خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
نسخۀ جدید نرم افزار آنتی کپچا مخصوص سیستم عامل اندروید v2.0

نسخۀ جدید نرم افزار آنتی کپچا مخصوص سیستم عامل اندروید v2.0
توجه: این تغییرات به صورت داوطلبانه توسط این جانب (محمود هژبری) در نرم افزار اِعمال شده است و این بروز رسانی به نسخه ای که با حمایت مالی کاربران تهیه شده مربوط نمیباشد. دوستانی که نیازی به استفاده از این امکانات را ندارند، میتوانند از نسخۀ قبل یعنی کپچا خوان استفاده کنند.
تغییرات نسخۀ 2.0:
1. تغییر نام نرم افزار از کپچا خوان به آنتی کپچا
2. اضافه شدن قابلیت بررسی اعتبار درون نرم افزار
3. اضافه شدن تعداد تقریبی کپچاهای باقیمانده بر اساس اعتبار شما (درخواست شده توسط کاربران)
4. اضافه شدن دکمۀ ثبت نام برای ثبت نام کاربران جدید در سایت anti-captcha.com
5. اضافه شدن دکمۀ شارژ حساب (این دکمه در صورتی کار میکند که شما با مرورگر دستگاه اندرویدیتان به وسیلۀ حساب کاربریتان به سایت anti-captcha.com وارد شده باشید)
6. تبدیل آموزش نرم افزار از صوت به متن (این کار به دلیل پایین آمدن حجم نرم افزار و همچنین بروز رسانی راحت آن انجام شده است)

روش کار به صورت مختصر:
بعد از نصب نرم افزار بر روی دستگاه اندرویدیتان، وارد نرم افزار شوید، و در کادر ویرایش مربوطه کلید API خود را که از سایت anti-captcha.com دریافت کرده اید را وارد نموده و بر روی کلید تأیید دو بار ضربه بزنید.
برای حل کردن کد امنیتی میبایست، در مرورگر، وارد سایت مورد نظر خود شوید، بر روی دکمه ای که talkback آن را گرافیک یا graphic میخواند و مربوط به عبارت امنیتی است، دو بار ضربه زده و بار دوم انگشت خود را چند ثانیه روی همان گرافیک نگه دارید (long press کنید) و از لیستی که باز میشود، اشتراک گذاری یا share را انتخاب کرده و نرم افزار آنتی کپچا را از میان لیست نرم افزارها برگزینید.
نرم افزار پس از چند ثانیه جواب عبارت امنیتی را به شما نشان داده و در حافظۀ کلیپ بورد دستگاه کپی میکند. میتوانید به راحتی عبارت را در کادر ویرایش مربوطه جای گذاری کرده و از عبارت امنیتی رهایی یابید.
دریافت نرم افزار آنتی کپچا نسخۀ 2.0
خرید اعتبار افزونۀ آنتی کپچا