببخش دوسِت دارم متشکرم.
ببینیم این عبارات از کجا اومدن؟ متاسفم لطفا منو ببخش کوتاه شده عبارت طولانی تره: متاسفم لطفا منو ببخش به خاطر هر آنچه که در درونمه و باعث شده ی همچین شرایط و احساساتیو تجربه کنم
متشکرم: خدایا متشکر و ممنونم که منو درین شرایط قرار دادی که بدونم ی مشکلی دارم که باید پاکسازیش کنم و مچکرم که خودت پاکسازیشون میکنی چون من که کاری انجام نمیدم و فقط کلماتیو تکرار میکنم.
این شد کل پاکسازی. ولی بدونید خدا نیازی به این پاکسازی نداره بلکه ما خودمون نیاز به این پاکسازی داریم. بدونید خداوند خالق احساسه و مبری از داشتن احساس. ولی ما باید این کلماتو بگیم: مثل حمام که جسمو تمیز میکنه تکرار این کلمات روح ما رو پاک میکنه.

این پاکسازی به روش “هو اُ پنو پنو” هست که البته اگر کسی انجامش بده اون اوایل برون ریزی داره. یعنی کمی عصبانی یا ناراحت میشه که ممکنه از چند دقیقه تا چند روز در افراد متفاوت باشه ولی تحمل کنید که این برون ریزی گذراست. شاید هم اصلا برون ریزی نداشته باشید.

****
تا می تونید پاکسازی کنید و اثرات خوبشو ببینید. با ی سرچ کوچیک می تونید در مورد “هو اُ پنو پنو” اطلاعاتی به دست بیارید. گاهی بد نیست چیزهای جدیدی بخونیم. گاهی بد نیست به دنیا ی جور دیگه نگاه کنیم. که این توصیه بزرگان و اندیشمندان دنیاست.
****
تمرین هم مشخصه:
عبارات متاسفم منو ببخش دوست دارم متشکرم رو مدام تکرار کنید که روحتون از خاطرات و داده های منفی پاک بشه و کمی روانمون الهی تر و ارتعاشمون بالاتر بره.

*****
پست تموم شد. ی سئوال کسی از سعید خالی خبر داره؟ سعید خان کجایی داداش من؟

۲۷ دیدگاه دربارهٔ «کارگاه مثبت اندیشی رعد قسمت ۱۵»

سلام رعد جان.حالم با پستهای خوبت عالیه واقعا.پاکسازی رو هم که بهم یاد داده بودی کلی کمکم میکنه و بهم قوت قلب میده.چقدر خوبه که میون این همه بدی و سیاهی شما و دوستای خوب مثبتیمو دارم و حالم با بودن در کنار شما عالیه.شاد باشید?❤

سلام رعد عزیز.
مرسی که قسمت بعدی رو منتشر کردی من یه دفعه کل کارگاها رو از اول تا قسمت قبل این یه بار دیگه خوندمش و حالا هم که جدیده اومده.
دارم سعی میکنم هرجور شده با مشکلات که زیاد هم هستن بجنگم. سعی کنم شرایط جدید رو هضم کنم و
مرسی بابت همه چی و امیدواری هایی که تو و آبجی ستارم بهم دادید و میدید
برقرار باشی

سلام آبراهام با مرام.
کار شایسته ای کردی که پستها رو مرور کردی. پسرم آدمها میان توی زندگی ما و میرن. اما جایی خوندم که گفته بود آدمها با بودنشون ی درس و ی قصه برای ما بازگو میکنن.‌
****
سعی کن برای عزاداری در هر غمی برای خودت و دلت مدت تعیین کنی و بگی من تا فلان روز غصه می خورم و از اون روز که مهلت تموم شد سعی کنی جای همیشگی نمونی. مثلا از خونه مدام بری بیرون.
مواظب خودت باش. از حضور همیشگیت و پشتگرمی همگی که باعث شدید من بتونم تا اینجا پستهارو منتشر کنم ممنون

