خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتابهای درسی سال99 پایه یازدهم و دوازدهم، به کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان افزوده شد.

با درود و سلام خدمت شما همراهان گرامی به خصوص دانش‌آموزان محترم.

کتابهای درسی جدید سال 1399 پایه‌های یازدهم و دوازدهم به بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان اضافه گردید.

این کتابها شامل: فلسفه 1 و 2، تاریخ 2 و 3، جغرافیای2 و 3، جامعه‌شناسی 2 و 3، روانشناسی، انسان و محیط زیست، سلامت و بهداشت، تحلیل فرهنگی، مدیریت خانواده و سبک زندگی ویژه پسران، میباشند.
به زودی کتابهای سایر مقاطع تحصیلی نیز به این بخش اضافه میشود.
با تشکر از آقایان: محمدحسین احمدی و  مهدی احمدی، که این کتابها را برای به اشتراک گذاشتن با شما در این سایت در اختیار ما قرار دادند.
ما بیش از پیش نیازمند همراهی و یاری همه شما دوستان و هم محله‌ای‌های بزرگوار هستیم.
اگر شما دوست عزیز کتابی را دارید که در بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان موجود نیست، از طریق راههای ارتباطی اعلام شده در صفحه کتابخانه، آن را به دست ما برسانید تا سایر دانش‌آموزان نابینا نیز بتوانند، از آن کتاب استفاده کنند.
برای دریافت کتب جدید و بازدید از صفحه کتابخانه دانش‌آموزی

وارد این صفحه شوید

و کتابهای جدید و مورد نیاز خویش را دانلود و دریافت نمایید.

منتظر همکاری و مشارکت همه دوستان با این بخش هستیم.

شاد و موفق باشید.

۷ دیدگاه دربارهٔ «کتابهای درسی سال99 پایه یازدهم و دوازدهم، به کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان افزوده شد.»

سلام با این که دانش آموز نیستم واقعا تشکر از این کار ارزشمندتون.
پیشنهاد میکنم با مجموعه ی قلمچی و مدارس نابینایان ارتباط برقرار کنید و منابع آنها را هم به اشتراک بگذارید.
من یادمه که وقتی سال آخر دانشگاه بودم حدود ۷۰ گیگ مطالب درسی توی هارد external ریخته بودم که البته بعضی از آنها قدیمی بودند و حجم مطالب جدید حتما کمتر است ولی مثلا اگر آزمون های قلمچی پس از برگزاری به صورت صوتی اینجا منتشر شوند یا اگر بچه ها بتوانند در قالب آزمون های دیجیتال با زمانبندی بتوانند در محله این آزمون ها را بدهند واقعا سنگ تموم میگذارید و لطف بزرگی در حق بچه ها انجام میدهید.
تشکر.

سلام بر شما و تشکر از نظر ارزشمندتون. حقیقتش با مجموعه قلم چی صحبت کردیم، ولی قبول نکردن که با ما همکاری کنند و حتی اجازه گذاشتن کتبشون رو هم به ما ندادن، ما اگر کتابی از انتشارات قلم چی هم تو کتابخونه داریم یا ضبط قبل هست یا اینکه کتابخونه ای ضبط کرده اون کتابو نه خود مجموعه قلم چی. ما هم خوشحال میشیم که این اتفاقات اینجا رخ بده، همدلی و همکاریها بیشتر بشه، ولی خب متاسفانه خیلیها حاضر به این دست همکاریها نیستند. ما هدفمون کمک به همه دانش آموزان سراسر کشور هست که بتونن از یه فرصت و موقعیت برابر بهره ببرند ولی خب ظاهرا بعضی از ما نابیناها به مسائل دیگه فکر میکنیم… بازم سپاس از نظرات ارزشمندتون و حتما ما تمام تلاش خودمون رو در این راه خواهیم کرد.

با سلام و تشکر از زحمات شما ولی واقعاً چرا در نظام آموزشی جدید کتابها اینقدر تند تند عوض میشند و باعث زحمت نابیناها و طراحان کتاب تست میشند کتابهای دیگر رو خاطرم نیست ولی از سال ۹۶ تا حالا این سومین بار هست که کتاب روانشناسی ضبط جدیدش در این کتابخانه قرار داده میشه و البته این فقط یک درد دل بود.
من که دانشآموز نیستم ولی پیگیر کتابخانه ی دانشآموزان هستم باز هم تأکید دارم اگرچه برای شما کمی زحمت داره ولی در پستهای جدید کتابخانه ی دانشآموزان لینک مستقیم کتابها را هم قرار بدید تا دانشآموزانی که مرتباً پیگیر پستها برای به روز کردن کتابهاشون هستند لازم نباشه کل کتابخانه را برای پیدا کردن کتابهای پستهای جدید بگگردند
با تشکر از تلاش و زحمات شما انشا الله موفق باشید.

با سلام دوباره خدا رو شکر این طراحان کتابهای درسی در زمان ما که با نوار درس میخوندیم خیلی کم بودند مثلاً من سال ۸۲ دوم دبیرستان بودم کتاب اقتصاد بعد از اینکه دو سال بود عوض و ضبط شده بود مسؤول بینظم نوارخانه ی ابابصیر نوار اقتصاد قدیمی را به من داده بود و تاریخ ایران و جهان را که در همان سال عوض شده بود ضبط قدیمی را به من داده بود و من این نوارها را از تهران میگرفتم و بعد از اینکه نوارها را به آنها تحویل دادم دوباره در پیشدانشگاهی هم نوارهای ضبط قدیم را به من میدادند ولی خدا را شکر به خاطر دوست خوبی که در تهران داشتم نوارهای جدید به من میرسید.
بعضی وقتها هم چند نوار از ضبط قدیم و نوارهای بعدیش را از ضبط جدید به ما میدادند.
وای چقدر بد بودند نوارهایی که با ضبط خراب شهید محبی تکثیر میشدند و باید با کلی صدای هوای اضافه صدای گویندگان فداکار را میشنیدیم.
تازه وقتی من به مسؤول نوارخانه ی ابابصیر در سوم دبیرستانم میگفتم نوار منطق عوض شده میگفتند چرا بقیه حرف نمیزنند و یک سال و نیم بعد خودشون زنگ میزدند و میگفتند که شما که میگفتید منطق عوض شده نوارش را برای ما بفرستید.
انشا الله آن روزها هیچ وقت برنگرده.
الآن هم که اینقدر تکنولوژی پیشرفت کرده ولی نظام آموزش و پرورش ما خیلی بهتر میتونه به همه ی دانشآموزان کشور خدمت کنه و نابرابریهای آموزشی را از بین ببره.
به امید آمدن آن روزها.

با سلام سه باره ببخشید یک زحمتی براتون داشتم من خودم به دلیلی حوصله ی این کار را ندارم ولی اگر لطف برمایید و درسهای رشته ی علوم و معارف پایه های دهم تا دوازدهم را هم بصورت pdf از همان سایتی که فرمودید در محله آپلود بفرمایید متشکر خواهم شد چون من دوستانی دارم که در این رشته تحصیل میکنند و برای ضبط کتابهایشان مشکلاتی دارند و خودشان هم به خاطر مشغله ی کنکور و درگیری در کلاسهای مجازی فرصت این کار رو ندارند.
با تشکر فراوان از شما.

دیدگاهتان را بنویسید