خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
جاز بازان دانلود: جاز 2021 به همراه کرک منتشر شد

سلام به شما هم محلی ها
سال نو را خدمت شما عزیزان تبریک عرض میکنم و امیدوارم سال 1400 براتون سال پر برکتی واقع شود
در این پست در خدمت شما هستم با نسخه 2021 صفحه خوان جاز به همراه کرک: فقط توجه داشته باشید حجم این نسخه 1 گیگ میباشد اونم به دلیل آفلاین بودن فایل چون نیازی ندارد چیزی را از اینترنت دانلود کند
راستی تا یادم نرفت از مسعود عزیز بابت آپلود فایل ها بر روی منابع محله تشکر ویژه دارم.
قبل از تقدیم لینک های دانلود تغییرات نسخه 2021 جاز را از ایران سپید در ادامه میخوانیم.

تغییرات نسخه 2021 جاز:

دستیار صوتی به این نسخه از جاز افزوده شده است
طراحانِ این قابلیت، به این نکته اشاره می کنند که با توجه به تعددِ فرمان ها در JAWS و عدم امکان به خاطر سپردن همه این فرمان ها، بهتر است یک دستیار صوتی، کار هایی را که کاربر فرمان یا میانبر آن ها را به خاطر ندارد، برایش انجام دهند. به این ترتیب، کاربر کافی است فرمان هایی را که زیاد از آنها استفاده می کند به ذهن بسپارد و الباقی را بدهد دست Sharki, دستیار صوتیِ JAWS. فرض کنید شما فرمان مربوط به نمایش فهرست پیوند ها در صفحات HTML را به خاطر نمی آورید. کافی است به Sharki بگویید لینک ها را برایتان لیست کند. همین فرمول را تعمیم بدهید به بخش ها و فرمان های دیگر. این ابزار البته نیازمند اتصال به اینترنت است.
دسترس پذیری بخش اعلان های ویندوز از دیگر قابلیت هایی است که به JAWS اضافه شده است. قرار است کاربران با چند میانبرِ ساده به این بخش دسترسی پیدا کنند و اتفاقات و پیغام های نوار اعلان ها را مرور کنند. افزون بر این ها، امکان تازه ای تحت عنوان Smart Picture هم به JAWS اضافه شده که در نوع خودش اتفاقی ویژه محسوب می شود. کاربرانی که زیاد با عکس ها سر و کار دارند، می توانند از JAWS بخواهند محتوای عکس ها را توصیف کند. کاری که تا پیش از این Facebook و Google Chrome هم انجام می داده اند اما حالا JAWS در مقام ادعا، اظهار داشته که در مواقعی که کاربران از توصیفات Facebook یا Chrome نتیجه نگیرند می توانند به Smart Picture در JAWS مراجعه کنند تا کارشان راه بیفتد. در همین راستا، نویسه خوان نوری JAWS هم با یک قابلیت تازه به روز شده و آن هم اینکه حالا دیگر OCR می تواند متن عکس ها یا PDF ها را مستقیماً به Word تبدیل کند. Microsoft Outlook هم از جمله نرم افزار هایی است که شاهد پشتیبانی مطلوب تری از JAWS در آن خواهیم بود.

لینک های دانلود

 

شما میتوانید جاز 2021 را برای ویندوز 32 بیتی با حجم 990 مگابایت از

اینجا

 

و نسخه 64 بیتی را با حجم 1 گیگ از

اینجا

 

دانلود کنید

آموزش کرک کردن جاز 2021:

بعد از این که فایل رو از حالت فشرده خارج کردید فایل نصبی یعنی J2021.2102.34.400-Offline-x64.exe رو اجرا و مراحل نصب رو دنبال کنید و در انتها پنجره ی نصب رو نبندید.
بعد به پوشه ی Crack 64-bit برید و پوشه ی Replace files رو باز کنید.
محتوای این پوشه رو انتخاب و کپی کنید.
به پوشه ی محل نصب برنامه یعنی “C:\Program Files\Freedom Scientific\JAWS\2021” برید و فایل هایی که کپی کردید اینجا پیست کنید.
حالا به پوشه ی Crack 64-bit برگردید و فایل Jaws.cer رو پیدا کنید و کلید اپلیکیشن رو بزنید.
با جهتنما ها گزینه ی Install Certificate رو پیدا کنید و با اینتر فعالش کنید.
توی پنجره ای که باز میشه به صورت پیشفرض روی گزینه ی Current User قرار دارید که نیازی نیست تغییرش بدید. تب بزنید و Next رو با اینتر فعال کنید.
اینجا هم به طور پیشفرض روی Automatically select the certificate store based on the type of certificate قرار دارید. بدون اینکه تغییرش بدید تب بزنید و روی next اینتر کنید.
توی صفحه ی جدیدی که باز میشه هم با تب Finish رو پیدا کنید و اینتر رو بزنید.
حالا باید یه پنجره باز بشه و این پیام رو نشون بده:
Certificate Import Wizard dialog The import was successful.
این پنجره رو با ok ببندید و به پنجره نصب جاز برگردید و close رو اینتر کنید و بعد سیستم رو restart کنید.

تا درودی دگر بدرود.

التماس دعا.

۵ دیدگاه دربارهٔ «جاز بازان دانلود: جاز 2021 به همراه کرک منتشر شد»

سلام خدمت شما جناب آقا ی شریفی و همه ی دوستان هم محله ای, عیدتون مبارک باشه انشا الله که همگی سال خوبی داشته باشید در سایه ی آقا امام زمان, ممنون بابت به اشتراک گذاری صفحه خوان جاز و فایل کرکش تشکر, ببخشید یه سؤال, این فایلی که مربوط به کرک هست و آخرش x 64 هست, آیا این فایل روی ویندوزهای ۳۲ بیتی هم اجرا میشه؟ چون آخرش ۶۴ هست؟ باز هم تشکر, موفق باشید همگی

ضمن عرض سلام و ادب و تبریک سال نو و تشکر فراوان برای این پست مفید، من به نکته ای برخوردم که شاید راه حلش را شما یا یکی از دوستان بدونند، از جاوز ۲۰۲۰ متوجه شدم که clickable item ها را نمی خونه یعنی اصلاً هیچی نمیگه البته دقیقاً نمیدونم از کدوم ورژن این اتفاق افتاده ولی یادم هست توی جاوز ۱۵ میخوند.

دیدگاهتان را بنویسید