سلام. رعد اندیشه ی مثبت همیشه تو زندگی غیر از ی سر گرمی کوتاه مدت چیز مفیدی نداشته. من نیاز دارم به پاک کردن ی سری آدمها از تو زندگی ولی هر روز اونها بد جوری طلب کارانه چسبیدن به زندگی من و هر روز من برعکس باید منتظر از بین رفتن اونهایی باشم که دوستشون دارم. ببین نه اندیشه مثبت، نه مشاوره، نه مادیات نه معنویات: هیچ کدوم درد منو درمون نمیکنند. چون هرچه راه کار این شکلی بود را امتحان کردم و سودی نبخشید. ببین دوره زمانه ی وحشتناکی شده آدم ها هر جوری دلشان بخواد زندگی میکنن. به اونا چه مربوط که دارن کسی را آذار میدن یا باید شرایط کسی را در نظر بگیرن یا درک کنن و از این حرف ها؟ تو دنیایی که قبله داره تغییر میکنه و به جای خدا جیب آدمها حکم رانی میکنه چه طور میشه به نظرت مثبت اندیشید یا مثبت زندگی کرد؟ اگه ی نیم نگاهی به ما و امثال ما هم میشد لطف خدا بود که اونم دارن به هر قیمتی شده قانونش را عوض میکنن. ایشان دیگه لزوم نمیبینه همان ی نیم نگاه به ما را داشته باشه چون ما برا پیشرفت و ترقی به آدم های سالم نیاز داریم آدم های سالم هم ترجیح دادن خودشون را به جای خدا پشت میز موجودیت بنشونن و حکم کنند و دستور بدن.

درود. با پاکسازی موافقم. واقعاً مشکلات مثل ویروس میمونند. هر چه بیشتر بهشون فکر کنیم, بیشتر تکثیر میشند و گنده تر هم میشند. کتاب از کاه کوه نسازید رو خوندی آیا؟ البته بعضیا میگند واقعگرا بودند خوب نیست, ولی من خودم قبولش ندارم.
بنظرم آدم میتونه واقع گرا باشه, ولی واقعگرایی که مشکل رو فقط یه مشکل بدونه و بس. مشکلی که هر چه هم که باشه, در نهایت با تلاش خود آدم و البته توکل به خدا قابل حله و اگرم حل نشه, میشه پذیرفتش, بهش عشق هم ورزید و باهاش هم کنار اومد تا یا حل بشه, و یا صبر آدمو بیشتر بکنه.
چند وقت پیش یه بنده دایی دیدم. کلاً یه آدم خیلی خیلی متفاوتی بود و واقعاً و به معنی واقعی کلمه رو اعصاب بود. و مجبور بودم کاری ازش بخوام چون یه کار اداری بود و زیر دست اون بود.
بعد با خودم گفتم اصلاً فرض میکنم داداش خودمه و این مشکلشه. چرا من نباید اونقد مقاومت داشته باشم و صبر و تحملمو بالا نبرم که بعد اگه با یکی دیگم برخوردی داشتم, کمتر اذیت بشم؟ این شد که خیلی ریلکس برخورد کردم و به خیر هم گذشت خَخ.
خلاصه اینکه مشکلات همیشه هست. فقط اونکه مهمه, نوعه نگاه و طریقه ی مواجهه شدن با مشکله. وگرنه که زندگی بدون مشکل و چالش, هیچ معنیه خاصی نداره.

سلام بر شاگردی که به نظرم حالا استاد شده. خوبی؟ خوشی؟
نه این کتاب کاه کباب و کوهو نخوندم. وای هوس چلو کباب کردم خخخخ
آفرین علی. واقع بین بودن با نق زدن و دست روی دست گذاشتن و بد بین بودن خیلی فرق داره.
به نظرم به کار بردن تکنیک تبسم هم در مواقعی که مشکلات ریختن سرمون جواب میده.
خوب شد که اومدی. یکم دلم شور میزد که چرا شاگرد روزگار سر و کلش چن وقتی توی محله پیدا نیس.
راستی شما سعید خالیو میشناسید؟ ما توی محل دو تا سعید خالی داریم یکیشون که اهل اصفهان و توی محل پست هم زده اونو نمیگم. ی سعید خالی دیگه که توی پستها میاد و خیلی لفظ قلم حرف میزنه. کم حرف و مودبه. به گمونم بالای ۵۰ سالو داشته باشه. یکی ازش برام خبر بیاره. ی مدتی که نیست و دل من عجیب به فکرشه.
آیا میشناسیش؟

