خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه حضور در یادمان شعر و خاطره دوست تازه درگذشته جواد ایزدی

با درود.

فرهیختگان و گرامیان! انجمن علمی فرهنگی موج نور اصفهان در نظر دارد، یادمان شعر و خاطره ای به مناسبت درگذشت جواد ایزدی عزیز، در تاریخ یکشنبه 24 شهریورماه، از ساعت 16 تا 18 در خانه ریاضیات اصفهان برگزار نماید.

از کسانی که میتوانند به صورت حضوری در این مراسم شرکت کنند دعوت شده، از ساعت 16 تا 18 روز یکشنبه در خانه ریاضیات اصفهان، واقع در اصفهان، خیابان سعادت آباد، رو به روی مقبره بانو امین، جنب ورزشگاه امین، حضور به هم رسانند.

با هماهنگیهای انجام شده، این ویژه برنامه به صورت زنده از تیمتاک و رادیو گوش کن نیز پوشش داده خواهد شد؛ ضمنا ترتیبی اتخاذ شده تا دوستان نابینا و کم بینای خارج از کشور نیز بتوانند به صورت برخط و از طریق یوزر موقت تیمتاک، در این مراسم شرکت نمایند.

لذا دوستان ساکن داخل کشور که تمایل به شرکت در این مراسم داشته و یوزر تیمتاک ندارند، میبایست به صورت عادی و با طی مراحل ثبت نام در یکی از سایتهای محله نابینایان یا شب روشن و درخواست مشخصات ورود به تیمتاک در همان سایت اقدام نمایند.

بزرگواران، جهت تنظیم و اختصاص زمان برای قرائت اشعار و خاطراتتان در این یادمان، لطفا از طریق ارسال پیامک به شماره 0913 194 7958 اقدام نموده، اعلام آمادگی نمایید.

با سپاس فراوان.