خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هات گوش کن، ساعت 18! دعوتی از جنس دل، به یک حضور، به مناسبت شب یلدا

توجه: اسامی شرکت‌کنندگان مسابقه بازپرس به ترتیب اولویت شرکت در مسابقه اضافه گردید.

 

سلامی به بلندای آسمون و به گرمای مرداد به تمام ساکنین و عابرین محله ی ما. از خدا می خوام که هر لحظه از عمرتون در شادکامی شناور باشه.
باز هم گردش زمین و زمان و باز هم رسیدیم به یلدایی دیگه. یلدای امسال از خیلی جهات با سالهای گذشته و یلداهای پیش از این متفاوته. اما جاده زندگی هنوز ادامه داره و ما همچنان دسد در دست هم و همراه با هم, در حال طی این راهیم.
و هات گوش کن امسال هم مثل سالهای دیگه و مناسبت های دیگه هست تا بهانه ای باشه برای دور هم بودن ما. بهانه ای که باهاش دوباره زیر یک سقف مجازی با هم جمع بشیم و یلدا رو با خاطرات رنگارنگ به امید رسیدن به صبحی شاد و درخشان تزئین کنیم.
واسه اون عزیزهایی که در مناسبت های پیش و هات گوش کن های پیش همراهمون نبودن و تازه امسال صفای حضورشون رو در محله به اشتراک گذاشتن بگیم که هات گوش کن یک بهانه ی مناسبتیه که هر بار با یک مناسبت از قبیل نوروز, یلدا, تولد محله یا هر مناسبت شاد دیگه که بشه به خاطرش تبریک گفت و هورا کشید, به همت اهل بچه های همین محله تهیه میشه. با آیتم های متفاوت متشکل از هنرهای بچه ها, اجراهاشون, مهمون هایی که از بیرون محله به جمع ما دعوت میشن و در بخش مصاحبه از خودشون واسمون میگن, مسابقه ها و جایزه ها و موارد متعددی که تاریکی رو از یلدای محله فراری میده.
امسال هم مثل سالهای دیگه دعوتتون می کنیم که در یلدایی هرچند امسال متفاوت, همراه ما و جمع بچه های محله بشید و با درخشش حضورتون ستاره ای بین ستاره های محله باشید.
با هات گوش کنِ یلداییِ گوش کن از ساعت 18 پنجشنبه، 27 آذرماه، با شما هستیم تا یلدایی روشن رو به سوی فردایی خورشید باران طی کنیم.
قرار ما, ساعت 6 بعد از ظهر پنجشنبه بعدی، در تیمتاک محله نابینایان.
به امید صبحی به روشنای دل های روشن همگی شما.

 

مسابقه بازپرس

 

بله درست شنیدید اسم مسابقه این بار هات‌گوش‌کن بازپرس هست، قراره از بین مسابقاتی که تا به حال در برنامه‌های مختلف هات‌گوش‌کن اجرا شده، یک یا چند تاش انتخاب بشه و در برنامه هات‌گوش‌کن یلدای 99 نیز برگزار بشه، پس کافیه شما مخاطبینی که به مسابقه و بازی علاقه دارید و قصد شرکت در مسابقه این بار ما رو دارید لیست مسابقاتی که در ادامه میاد رو خوب خوب بخونید و در مسابقه بازپرس ثبت نام کنید. در مورد نحوه برگزاری مسابقه بیش از این توضیح نمیدیم و توضیحات بیشتر رو اجازه بدید در خود برنامه هات‌گوش‌کن به همراه توضیحاتی در خصوص نام مسابقه که خیلی هم بی‌ربط با روند مسابقه نیست، خدمت شما مخاطبین محترم ارائه بدیم.

فقط در نظر داشته باشید به دلیل محدودیتی که در زمان برنامه داریم،  ظرفیت شرکت در این مسابقه هم محدوده و ما تنها 15 نفری که پیش از همه ثبت نام کردن رو در مسابقه شرکت میدیم، سایر دوستانی که بعد از نفر 15 ثبت نام میکنند مثل همیشه در لیست انتظار ما قرار میگیرن و در صورت عدم حضور شرکت‌کنندگان دارای اولویت ثبت نام، شانس حضور در این مسابقه رو خواهند داشت.

تبصره:

ما قصد داریم، این بار فرصت بیشتری به اونهایی بدیم که تا به حال در هیچ کدام از مسابقات هات‌گوش‌کن شرکت نکردن.

به این شکل که بعد از پایان مهلت ثبت نام، اول با توجه به ترتیب ثبت نام، ولی بدون توجه به اولویت نام نویسی هر کس، میگردیم و 5 نفری که تا به حال تو هیچ کدوم از مسابقات شرکت نکردن رو از لیست خارج میکنیم و 5 نوبت اول رو به این 5 نفر اختصاص میدیم.

بعدش برمیگردیم توی لیست و به ترتیب 10 نفر دیگه رو طبق اولویت زمان ثبت نامشون خارج میکنیم و نوبت 6 تا 15 هم به این 10 نفر اختصاص پیدا میکنه.

حالا که لیست اصلی تموم شد، دوباره برای لیست انتظار هم همون برنامه با همون الگوریتم اجرا میشه.