هوم. تو کی پست گذاشدی من ندیدم؟ من این چن روزه خیلی سرم شلوغ بوده یعنی همش خواب بودم و به هیش کاریم نرسیدم. هی خوابم هی خواب هی خواب. ولی شبا مث جغد هی بیدارم هی بیدارم. حالم خوبه و روش هوپی موپی دراکوتاه تابه تا رم انجامش دادم شب قدر. خیلی بهم حس خوب داد بجای دعاهای متعارف نشستم زیر آسمون خدا توی ایوون خونه و هی گفتم خداجون متاسفم عاشقتم دوستت دارم منو ببخش. تهش دیگه بقیه اومدن نشستیم به هندونه خوردن هوپی موپیم ناقص موند.

سلام رهایی اسم این روش هولوپی دولُپیِ.
مواظب باش موقع دولُپی خوردن این روشو بکار نگیری که مثل این میمونه هلویی درشت توی گلوت گیر کرده باشه و هول هولی لقمه های هنگفت زده باشی هههه
بله منم شبهای قدرمو به پاکسازی اونم درازکش مشغول بودم.
حس خیلی خوبی هم بهم دس داد. با این روش هولوپی دولپی هولو وِلا هم از دلم پر زد ?

راستی عبارات پاکسازیت زیر آسمون خدا کمی ناقصی داشت.‌
خدایا شکرت یا متشکرمو نگفتی که.‌
هی گفتم بگم نگم بعد گفتم وقتی با نصفه و نیمش هندونه نصیبش شده اگه کامل بگه حتمی آناناس و انبه و میوه های استوایی میان سراغش. ?
پس شد متاسفم . منو ببخش. دوست دارم . متشکرم (یا خدایا شکرت)

جمله کوتاه شده عربیشو قبل از شروع ماه مبارک رمضان به خدمتت عرض کردم بگو که آقای شریفی معتقده تاثیرش بیشتر ازین جمله بلنده
****
آباجی جان غربزده ی ساسی شده کم به خاطر این آهنگ مزخرف ریختن سر فرهنگیا اینجا هم بخون تا با سرب داغ مجازاتمون کنن?

بسیاری از سخنرانان موفق به خصوص در حوزه قانون جذب نظیر ایسترهیکس نظریه جالبی دارند. آنها می گویند اگر انسان بتواند فقط ۱۸ ثانیه روی چیزی که واقعاً می خواهد تمرکز کند یک زنگ بزرگ در کاینات به صدا در می آید که توجه کل هستی را به سمت این شخص جلب می کند.
 
اگر این ۱۸ ثانیه بتواند تا ۶۸ ثانیه ادامه یابد دیگر کار تمام است و کل هستی به تکاپو می افتد تا برای فکر متمرکز شده یک راه حل پیدا کند.
 
اگر آرزوست برآورده اش کند و اگر سوال است برایش جوابی بیابد.
 
در نگاه اول شاید این عدد ۶۸ ثانیه خیلی کم و ناچیز به نظر برسد.
 
۶۸ ثانیه یعنی فقط یک دقیقه و هشت ثانیه و بسیاری از افراد می گویند که تمرکز به مدت ۶۸ ثانیه هیچ کاری ندارد!؟
 
خب آیا شما هم همین طور فکر می کنید؟
 
بسیار عالی است! امتحان کنید.
 
خواهید دید که هنوز ۱۸ ثانیه اول رد نشده فکرتان منحرف می شود.
 
ایده ای جدید بلافاصله از اعماق افکارتان ظاهر می شود و نجواگر درونی تان به سخن در می آْید که جدی نگیر و دست از این بازی ها بردار و به مسایل مهم تر زندگی بپرداز و …
 
ما عادت کرده ایم و در حقیقت عادت داده شده ایم که بدون فکر و بر اساس عادت زندگی کنیم.
 
