خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود بازی sbyw, بازی نقشه سازی آنلاین ویژه نابینایان به همراه مشخصات ورود به سرور بازی

با سلام خدمت همه شما دوستان گرامی. بعد از مدت بسیار طولانی خدمتتون رسیدم با دانلود بازی sbyw که بعد از دو سه سال، دیگه نسخه ای ازش منتشر شده که هر کس میتونه برای خودش سروری داشته باشه، و در اونجا با پلیر های زیادی هم میتونید بازی کنید، به صورت تیمی از نقشه ها بازدید کنید، نقشه بسازید، نقشه های دیگران رو لایک کنید، quest انجام بدید و پول به دست بیارید.

توی ایران هم گروه هنری جلال و جمال هم سرور این بازی رو در اختیار علاقمندان به این بازی قرار داده تا شما ایرانیای عزیز بتونید به راحتی به این بازی متصل بشید و از این بازیه بسیار زیبا لذت ببرید.

جناب آقای مهدی عابدی گرامی توی ی پستی آموزش این بازی رو دادن، که البته خب بازی ی تغییرات کوچیکی کرده، اما بازم میشه باهاش کار کرد و خیلی هم آن چنان عوض نشده.

لینک دانلود آموزشی که مهدی عابدی داده، از محله

لینک دانلود خود بازی، با حجم 400 مگابایتت

اینتر کنید

وقتی بازی رو دانلود کردید و از حالت زیپ خارجش کردید، بازی رو باز کنید.

با جهت نما های چپ و راست روی گزینه ها حرکت کنید.

به گزینه ی preferences بِرید

وقتی preferences باز شد، بِرید تا به گزینه ی Current server is بِرِسید. بازِش کنید و این آدرس رو تایپ کنید و اینتر کنید

t.jm-hosting.ir

بعد از تایپ این آدرس، برید تا به گزینه ی Current port is  برسید. اینتر کنید و عدد 10303 رو تایپ کنید و اینتر کنید. بعد هم با استفاده از گزینه ی go back از منوی تنظیمات بازی خارج بشید و به آموزش مهدی عابدی گوش کنید برای ایجاد حساب کاربری. حسابتون رو ایجاد کنید و وارد بازی بشید. توی لیست زبان ها، زبانتون رو روی persian قرار بدید و وارد بشید.

منتظر حضور گرمتون هستیم.

با تشکر، مهدی احمدی، از طرف گروه هنری جلال و جمال.

 

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «دانلود بازی sbyw, بازی نقشه سازی آنلاین ویژه نابینایان به همراه مشخصات ورود به سرور بازی»

سلام. وقت شما خوش. من این بازی رو دانلود کردم، آموزش آقای عابدی رو هم. ولی چون ایشون با NVDA کار کرده، من اصلا نمیتونم چیزی دستگیرم بشه! برای باز کردن حساب کاربری چیکار باید بکنم؟ برای فارسی کردن چی؟ و چیکار کنم که وقتی بازی رو باز میکنم، موزیک نزنه تا من بهتر صدای جاز رو بشنوم؟ اصلا ممکنه یه آموزش متنی برای امثال کن که مشکل داریم بنویسید؟ ممنونم.

سلام خدمت شما. شما بازی رو باز کنید، با دکمه ی page down صدای موزیک بازی رو کم کنید. با جهت نما های چپ و راست بین گزینه ها حرکت کنید. اول برید تا به گزینه ی preferences برسید و اون رو با اینتر بازش کنید. بعد برید تا به این گزینه برسید.
Current server is . با کلید اینتر بازش کنید و این آدرس رو تایپ کنید و اینتر کنید: t.jm-hosting.ir بعد که تایپ کردید و اینتر کردید برید تا به این گزینه برسید و با اینتر بازش کنید: Current port is : اینجا رو هم باز کنید و عدد ۱۰۳۰۳ رو تایپ کنید و باز اینتر کنید. بعد هم توی لیسته گزینه ها به دنبالگزینه ی go back بگردید. وقتی روی go back اینتر زدید، وارده منو ی اصلیه بازی میشید. با جهتنمای راست، گزینه ی Multiplayer Game رو پیدا کنید و بازش کنید. بعد هم با جهتنمای راست، گزینه ی new account رو پیدا کنید و اینتر کنید. مشخصات خواسته شده رو وارد کنید، حسابه کاربریه شما توی بازی ساخته میشه و میتونید به این بازی وارد بشید. به آموزش آقای عابدی گوش کنید، nvda تفاوتی با جاز نداره و شما به راحتی میتونید متوجهه این بازی بشید.

