خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش بازی WorldLeaders

درود بر هم محله ای های عزیز و گرامی و محترم و باحال و کلی دیگِ از این چیز های خب خب.

امیدوارم خوب باشید و بهتون خوش بگذرِ.

اومده ام با معرفی و اولین قسمت از بررسی بازی World Leaders (رهبران جهان) که طبق تحقیقات وسیع علمی که در سطح اینترنت انجام شد من آموزش و معرفی برای این بازی برای نابینایان نیافتم و فکر می کنم برا خیلییییییی ها نا آشنا و جالب باشد.

ما باید ابتدا با facebook تو این بازی آنلاین ثبت نام کنیم؛ البته گزینه ثبت نام به عنوان میهمان هم هست که طبق توضیحات راهنمای خود بازی فرق این دو نوع ثبت نام این می باشد که در ثبت نام با facebook شما می تونید اکانتتون را در هر دستگاهی بازیابی کنید ولی در ثبت نام به عنوان میهمان تنها در دستگاهی که با آن ثبت نام کرده اید می تونید اکانتتون را بازیابی کنید. البته همونطور که مشخص می باشد می دونیم که وقتی با facebook ثبت نام می کنیم باید با facebook وارد شیم که خب… البته درست یادم نیست اصن ثبت نام می کردیم یا این که با اکانت facebook که داریم وارد می شدیم و اصن چیزی به نام ثبت نام دارِ یا نه ولی هرچی که هست خودتون به راحتی متوجهش خواهید شد و این مراحل اولیش را انجام خواهید داد.

دلیلی که مراحل ثبت نام و ورود رو باهاتون همراهی نمی کنم اینِ که می ترسم بازیم را حذف کنم و تو ورودش با مشکلی چیزی مواجه بِشَم، پس امید می رود پوزش من رو در این زمینه پذیرا باشید. ی پوزش دیگِ هم دارم بابت برخی از نمی دانم هایی که در فایل صوتی بهش برخورد خواهید کرد و دلیلش هم اینِ که این بازی از این شرکت رو تازه نصبش کرده ام و خودم هم تازه کار هستم؛ البته اصل بازی رو بلدم و فقط یک سری جزئیات هست که نمی دونم. قصد من هم از فایل صوتی پایین بیشتر ی بررسی و معرفی هست و نه آموزش دقیق بازی.

اگِ بخوام ی توضیحکی هم در مورد بازی و داستانش بدم، باید بگم که: در این بازی ما ی سِری مشخصاتی را ابتدا برای خودمون (مانند نام کاربری و عنوانمون مثل رئیس جمهور یا رهبر بزرگ یا سلطان و … و شیوه فرمانرواییمون) و ی سِری مشخصات هم برای کشورمون (مثل نام و نام پایتخت) انتخاب می کنیم و بعدش باید کشورمون را با خرید جنگ افزار، دیپلماسی، جاسوسی، سازمان ملل و … قوی کنیم و بر دیگر ممالِک پیروز شویم و قدرتمون را افزایش دهیم. برای اطلاعات بیشتر لطفا به لینک آموزش مراجعه فرمایید. امیدوارم که از بازی و توضیحاتی که بنده در موردش میدم خوشتون بیاد و وارد بازی شوید و با ایجاد اتحاد بریم و با هم جهان را فتح کنیم!

یک سری مشخصات و ویژگی های بازی و لینک فایل نصبی و لینک فروشگاه پلی بازی:

نام سازنده: igindis games

آنلاین/آفلاین: آنلاین

قیمت: رایگان

نوع بازی: استراتژی

سخنی کپی شده از فروشگاه پلی: رتبه متوسط ۳٫4 ستاره در ۱ هزار مرور

باز هم فروشگاه پلی می گوید: تاریخ عرضه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

همچنین: تاریخ به‌روزرسانی, ۲۲ مهر ۱۳۹۹

دوست داشتم باهاتون بگم از چه اندرید به بالا بازی کار می کنِ که متاسفانه نه تو فروشگاه پلی و نه هیچ جای دیگِ پیدا نکردم (البته نمی دونم اصن این را در فروشگاه پلی میزنِ یا نه).