ما صبح از خواب بر می خیزیم بدون این که فقط ۶۸ ثانیه برای کارهای روزانه وقت بگذاریم شروع می کنیم به خوردن صبحانه و سر کار رفتن.
 
بدون اینکه ۶۸ ثانیه مستمر ناقابل برای ارزیابی کارهایمان وقت بگذاریم اسب سرکش ذهن را به این سو و آن سو می تازانیم تا ظهر شود و ناهاری بخوریم و استراحتی و بعد دوباره کار و سپس شب و دور هم جمع شدن و تلویزیون دیدن و بعد خوابیدن.
 
هر ساعت ۶۰ دقیقه است و شبانه روز شامل هزار و چهارصد و چهل دقیقه است اما ما خیلی مواقع در این ۱۴۴۰ دقیقه شبانه روزمان نمی توانیم ۶۸ ثانیه روی یک موضوع خاص فکرمان را متمرکز کنیم!!
 
به راستی این فکر پر جست و خیز که نمی تواند ۶۸ ثانیه آرام بگیرد به چه دردی می خورد؟!
فکر پریشان و ناآرام چیزی جز بی قراری و آشفتگی به همراه ندارد.
 
پیر و جوان و زن و مرد هم نمی شناسد.
 
فکری که نتواند آرام گیرد و چند لحظه ای روی موضوعی که صاحب فکر صلاح می داند متمرکز شود، مطمئناً به هنگام نیاز و بحران که تمرکز بیشتر لازم است، کارآیی ندارد و فلج می شود.
 
باید همین الان هر کاری که داریم زمین بگذاریم و به سراغ ذهن ناآرام خود برویم و ۶۸ ثانیه آن را مهار کنیم.
 
۶۸ ثانیه به شرایطی که الان در آن قرار داریم بیندیشیم.
 
۶۸ ثانیه بعد به این که واقعا در زندگی چه می خواهیم فکر کنیم.
 
۶۸ ثانیه بعد به خوشبختی های خودمان بیندیشیم و ۶۸ ثانیه دیگر به این فکر کنیم که چقدر آرام می شویم وقتی روی مسائل زندگی خودمان با آرامش فکر می کنیم.
 
کاینات بیرون از بدن ما گوش به فرمان ماست تا هر چه را می خواهیم به او ابلاغ کنیم.
اما به یک شرط و آن این است که موقع دستور دادن این طرف و آن طرف نپریم.

سلام بر رعد عزیز و همه دوستان
پست هاتو همیشه دنبال میکنم و گاهی هم میرم پست ها قدیمی رو نگاه میکنم
بخاطر شرایطم نمیتونم چیز زیادی اینجا بنویسم ولی واقعا تاثیر داره پست هات
امیدوارم همیشه خوش خرم باشی و پر از انرژی مثبت و روح خدایی
خوب باشی همیشه در پناه خدا

سلام سارای عزیز. عروس خانوم چه خبر مَبَرا؟
خیلی خوشحالم که پستها رو مرور میکنی چون اگه هر دفعه که ذهنیتمون و دانشمون بالا میره برگردیم و ی مطلبیو بخونیم بیشتر نکته ها رو دریافت میکنیم.
منم برات آرزوی خوشبختی و آرامش و سلامتی و ی جیب پر پول دارم .
خب همین جا باش برم کادوی عروسیتو بیارم. ?

تکنیک عینک سفید رو سعی کن در زندگی به کار ببری سارایی جونم.
عینک سفید در واقع به تو کمک می کنه تا این طور موقع ها نظرت و دیدگاهت و حتی مدل نگاهت رو عوض کنی و جلوی انرژی های منفی رو بگیری و هاله انرژی فرد مقابلت رو بهبود ببخشی و جلوی خسارت ها رو بگیری!
حالا ببینیم چطوری تکنیکش؟
می خوای بری خرید و تخفیف خوبی بگیری ولی فروشنده عصبانی و ترش روی. خب باید توی ذهنت نکات مثبتی که اون فروشنده داره تجسم کنی : چقدر دقیقه. چه مغازه تمیزی چه خوب که داره پول حلال میبره سر سفره و …. توی ذهنت مثبتها رو تجسم کن. هاله انرژی فرد مورد نظر رو مثبت میکنی.
****
در مورد خاندان شوهر که همگی مجبوریم عینک دوبل سفید و شب رنگ و نورانی بزنیم ههههه
****
هر سئوالی داشتی در مورد تکنیک عینک مینک بیا بپرس