درود بر شما دوست گرامی. این بازی، ی بازی هست که شما میتونید توی اون نقشه سازی کنید به صورت ۲ d یا همون دو بُعدی با استفاده از صدا هایی که در اختیارتون گذاشته شده. حتما اگر فرصت بهم این اجازه رو بده آموزشی هم ضبط میکنم و توی ی پست جدید و یا توی همین پست، تقدیم میکنم به شما و کلیه عزیزانی که خواستار آموزش از بنده بودند

اما خب آموزش آقای عابدی هم به نوبه ی خودش ی آموزش کامل و جامعی هست. به توضیحات پست و کامنتی که برای یکی از دوستان نوشتم هم اگر توجه کنید، توضیح دادم که روش ساخت حساب کاربری و وارد کردن مشخصات سرور بازی چطور انجام میشه. موفق باشید

سلام. اول که ی احسنت میگم به دوسته عزیزم و اصلا دوست که نه. بهتره بگم برادر. داداشم احسنت به شما و دوسته گلت شهاب جان. از اینکه میبینم هر روز بیشتر از دیروز در کاراتون موفق هستین خییییییلی خوشحالم. ماشالا به شما خدا قوت. هرچی از خوبی های تیم jm-hosting بگم کم گفتم. سایته بسیار بسیار خوبشون, سرور هایی که میفروشن هم vps و هم سرور های کنفرانس صوتی تصویری تیمتاک, nvda remote هم که جدیدن راه اندازی شده. و این هم بازیه خوبشون هست که یکی دو هفته ای هستش که روی سرور قرار گرفته. حالا ی انتقادی هم من دارم شاید جاش تو این پست و این کامنت نباشه اما خب چون بعضیا چشمه دیدنه موفقیت های همنوع های خودشون رو ندارن ظاهرا ی سری کامنت هایی میدن که اصلا مربوط نمیشه به این پست. آخه مرد مستمری گرفتن یا نگرفتن چش به این بازی؟ خخخخخ. ی سری حرف های خنده داری میزنن دوستان که اصلا ارزش جواب دادن هم ندارن. ولی دوست عزیز تا زمانی که از زندگیه هیچکس هیچ اطلاعاتی نداری خواهشا قضاوت نکن. و مدیریت سایت هم لطف کنن حواسشون به کامنت هایی که تو سایت زیر پست ها میان بیشتر نظارت داشته باشه بد نیست. با تشکر از همه ی عزیزان. بازم خدا قوت مهدی جون

سلام مرسی از تو. البته که این بازی، ساخته ما نیست و ما فقط سِروِرِشُ اجرا کردیم، که هر کسِ دیگه هم سِروِر داشته باشه میتونه اجرا کنه و بازی بکنه. و سازنده ی بازی، Mason Armstrong این اجازه رو به همه داده که سرور ران بکنن برای خودشون. باز هم متشکرم از نظر لطفی که نسبت به ما داری.

سلام خدمته کاکُ جلاله خودمون
ایشالا که حالت خوب باشه و روز به روز تو کارات موفقتر از دیروزت باشی
میگم این بازی ی مشکلی داره برای من اون هم اینه که وقتی که میرم توش nvda نوشته های فارسیشو درست و حسابی نمیخونه
حالا نمیدونم مشکله nvda باشه یا لبتابه من ولی اگه تونستی ی راهنمایی بکن ببینم چیکار باید بکنم
در پایان هم لازمه که بگم شما اگه هیچ کاری هم نکنی بازم کااااااااارت درسته

درود. اگه شما از ویندز ده استفاده میکنید، ویندز دیفندرتون باید غیره فعال باشه. دیفندر با بازی هایی که با بی جی تی نوشته میشن مشکل داره. مشخصات سرور رو هم به صورت دستی وارد کنید. t.jm-hosting.ir. کپی پیست نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید