خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

ساعت 5 عصر آغاز جشن 8 سالگی محله نابینایان با ویژه برنامه زنده هات گوش کن؛ با ما از طریق تیم تاک و رادیو گوش کن همراه باشید!

سلام به بهترینها. بهترینهایی که وجودم رو تمام و کمال مدیونشون هستم. بهترینهایی که از وقتی به این دنیا پا گذاشتم، هر کدومشون یه جوری حمایتم کردن. میدونید، از زمانی که نوزاد بودم تا الان، هر کسی در حد خودش، برای پیشرفتم زحمت کشیده. هر سالی که از عمرم میگذره، تجربه های تلخ و شیرین زیادی تو زندگیم ورق میخوره و من خوشحالم که کنارم، مداد رنگیهای خوشرنگی دارم که نقاشیهای این تجربه ها رو، خالصانه و در نهایت دلسوزی، با رنگای چشم‌نوازشون زیبا میکشن. دلم میخواد بهتون بگم حس خوب یعنی تمام این مدت، حتی زمانایی که احساس افسردگی و بیهوده بودن بهم دست داده، همیشه کنارم شماهایی بودین که نذاشتین این احساس، من رو به نابودی بکشونه. امروز اومدم اینجا تا بگم، با تمام وجودم همگیتون رو عاشقانه دوست دارم و میخوام دعوتتون کنم، تو جشن تولد هشت سالگیم شرکت کنید. جشنی که برای همه ترتیب داده شده. حتی برای اونایی که میدونم، نمیتونن به دلیل مشغله هاشون پیشم بیان، اما دوسشون دارم و مطمئنم تنهام نمیذارن.
خب همونطوری که میدونم برام سورپرایز دارین و خیلیاتونو تو تولدم میبینم، منم براتون سورپرایز دارم. راستش امسال تصمیم گرفتم تولدم رو یه کم متفاوت تر برگزار کنم و دلم میخواد درموردش حرفی نزنم و خودتون شاهدش باشید. اما خب اینطوری هم که نمیشه بی خبرِ بی خبر.
خب ما روز تولدم که همتون میدونیدش، دکلمه داریم و مسابقه. نمایش و کلی آیتم دیگه ام داریم که بقیه براتون بیشتر توضیح میدن. البته بازم مثل پارسال جشن تولدم سه روز زودتر، یعنی شنبه دوازده مرداد از ساعت 17 ( پنج عصر) شروع میشه. فعلا ولش کنید و بیاید یه کم این طرف تر کارتون دارم.
یکی سر محسنو گرم کنه تا بهتون بگم. آهان باریکلا، یه تیزر بدین سه ساعت وقتشو بگیره تا با خیال راحت حرفمو بزنم. فرستادینش دنبال تیزر سیاه؟ خب خودتون بیاین. مهمون داریم چه مهمونایی. یکیشون آقای تورج مهرزادیان، یکی از بزرگترین و هنرمند ترین دوبلور  های ایران هستن. بابای سوسانو رو که یادتونه؟ همون که برادراش انداختنش تو چاه. دومین مهمونمون …
آخ آخ بچه ها، این محسن از اونور داره داد میزنه تو با یوزارسیف چیکار داری. برم برم تا نفهمیده یکی از مهمونامونو لو دادم. فقط یادتون نره منتظرتون هستمااااا.

مسابقه الفبا

خب بازم مسابقه الفبا داریم و این بار نه توی ویژه برنامه اصلی، که برای دست گرمی و ورود به حال و هوای ویژه برنامه که گفتم دوازدهم در خدمتتون هستیم، سه روز زودتر، یعنی چهارشنبه نهم مرداد، از ساعت 21 (نُه شب) خواهد بود و با این که نحوه شرکت در مسابقه و قوانینش هموناییه که پارسال بود، یه یادآوری میکنم و لینک تیزر پارسالم باز براتون میذارم که داشته باشید.
اگه یادتون باشه، 100 ثانیه فرصت برای هر شرکت کننده داشتیم و حد اکثر 15 سؤال که اول جوابهاشون با حروف الفبای فارسی مرتب میشد.
اگه سه تا سؤالم پشت سر هم غلط جواب میدادید یا جواب نمیدادید، درجا حذف میشدید و امتیازتون تا همون جا هر چی که بود محاسبه میشد.