سلام سلام سلااااااااااام. ?
بالاخره این پست رو خوندم ?
نمی دونم چرا هر وقت می خواستم بخونم یه اتفاقی می افتاد که نمی رسیدم تمومش کنم؛ اما بالاخره عزم خویش را جزم کردم و پست رو خوندم و کاش زودتر می خوندمش؛ چون خیلی خیلی بهش احتیاج دارم من با مشکلات الآن مشکلی ندارم و دقیقاً از زمانی که با قانون جذب آشنا شدم خیلی از مسائل روزمره رو با تکنیک های مختلفش رد می کنم ولی من از آدم هایی هستم که زیاد در گذشته زندگی می کنند و تکنیکی مثل پاک سازی خیلی خیلی به دردم می خوره.
آدم های بد، خاطرات بد و این چیز ها که مربوط به گذشته هستند آزارم میدن البته کمتر شده نسبت به قبل ولی هنوز حل نشده و حالا پاک سازی رو هم اضافه می کنم با این امید که بهتر و بهتر بشم راجع به گذشته.
جذب های این روز ها:
تعمیر کولر اتاق و اومدن سرما به سمت ما که باعث میشه تا لنگ ظهر زیر باد کولر بخوابیم هر چند که خیلی از کولر خوشم نمیاد ولی شیراز این روز ها حساااااااابی گرمه ☀
جلوتر رفتن کار پایان نامه ام و نزدیک تر شدن به اهدافم
خوراکی های خوش مزه مثل همیشه و آشنا شدن با دوغ بستنی که زیاد تعریفی هم نداشت ? در توصیفش می تونم بگم همون دوغ یخ زده هست و دیگر هیچ.
یه کتاب هم در مورد چاکراها و چاکرا درمانی خوندم که خیلی برام جذاب بود مباحثش.
عید باید می گفتم ولی یادم نمیاد گفتم یا نه که امسال عیدی از اکثر اقوام و خویشان بسیار نزدیک تیشرت هدیه گرفتم و در مجموع شش تا تیشرت شد که برای امسالم و حتی شاید سال بعد هم بس باشه نمی دونم تیشرت ارزون شده یا جریان دیگه ای پشت قضیه بوده ??????
فعلاً همین ها به ذهنم می رسند.

سلام آگاااهی. چه عجب پسرم! سری به سرای سر سبز پیر دیر ری زدید خخخ
پاکسازی عالیه عالی. به شرطی که اول خودتو مسئول تمام اتفاقات زندگیت بدونی. و به این نتیجه برسی آدمهای بد هم اومدن توی زندگیت که ی چیزیو بهت بگن و برن. اگه پیامشونو نگیری خدای نکرده دوباره میان. اگه فرصتی شد از اشعار مولانا با این مبحث و موضوع می نویسم
در ضمن تیشرتی که من پارسال می خریدم ۳۰ تومن امسال ۱۱۰ تومن شده بود. چی ارزون شده که تیشرت بدبخت ارزون بشه خخخ
واقعیتش لنایی بعد از پاکسازی احساس خیلی خوبی بهش دست میده.‌ ولی من از صد پله فک کنم یکی دو پله حسم بهتر شده.
امیدوارم شما هم بالای ۵۰ در صد حالت بهتر بشه.

