خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کنکوری‌ها به هوش و به گوش باشید. کتاب میکرو طبقه‌بندی به همراه فایل جلسات عربی ویژه کنکور 99 را در این پست دنبال کنید

با اضافه شدن سؤالات کنکور 98 کتاب تکمیل شد!

 

با نام و یاد خدا و با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما مخاطبین عزیز و محترم محله، به ویژه دانش آموزانی که این روز ها دغدغه ی کنکور دارند.

کتابخانه دانش آموزی محله نابینایان در نظر دارد در ایام باقیمانده تا کنکور سراسری سال 1399، کتاب میکرو طبقه بندی عربی گاج دهم تا دوازدهم را گویا کرده و به تدریج در همین پست، به شما دانش آموزان عزیز تقدیم کند.

در همین راستا، رادیو گوش کن نیز قصد دارد با تلاش استاد عزیز جناب مهدی احمدی، به حل تمارین و توضیح و تبیین نمونه سؤالات این مجموعه  بپردازد.

شما دانش آموزان می توانید کتاب میکرو طبقه بندی عربی گاج را به همراه جلسات ویژه کنکور استاد احمدی، از همین پست پیگیر باشید.

مجموعه  محله نابینایان، آرزومند موفقیت تک تک شما دانش آموزان عزیز نابینا در کنکور 99 است و در مسیر تحقق این آرزو، همگام و همراه شماست.

با شما، تا فتح پر افتخار قله ی کنکور سراسری 99!

کتاب میکرو طبقه بندی عربی گاج، پایه دهم

کتاب میکرو طبقه بندی عربی گاج، پایه یازدهم

کتاب میکرو طبقه بندی عربی گاج، پایه دوازدهم

 

کتاب میکرو طبقه بندی  عربی گاج، سؤالات کنکور 98

 

جلسات عربی ویژه کنکور، پخش شده از رادیو گوش کن، سال 99:

زنگ مدرسه: عربی آمادگی برای کنکور

 

۳ دیدگاه دربارهٔ «کنکوری‌ها به هوش و به گوش باشید. کتاب میکرو طبقه‌بندی به همراه فایل جلسات عربی ویژه کنکور 99 را در این پست دنبال کنید»

با سلام و تشکر از زحماتتون من ۱۴ سال پیش کنکور دادم ولی بخاطر علاقه به درس عربی و خصوصاً تست زدن این درس هر کتاب صوتی را که پیدا میکنم دانلود میکنم و گوش میکنم.
بعلت عدم حرکت گذاری تستهای عربی برخی گوینده ها حرکات عبارات را اشتباه میخوانند اما خدا رو شکر گوینده ی این متن بسیار مسلط هستند و حرکات را اشتباه نمیخوانند.
به نظر من اگر کتابهای دهم تا دوازدهم سیر تا پیاز گاج رشته ی انسانی و ریاضی-تجربی را هم ضبط بفرمایید بسیار برای دانشآموزان مفید میباشد زیرا هم دانشآموزان را از نظر پایه در درس عربی تقویت میکند و هم نیاز به نوشتن تمرینها و ترجمه ی متون در سر کلاس درس نیست.
بنده حاضرم در هزینه ی ضبط این کتب با شما همکاری داشته باشم.

با سلام دوباره کتابهای سیر تا پیاز مربوط به انتشارات گاج است که سه ماه پیش برای یکی از پایه های درس عربی و بعضی کتابها تخفیف ۹۹ درصدی قرار داده بود و الآن اطلاع ندارم که این تخفیف هنوز هم باشد یا خیر

خانم سلامی عرض ادب و احترام.
ممنونم از توجهتون. این کتاب واقعا و با توجه به بازخوردهایی که میگیریم مورد توجه قرار گرفته و به امید خدا سعی میکنیم که زودتر و سریعتر تکمیل بشه.
هم شما بزرگوار و هم افرادی که میخوان در هر زمینه ای همراه مجموعه در کارهای مختلف باشن و حمایت مالی کنند میتونند از صفحه پرداخت آنلاین و شماره کارت و شبایی که نوشته شده کنارمون باشن.
به امید کارهای بزرگتر در این مجموعه که بی شک حق تموم هم محله ای ها هست

دیدگاهتان را بنویسید