یعنی باز نفر 16 تا 20 رو از بین کسانی که تا به حال در هیچ مسابقه ای شرکت نکردن نوبت دهی میکنیم و بعد برمیگردیم به ترتیب اصلی و باقی نفرات از نفر 21 به بعد طبق ترتیب زمان ثبت نامشون در لیست قرار میگیرن.

اگر تعداد کسانی که تا به حال تو هیچ مسابقه ای شرکت نکردن کمتر از 10 تا بود، چینش 5 نفر اول همون طور که اشاره کردیم انجام میشه و هر چند نفر که باقی بمونن توی لیست انتظار از نفر 16 به بعد چیده میشن.

اگرم تعداد شرکت نکُنَندگان در مسابقات قبلی 5 نفر یا کمتر بود که دیگه هر چند تا باشن همون اول اولویت بندی میشن.

 

پس بشتابید، بشتابید، برای ثبت نام در مسابقه بازپرس بشتابید.

مسابقاتی که در برنامه‌های هات‌گوش‌کن تا به الآن برگزار شده به ترتیب عبارتند از:

1- بازی الفبا:

 

در این بازی تعدادی سوال از شرکت‌کننده پرسیده میشود، شرکت‌کننده باید ترتیب حروف الفبا را در نظر داشته باشد و به سوالات پاسخ دهد، پاسخ سوالات به ترتیب حروف الفبا میباشد.

2- بازی با مشاغل:

 

در این بازی چند نام و شغل خوانده میشود ، از شرکت کننده سوالاتی در رابطه با شغل یا نام پرسیده میشود و او باید براساس اسامی و مشاغلی که خوانده شده به سوالات پاسخ دهد.

3- بازی با گزاره‌ها:

 

در این بازی چند گزاره برای شرکت‌کننده خوانده میشود، عددی اعلام میشود که شرکت‌کننده باید  آن را به هر کدام از گزاره‌ها اضافه یا از آنها کم کند و گزارههای جدید را به همان ترتیبی که خوانده شد، بگوید.

4- بازی حرف آخر:

 

در این بازی تعدادی سوال از شرکت‌کننده پرسیده میشود، شرکت‌کننده باید در نظر داشته باشد که حرف آخر هر سوال، حرف اول پاسخ سوال بعدیست و بدین ترتیب به سوالات پاسخ دهد.

5- بازی جامانده:

 

در این بازی چند کلمه برای شرکت‌کننده خوانده میشود، شرکت‌کننده باید کلمات را به خاطر بسپارد، سپس بعد از حذف یک یا چند کلمه، مجدد کلمات خوانده میشود و شرکت‌کننده میبایست، در پایان روند بازی، کلمه یا کلماتی که حذف شده را اعلام نماید.

6- بازی کلمه سازی:

 

در این بازی حروف کلمات به صورت به هم ریخته برای شرکت‌کننده خوانده میشود و شرکت کننده باید آن کلمات را پیدا کرده و صحیح آنها را بیان کند.

7- بازی دنباله کلمات:

 

در این بازی چند کلمه متفاوت برای شرکت‌کننده خوانده میشود. شرکت‌کننده باید کلمات را به  صورتی مرتب کند که حرف آخر هر کلمه، حرف اول کلمه بعدی باشد و کلمه اول باید از نظر حروف الفبایی تقدم داشته باشد.

8- بازی با حروف عبارات:

 

در این بازی، یک عبارت برای شرکتکننده خوانده میشود و از او سوالی در خصوص جایگاه حروف در این عبارت پرسیده میشود، شرکت‌کننده باید حروفی که گفته شده را در نظر بگیرد و یک کلمه معنادار بیان کند.

خب آیا قضیه به همین بازیها ختم میشه؟

در پاسخ باید بگم که نه! اما برای هیجانش توضیح بیشتری نمیدم!
فقط شما شرکت کنندگان احتمالی کمی اطلاعات عمومیتونم محکم‌کاری کنید ضرر نمیکنید!

همینم قاچاقی گفتم! نشه که هی بخواید از آدم حرف بکشید دیگِِِِِ!

 

اسامی نفرات شرکت‌کننده به ترتیب اولویت شرکت در مسابقه بازپرس:

1 لیلا دیبا
2 رقیه کریمی
3 محمد جواد خادمی
4 هانیه صالحی
5 ابوالفضل قاسمی
6 رضا نظری
7 نسترن عجم پور
8 زهرا سادات حسینی
9 علیرضا کریمی
10 داوود چوبینی
11 سید مجتبی مرتضوی
12 راضیه پورمهدی
13 میرهادی نایینی زاده
14 سامان بهمنی
15 زینب بخشی
لیست ذخیره ها
16 غزل بهرامی
17 مهدی سعادت
18 ابوالفضل شیروانی
19 فاطمه محمدی
20 زهرا صادقی تبار
21 بهاره شیرکوند
22 مریم مجدی
23 بزرگمهر عماد حقی
24 مهدی استیری
25 هادی عشقی
26 حمید رضا فلاح نژاد
27 مسعود غلامی
28 مسعود ملایی
29 حدیثه اسدزاده
30 سارا شاهپور جانی

 

با تشکر از همراهی شما عزیزان.