مسیولیت کامل، یعنی پذیرش همه چیز ! حتی افرادی که به زندگی شما وارد می شوند همراه با مشکلات آنها. چون مشکلات آنها ، مشکلات شما نیز هستند! آنها در زندگی تان حضور یافته اند و اگر مسئولیت کامل زندگی خود را بپذیرید باید مسئولیت کامل آنچه را هم که آنان تجربه می نمایند، قبول کنید. ( این را دوباره بخوانید. جدی می گویم! ) ? این مفهمومی سرگیجه آور، بازکننده ی ذهن و تفکر برانگیز است. درک آن به معنی ایجاد تحولی بی سابقه در زندگی شما است. ولی حتی فهم مسئولیت صد در صدی فراتر از آن است که آمادگی آن را داشته باشیم چه رسد به پذیرش آن. ? پس از اینکه آن را پذیرفتید پرسشی که پدید می آید این است که چگونه باید خود را متحول سازید تا بقیه ی دنیا نیز تغییر یابد؟! ? تنها راه مطمئن آن ” دوستت دارم ” است! این همان رمزی است که قفل شفا را می گشاید. ولی باید آن را بر روی خودتان و نه بر روی دیگران‌بکار گیرید. به یاد داشته باشید که مشکلات آنها، مشکلات شما هستند و لذا کار کردن بر روی آنها کمکی به شما نمی نماید! ? آنها نیستند که شفا می خواهند، بلکه شما هستید که طالب آن هستید! باید خودتان را شفا دهید. شما منبع اصلی تمامی تجربیات هستید. ? این عصاره ی فرایند بروز شده ی هواُپونوپونو است. به پیش بروید و اندکی در آن غور نمایید. به هنگامی که به این کار مشغول هستید من به ذکر ” عاشقتم ” ادامه می دهم. کتابِ ( بدون محدودیت / جو وایتلی) ??

سلام.
همون خط اول رو چند بار خوندم و متن رو هم چند بار ولی نمی فهمم.
مگه نمیگیم قانون جذب فقط و فقط بر خود ما تأثیر میذاره و بر دیگران نمی تونیم اثری بذاریم پس چطور مشکلات اون ها مشکلات ما هم هست و اگر مشکلات اون ها مشکلات ما نیز هست پس چرا میگه نمیخواد اونا رو اصلاح کنیم و باید خودمون رو شفا بدیم؟
معنی مشکلات اون ها چیه؟
آیا به معنای اینه که مشکلاتی که اون ها برای ما پیش میارن یا نه مسائل و درگیری هایی که اون ها باهاش سر و کار دارند؟

سمینار ۳۹ قسمتی دکتر هیولن و جو وایتالی در مورد پاکسازی توی یوتوپ با زیر نویس هست. اگه زبانت خوبه گوششون بده.
*****
دو تا آدمو بگیر که بهشون خیانت شده. اولییا a در حد مرگ غصه میخوره و عذاب میکشه و دومی یا همون b بعد چن ساعت ناراحتی میگه به جهنم. لیاقت من خیلی بیشتر از اون خائن هست. بهتر که خودشو زودتر لو داد.
اولی همون a سالها و سالها خود خوری میکنه.
اینجا فرد اول باید پاکسازی کنه که ذهنش رها بشه.
اتفاق مشابه بوده ولی عکس العملها بسیار متفاوت. پس این جذب خود افراده که عکس العملها رو متفاوت میکنه.‌
بله با قانون جذب نمی تونیم روی افراد تاثیر بذاریم ولی روی احساسات خودمون چرا.‌
*****
راستی اگه این سئوالها رو از خود دکتر هیولن بپرسی جوابی بهتون نمیده و میگه فقط پاکسازی.
*****
هر چیزی مارو ناراحت و مضطرب و گیج و … میکنه باید پاکسازی کنیم و بعد از ی مدت به قول هیولن به صفر که همون نیروی الوهیت هست می پیوندیم و به درجه ای که برامون هیچ اتفاق و خاطره ای آزار دهنده نیست.
***(*
پدر من در کودکی پدر و مادرشو از دست میده و فک کن ۶۰ سال پیش پیش عموشون میرن. گویا زنعموی بسیار بداخلاقی داشتن که خیلی هم بچه داشته و معمولا به پدرم و عمه و عموم غذا نمیداده و …‌
پدر من اون خاطرات اذیتش نمیکنه و همیشه میگه زنعموم زن قوی و زرنگی بوده و مجبور بوده که اون رفتارو داشته باشه . اما عموم واقعا از زنعموی خدا بیامرزش بعد از این همه سال با ناراحتی یاد میکنه.
می خوام بگم که اگه خاطراتی اذیتت میکنه پاکسازیشون کن که دیگه اذیت نباشی.‌

به نظرم کتاب محدودیت صفر رو حتما مطالعه کنید . من کتاب صوتیشو دارم .‌توی کانال تلگرام هو او پنو پنو سرچ کنید میبینید کانالشو.‌بریم ی مقدار ازین کتابو با هم بخونیم

دکترهیو لن متوجه شده بود که هر رویداد یا شخصی که در مقابل شما و در مسیر زندگیتان ظاهر میشود، فقط بازتاب برنامه، باور یا خاطره ای ذهنی در اعماق ضمیر ناخودآگاه و در درون شماست و اگر درون خود را از آن پاکسازی کنید، مشکل فرد مقابل(یا مشکلی که در زندگیتان است) نیز حل خواهد شد زیرا افراد یا مشکلات به این علت در مقابل شما ظاهر میشوند که یک برنامه و ویروس مشترک ذهنی با شما داشته اند که باید از سطح کره زمین پاک شود و وظیفه شما پاک سازی آن، از ضمیر ناخودآگاه شماست. او هدف حضور ما را پاک کردن همه این برنامه های ذهنی از سطح کره زمین میدانست تا چیزی که باقی میماند، وضعیت معجزه آسای صفر مطلق باشد. با هربار پاک شدن، ارتباط درونی شما با منشاء خلقت(خدا، ضمیر ناخودآگاه،کائنات یا هرچه که نامش را میگذارید !) بهتر شده و شما خواهید توانست ایده ها و الهامات بینظیری را از آن دریافت کنید و خود را رشد دهید. اگر خوب دقت کنید، بزرگترین تحولات در زندگی همه انسانها، از ایده هایی به وجود می آید که از ناکجا آباد یا همان خلاء فکری یا کائنات(یا خدا) می آیند.
ضمیر ناخودآگاه انسان میلیونها داده را در هرثانیه پردازش میکند، حال آنکه ضمیر خودآگاه، فقط میتواند چیزی کمتر از ده داده را پردازش کند. به همین علت است که لن باور داشت استفاده از ضمیر خودآگاه یا تصمیم گیری ارادی برای رشد هیچ سودی ندارد و فقط میتوان با پاکسازی برنامه های ذهنی معیوب از ضمیر ناخودآگاه، راه ورود الهام را به خود باز کرد تا موفقیت حاصل شود.
یک نکته بسیار جالب، شوکه کننده و عجیب این است که تحقیقات نشان میدهد تصمیم گیری های شما یا چیزهایی که به فکرتان میرسد، حدود چهار دهم ثانیه قبل تر انجام میشود ! و این بدین معناست که عملا شما فقط توهم داشتن اختیار را دارید، همه چیز از همان خلاء فکری و ناخودآگاهتان، و بر اساس برنامه های قبلی موجود در آن می آید. به همین علت پاک کردن آن از برنامه های ذهنی معیوب، تنها راه عملی موجود برای تحول و تغییر است.
لن چه برای ثروت، چه برای حل مشکلات، و چه برای مسائل دیگر، پاکسازی خاطرات و برنامه های ذهنی معیوب گذشته را چاره کار میدانست و باور داشت پاکسازی باید آنقدر انجام شود که عملا به حالت “صفر مطلق” حین تولد خود بازگردید. زیرا آنجا، منشاء همه تحولات بزرگ است. آنجاست که بکر ترین ایده ها به ذهن میرسند و زندگی یک فرد یا تمام جهان را زیر و رو میکند. ایده های فکری ناب و راهنماییها، هر ثانیه به همه انسانهای موجود در سطح جهان الهام میشوند اما فقط فردی میتواند آنها را دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهد که برنامه های ذهنی معیوب خود را از ناخودآگاهش پاک کرده باشد و به همان صفر مطلق حین تولد بازگردد. البته لن باور داشت که برنامه های ذهنی معیوب در اجداد ما نیز، در ناخودآگاه و حافظه ژنتیکی بدن ما موجودند و به همین علت آنها نیز باید پاکسازی شوند.
احتمالا با نویسنده معروف، Joe Vitale، از مجموعه معروف “راز” آشنا هستید. او با تردید زیادی به دنبال این فرد رفت و پس از ملاقات هایی، آنقدر شیفته دکتر لن شد که خود کتابی درباره این فرآیند شگفت انگیز، که عملکردش از نامش یعنی “هو اوپونو پونو” هم عجیب تر است، نوشت و خود، به شدت طرفدار آن شد.