ضمنا پاسخ سؤالات نفر بعدی با حرفی شروع میشد که نفر قبل تا حرف پیش از اون پیش رفته بود.
چیییی؟ جایزه؟ بععععععله! جایزه هم داریم!
تو روزگاری که گربه هم به خاطر مسائل اقتصادی و همچنین استناد به ضرب المثلی قدیمی محض رضای خدا موش نمیگیره مگه میشه مسابقه ای باشه و جایزه نداشته باشه خخخخ! شوخی کردمااااااا! تشابهی بین خودتون، گربه و موش در نظر نگیرید و فقط اگه خواستید رضای خدا رو در نظر بگیرید که خالی از اشکاله!

تا پایان فرصت ثبت نام در مسابقه الفبا، 29 نام به دستمون رسید که چهارشنبه 9 مرداد‌ماه، از ساعت 21 (9 شب) منتظر حضورشون هستیم.

اسامی شرکت کنندگان مسابقه الفبا

نام شرکتکننده نام کاربری شرکتکننده
سمانه اسکندری eskandari
مانیا شبنم
alireza esteghlali alirezakarimi
Javanmard javanmardeh daana
میلاد نصرتی miladnosrati
Abolfazl abolfazl.saeedifar
امیرحسین hosseini
هادی عشقی Mohammadi
romina romina
سید عباس s.abbass
سید مجتبی mojtaba6439
DarkAlireza alireza.nosrati
حمیدرضا Hamidrezas
amir amirmohammad ramezani
مهدی قادری ghaderi
MoHamMad در سیستم و MoHamMad android در اندروید mohamadh
ahmadreza a.alinia
حسین غنی آبادی hoesein
gholamreza gholamreza ghasemi
mahdi abedi
nastaran.a ajampoor
RN rezan
Negar khodaii
مسعود ملایی masood
سعید شریفی saeedsharifi
اسماعیل رفاهی erefahi
مصطفی انصافی shakoor
بهنام نصیری behnamnasiri
parisa mohamadi p.mohammadi

اما مسابقه هوش برتر

نهههههههه! اشتباه نکنید! قرار نیست افشین ذینوری و دم و دستگاه برنامه هوش برتر رو بیاریم تو ویژه برنامه هات‌گوش‌کناااااااا! ولی قراره بخشی از بخش شنیداری هوش برتر رو در قالب یه مسابقه توی ویژه برنامه (یعنی همون دوازده مرداد) برگزار کنیم.
تو این مسابقه باید در قالب تیمهای دو نفره شرکت کنید و جایزه خوبشم هم به نسبت مساوی بین دو نفر شرکت کننده در تیم برنده تقسیم میشه

بچه ها میدونید شیشودَه چند میشه؟!

محاسبه بالا رو ول کنید خخخ!

قضیه از این قراره که با تیز‌هوشی برخی دوستانمون که راز‌داری رو در موردشون در حد نهایی رعایت میکنیم و نامشون رو فاش نمیکنیم، برنامکی برای مسابقه بازی جادوی سکه توسط نام‌نبردگان نوشته همی شد که ضمن کشف باگ این مسابقه، آب را نیز به زیر پته مسابقه ما همی برد و مسابقه مزبور را آب با پته ما با خود برد!

بنا بر این ضمن تشکر از این عزیزان که به جای سوء استفاده از برنامک خود، در جهت بردن مسابقه به عنوان مستمسک تقلب اومدن و برنامه مطروحه رو در اختیار ما گذاشتن و به جهت حفظ عدالت بین تامامی شرکت کنندگان، بر آن شدیم تا کلا قید مسابقه جادوی سکه رو بزنیم و به جاش یکی دیگه از مسابقات شنیداری هوش برتر یعنی بازی با گزاره ها رو جایگزینش کنیم.

حالا به دنباله برنامه متوجه باشید!

هر کدوم از اعضای تیم، میتونن یکی از بازیهای مشاغل یا گزاره ها رو انتخاب کنن و البته باید هر دوش انتخاب بشه.

