خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

پنجشنبه شب ساعت 19 زمان شروع برنامه. هات گوش کن یلدایی؛ از دعوت نامه تا برگزاری سری جدید با موزیک چند چندی

جاری هستیم, چون رودی  از نور, بر جاده ی نقره ایِ یلدا, در امتدادِ مسیرِ ستاره بارانِ شب, به سوی سپیده!

 

 

سلام. خب این بار میخوایم اولین هاتگوش کن یلدایی رو هم کلید بزنیم و امیدواریم بتونیم سالهای سال به همین مناسبت در خدمتتون باشیم.

برای این که شب یلدا شنبه شَب هست، تصمیم گرفتیم دو شب زودتر، یعنی 28 آذرماه که میشه پنجشنبه شب، هاتگوش کن یلدایی رو تقدیم حضورتون کنیم.

این جوری دیگه نگرانی فردا و سر کار رفتن و کارای روزمره رو نداریم و اگه برنامه تا خود صبح هم طول کشید غمی نیست که در کنار هم به همه مون خوش میگذره.

پس پنجشنبه 28 آذر، ازساعت 19 (هفت شب) منتظرتون هستیم.

 

و اما آنچه در ویژه برنامه هاتگوش کن یلدای 98 خواهید شنید.

سری جدید مسابقه با موزیک چند چندی

 

 

خیلیا ممکنه وقتی تیترو ببینن با خودشون بگن: بابا یه ذره خلاقیت! یه اِپسیلون  ابتکار! این همه برنامه رفتید بازم با موزیک چند چندی؟

خدمت همه ی این دوستان و بقیه باید بگم، آره با موزیک چند چندی. اما این دفعه با آیتمهای جدید و جذاب که خیلی غافلگیر‌کننده تر از چیزیه که فکرشو میتونید بکنید. اصلا انتظار نداشته باشید که بی‌خودی لو بدم چه کارای جالبی قراره بکنیم.

خب باید بگم، این دفعه قرار بود با 12 نفر در دو گروه 6 نفره مسابقه رو برگزار کنیم که به علت استقبال خوب شما عزیزان و با توجه به ظرفیت ما برای طراحی سوالات تصمیم گرفتیم با حضور 14 نفر و در دو گروه 7 نفره در خدمت شما باشیم.

 

دیگه عارضم خدمتتون که مرحله مقدماتی با دو گروه 7 نفره، 26 و 27 آذرماه برگزار میشه و فینال با موزیک چند چندی این بار هم طبق روال گذشته در ویژه برنامه اصلی یعنی بیست و هشتم خواهد بود.

فینالیست های مسابقه با موزیک چند چندی.

امیرمحمد رمضانی، ابوالفضل سعیدیفر، احمد فتحی، لیلا سعیدیفر.

شگفتانه در صورت حضور:

 

از اونجا که فارسی رو باید پاس داشت، به جای سورپرایز میگیم شگفتانه و دیگه توضیح اضافه نمیدیم جز این‌که اگه میخواید دقیقا بدونید چه خَبَره، برنامه رو از دست ندید و حتما حتما حتما حضور داشته باشید.

همین قدر بگم که یه مسابقه دیگه هم داریم  و بقیهش باشه واسه روز ویژه برنامه.

 

یه سبد اتفاق خوب که بازم بهتون نمیگیم دقیق

 

از مهمون بگیرید تا برنامه های شاد، از آیتمهای جذاب ضبطی بگیرید تا اتفاقات زنده و هیجان انگیز، همه و همه برای شما هم محله ای عزیز تهیه شده که امیدوارم بپسندید.

بازم میگم وعده ی ما پنجشنبه، 28 آذرماه، از ساعت 19!

 

حسابی منتظرتون هستیم.