در این مقاله، هو اوپونو پونو را به زبان قدرت نامحدود و از نگاه قدرت نامحدود، مطرح خواهم کرد تا بتوانید با استفاده از آن، هرچیزی در زندگی خود را، از سلامت و ثروت گرفته تا هر بخش دیگر، متحول کنید.
هو اوپونو پونو، قبل از اینکه یک روش کاملا مجزا باشد، روشی کاملا متمرکز و ایده آل برای تولید ارتعاشات فکری قدرتمند است و همین مساله باعث میشود ارتعاشات درونی شما به شدت افزایش یافته، و در جهان فیزیکی تاثیر گذاری داشته باشید.
این مقاله یکی از مقالات بسیار ارزشمندی است که تمام زندگی شما را متحول میکند. اگر میخواهید همواره و تحت هر شرایطی در اوج انرژی ارتعاشی خود باشید و مسیر موفقیت را برای خود تسهیل کنید، روش دکتر لن، با مد نظر قرار دادن نکاتی که قدرت نامحدود در تفسیر آن افزوده است، بهترین انتخاب است.

✅ #آموزش_قانون_جذب

?تکنیک تغییر باور

? باورها خیلی قدرتمند هستند و به کُندی تغییر می کنند اما می توان آنها را تغییر داد .
وقتی مدام در پی افکار ِبهتر و بهتر باشی ، آنها را پیدا می کنی و فعالشان می سازی و قانون جذب به آنها پاسخ می دهد .

? اگر اکنون احساس خوبی دارید ، یعنی در حال جذب چیزهای دلخواهتان هستید یعنی همان چیزهایی که ، به شما احساس خوبی می دهد .

? هر روز کمی وقت بگذارید تا خود درونی تان را آماده کنید .

? روزتان را با بیان جملات تاکیدی مثبت شروع کنید و در تمام طول روز آن ها را در ذهن خود مرور کنید و اجازه ندهید افکار منفی وارد ذهن تان شوند .

? بگذارید کمکتان کنم و روشی را به شما آموزش دهم تا باورتان را تغییر دهید .

? این عبارات را طوری بیان کنید که ، به آن ها باور دارید .

?من خوشبخت هستم
?من ثروتمند هستم
?من با استعداد هستم
?من خلاق هستم
?من قدرتمند هستم
?من آزاد هستم
?من با ارزش هستم
?من زیبا هستم
?من سلامت هستم
?من جذاب هستم
?من فوق العاده هستم
?من بی نظیر هستم
?من بنده ی خداوند بلند مرتبه هستم
?من به همان کسی تبدیل میشوم که خدا مرا برای آن آفرید
?من پیروز هستم
?من شجاع هستم

⭕️مراقب بیانتان باشید !

اگر نمی‌توانید خوب حرف بزنید
اصلا حرف نزنید!
شکایت کردن، غر زدن و انتقاد کردن
و…خیلی راحت است
اما خوب صحبت‌کردن دشوار بوده
و کار هر کسی نیست.

افراد دوست دارند کنار کسی بنشینند که خوش‌صحبت و قابل اعتماد باشد.
سعی کنید جلوی زبان خود را بگیرید.
با خود تمرین کنید اگر هیچ چیز خوبی وجود ندارد که در مورد آن صحبت کنید،
بهتر است چیزی نگویید

دیدگاهتان را بنویسید