پس موقع ثبت نام هم مشخص میکنید که نفرات تیم کیا هستن و هم کدومشون توی بازی مشاغل و کدومشون توی بازی گزاره ها شرکت میکنه.
در نهایت امتیاز هر دو با هم جمع میشه و گروهی که بیشترین امتیاز رو در مجموع به دست بیاره برنده مسابقهست.
اگه هوش برتر رو دیده باشید، حتما این دو بخش رو هم دیدید. این یعنی تیزر برای این قسمت نمیذاریم و فقط توضیح نوشتاری میدیم که باید چی کار کنید!

بازی مشاغل

در این بازی سه نام و شغل خوانده می شود ، از شرکت کننده سوالاتی در رابطه با شغل یا نام پرسیده
می شود.
در این بازی حافظه قوی و سرعت عمل نقش مهمی را ایفا می کند.
مثال :
اسدی/خطاط
بختیاری/سرگرد
امانی/دکتر
سوال: دکتر؟
پاسخ: امانی

بازی با گزاره ها

در این بازی چهار گزاره )ماه، روز هفته، حرف الفبا و عدد( برای شرکت کننده خوانده می شود. او باید عددی را به این چهار گزاره اضافه یا از آنها کم کند و گزارههای جدید را به همان ترتیبی که خوانده شد، بگوید.
این بازی شامل اعمال ریاضی جمع و تفریق است.
مثال :
«تیر، شنبه، ش، 26»
سوال: +2 (به هر گزاره 2تا اضافه کنید.)
پاسخ: شهریور، دوشنبه، ض، 28

هر کدوم از شرکت کننده ها، 90 ثانیه فرصت خواهند داشت تا شانس خودشون رو تو بازیی که انتخاب کردن امتحان کنن.

دقت کنید توی فرم فقط سرگروه بازی انتخاب میکنه و تبعا بازیی که باقی میمونه به نفر دوم میرسه.

به جهت جایگزینی مسابقه جادوی سکه با گزاره ها و با توجه به پایان فرصت ثبت نام، امکان تعویض بازی بین نفرات گروه فراهم خواهد بود.

گروههای شرکتکننده در مسابقه هوش برتر

ما اسامی نفرات سیزده گروه رو در اینجا تقدیم میکنیم. اما با توجه به اولویت ثبت نام و زمانبندی برنامه، متأسفانه بیش از ده گروه رو نمیتونیم در خدمتشون باشیم. بنا بر این، اولویت شرکت در مسابقه برای ده گروه اول هست و سه گروه بعدی در صورت غیبت هر کدوم از ده گروه بالایی میتونن به ترتیب توی مسابقه شرکت کنن.

سرگروه نام کاربری سرگروه بازی انتخابی سرگروه نفر دوم گروه نام کاربری نفر دوم گروه
میلاد miladnosrati بازی با گزاره ها javanmard javanmardeh daana
سید مجتبی mojtaba6439 بازی مشاغل مانیا shabnam
حمیدرضا Hamidrezas بازی مشاغل Abolfazl..Saeedifar Abolfazl
amir amirmohammad ramezani بازی مشاغل ahmadreza a.alinia
شهاب shahab بازی با گزاره ها نازنین زهرا حبیبی habibi
علی حضرتی parhaam بازی با گزاره ها مهتاب فروزش tarannomebaran
mahdi abedi بازی مشاغل erfan erfanabedi
مسعود ملایی masood بازی مشاغل hamzeh.khaghani hamzeh.khaghani
امیرحسین hosseini بازی با گزاره ها بهار خانم f.shirkavand
بهنام نصیری behnamnasiri بازی با گزاره ها مصطفی انصافی shakoor
سعید شریفی saeedsharifi بازی مشاغل پریسا محمدی p.mohammadi
MoHamMad mohamadh بازی مشاغل مهدی قادری ghaderi
masuod masuodgholami بازی مشاغل امین داوری amindavari63

نکات مهم و پایانی

مثل همیشه و مسابقات تیمتاکی میدونید و بازم میگم که باید حساب تیمتاک داشته باشید و برای داشتن حساب تیمتاک هم قبلش باید توی سایت محله یا شب روشن ثبت نام کرده باشید.
پس در پایان لینکهای مورد نیاز برای ثبت نام توی یکی از سایتها و همچنین درخواست حساب تیمتاک رو براتون میذارم.

ثبت نام در محله

ثبت نام در شب روشن

درخواست حساب تیمتاک در محله

درخواست حساب تیمتاک در شب روشن