این هم لینک فروشگاه پلی بازی

این هم لینک مستقیم فایل نصبی بازی

آموزش و لینک دانلود و مشخصاتش:

حجم: ۴۹ ۲۶ مِگ.

زمان: ۰:۵۲:۴۹.۸ (۵۲ دقیقه و اندی) ولی حال کنید چه دقیق دارم بهتون مشخصات میدم.

و این هم لینک دانلودش.

نکات فراموش شده یا ناقص در آموزش که تعدادشون از نکات خود آموزش هم بیشترِ:

صفحه بازی افقی هست که خب اگِ طبق اصولش صفحه را افقی بگیرید از راست به چپ پیمایش باید کرد و اگِ مثل بنده عمودی بگیرید از پایین به بالا.

هنگامی که در یکی از صفحات موجود در منو اصلی کشور (مانند بورس، اخبار، کارخانه ها و …) دارید از اول پیمایش می کنید، قبل از این که به جای اصلی اون صفحه برسید (منظورم اینِ که مثلا قبل از اینکه در صفحه بورس به قسمت خرید و فروش منابع برسید) چند نوع چینش را خواهید دید… در برخی صفحات مانند رده بندی شما ابتدا قسمتی مربوط به اون صفحه (مثلا در همون رده بندی قسمتی مربوط به سرچ میان رهبرها) را می بینید و بعدش به دو دکمه بر می خورید که دکمه اول مربوط به باز کردن منوی مربوط به همون صفحه و دکمه دوم (که در اکثر صفحات موجود است و با عنوان دکمه انتخاب یاد میشه) مربوط به باز کردن منو اصلی کشوره؛ جالبِ بدونید دکمه منو صفحه رده بندی با عنوان (دکمه بازگشت) یاد میشِ. در برخی شون مانند صفحه دیپلماسی شما همون اول با دو منو برخورد می کنید که منو صفحه دیپلماسی با عنوان (منو سیاسی) یاد میشِ. در سازمان ملل هم سه تا دکمه داریم که اسم یکیشون دکمه سازمان ملل و اسم یکی دیگشون دکمه منو رهبران هست که ظاهرا این دو ی چیزند و منو سازمان ملل محسوب میشند و اون یکیشون هم همون دکمه انتخاب همیشگیه. در اتاق جنگ هم قبل دکمه انتخاب ی دکمه قاره پیما می بینید که باید موشک قاره پیما داشته باشید تا کار کنه. در برخی شون هم مانند بورس قبل دکمه انتخاب هیچ دکمه ای موجود نمی باشد و در برخی شون مانند کار خانه ها هم ی دکمه ای با عنوان دکمه بازگشت هست که ظاهرا بی فایده اند. البته دقت کنید که برخی از این دکمه بازگشت ها مانند دکمه بازگشت صفحه رده بندی در واقع ی منو هستند و دست کمشون نگیرید.

شما برای جمع آوری منبع در تعداد محدودیت دارید که این رو در فناوری قسمت شهروند می توانید چک کنید و در صورت لزوم افزایش دهید.

دوستانی که جلوتر می خواند بازی رو یاد بگیرند وقتی وارد قسمت دیپلماسی می شید با تبلیغی چند ثانیه ای مواجه میشید که معمولا نه دکمه ای دسترس پذیر برای بستن اون پیدا می کنید و نه با دکمه بک گوشی بسته میشِ. راه شما قطع talkback و زدن دکمه ای غیر دسترس پذیر است که اگر صفحه را افقی بگیرید معمولا گوشه چپ بالا است و برخی اوقات هم گوشه راست پایین می باشد و بعد این که شروع به پخش آهنگ صفحه دیپلماسی کرد شما می تونید talkback را فعال کنید.

من در آموزش خیلی از جمله (بعدا بررسی خواهیم کرد) و مانند آن استفاده کرده ام که منظورم از بعدا، جلسات بعد می باشد.

بنده در آموزش گفته ام که در بازار سلاح می تونید سلاح بخرید در صورتی که شما هم می تونید بخرید و هم بفروشید. همچنین مانند قسمت بورس شما می تونید بازار را بررسی کنید و با خرید و فروش به موقع سلاح می تونید درامد کسب کنید. قیمت ها هر ۲۴ ساعت یک بار بروز می شود.

اینکه گفته ام می تونید به تعداد محدود جنگ افزار بسازید منظورم به ازای هر پنج دوری که تو ساخت جنگ افزار ازتون میرِ می تونید ی تعداد محدود جنگ افزار از ی نوع جنگ افزار بسازید وگرنه اگِ پول داشته باشید با سپری کردن هر پنج دور می تونید عمل ساخت جنگ افزار را تکرار کنید و محدودیتی در اینجا موجود نمی باشد.

نام دقیق دو گزینه ای که همون ابتدا در سازمان ملل براتون فعال است یکی (همه باید کمک کنند که نیرو نظامی کشور را محدود کرد) و دیگری (همه باید روابط را با کشور کم کنند) می باشد که متأسفانه تأثیر هیچ کدوم را در صورت قطعنامه شدن نمی دونم و از نوشته های راهنماش هم چیزی در این زمینه سر در نیاوردم بنا بر این هرچی در مورد این دو نوع جاسوسی در آموزش گفتم همه دروغ و فریب می باشد.

رده بندی کشور ها هر ۲۴ ساعت یک بار بروز می شود.

من یک سوتی داده ام و به پیروی از talkback به اشتباه لِوِل را لول گفته ام که هم آگاه باشید و هم کمی بخندید.

اگِ سوالی یا تشویقی یا تنبیهی یا انتقادی یا سلامی یا هر چیز دیگری دارید در قسمت کامنت ها لطف کنید و بنویسید.

خوش باشید دوستانِ هم محله ای عزیز.

۸ دیدگاه دربارهٔ «آموزش بازی WorldLeaders»

درود بر حسین آقای عزیز،
شدیداً بهت تبریک می گم به خاطر این آموزش.
من که سالهاست آموزش انگلیسی ضبط می کنم، بازم تپق می زنم.
همین که مرام گذاشتی و به خودت جرأت دادی فایل ضبط کردی، یه دنیا با ارزش هست.
درضمن این رو هم بگم که من آموزش رو کاملاً گوش دادم.
و اما نظر من در مورد بازی،
قبل از نصب با برادر بینایم که ۲ سال از من کوچکتر هست مشورت کردم.
با مشورت با ایشون به این نتیجه رسیدم که چرا باید یه بازی بینایی برای بچه ی نابینا هم باید دسترسپذیر باشه.
برادرم گفت: “داوود این بازی فاقد گرافیک درست و درمونی هست. همین هم علت عدم استقبال افراد بینا هست. یکی از جذابیتهای بازی به گرافیک به کار رفته در اون بازی هست. این بازی از ابتدایی ترین گرافیک ممکن استفاده کرده. من خودم قبلاً فقط ۵ روز بازی کردم و بعد هم ازش خوشم نیومد.”
از همین گفته های داداشم به این نتیجه رسیدم که چرا این بازی رو ما هم می تونیم انجام بدیم.
چون معمولاً شما بهتر از من می دانید که وقتی یه بازی گرافیکش بالا میره، خود به خود و به طور منطقی، بازی با صفحه خوان به مشکل می خوره.
بازم تشکر به خاطر همه چیز

درود بر منچستر بزرگ.
سپاس بابت کامنت و تشویق هاتون و گوش دادن به فایل صوتی.
بله قطعا فاقد گرافیک قوی هست که دسترس پذیرِ. این رو هم خودم بگم که حتی در زمینه صوتی هم ضعیفِ.
ولی با این وجود من خودم بازیش رو دوست دارم چون من کلا بازی های استراتژی رو خیلی دوست می دارم و حتی اون زمانها که کوچولوتر بودم عاشق این بودم که داداشی کسیم بیاد جنگ های صلیبی یا ژنرال بازی کنِ و واس من توضیح بِدِ چی کار دارِ می کنِ.
ضمن این که ingindis games همیشه در حال قوی کردن بازی هاش بوده و شاید در زمینه صوتی تصویری هم بازیش رو قوی تر کنِ که من خودم تصمیم دارم بهشون پیام بدم که اگِ گرافیکشون رو قوی کردند مواظب دسترس پذیریش باشند شااایَد تاثیری گذاشته باشم.
باز هم مرسی که کامنت دادید.

دیدگاهتان را بنویسید