خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کمی حرف و معرفی مینی کیس و اندرید باکس برای کسانی که تلویزیونشان سیستم عامل ندارد

سلام هم محلی ها خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ چ خبرا؟

امیدوارم همه چیز اوکی باشه.

راستی سال نو تون مبارک, امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی پر از برکت براتون واقع بشه, پول و سلامتی که باشه بقیه چیزا حله.

خوب عید را تا به امروز چطور گذراندین چیکارا کردین؟

من که همش درگیر مغازه و فضای مجازی بودم.

قبل از عید 21 اسفند بعد از یک سال رفتم شهرستان خانواده را دیدم بعد 26 اسفند هم برگشتم تهران.

هرچه اصرار کردند شب عیده کجا میری چرا نمیمونی ما هم یه دلیل پیدا کردیم پیچیدیم تهران. حالا چطوری؟ گفتم یکی از مشتری ها گوشیشو داده تعمیر الآن میخواد بره مسافرت گوشیشو لازم داره, ولی دم مشتری گرم که اگه گوشی نمیداد من هم نمیتونستم بپیچونم مجبور بودم تا بعد از عید بمونم.

راستی بچه ها کرایه ها سه برابر شده من 17 فروردین 1399 با 35000 تومان با اتوبوس برگشتم تهران اما 21 اسفند رفتنی بلیط خریدم 115000 تومان و برگشتنی بلیط خریدم 80000 تومان باز قبلا به مسافر ها آبمیوه میدادن ولی الآن دیگه آب معدنی میدن البته شاید این اتوبوس اینطوری بود.

راستی سود سهام عدالت واریز شد؟

برای من که سهامم 1000000 هست, 180000 تومان ریختن که باهاش 5 کیلو پرتقال خریدم با یه کباب ترکی خوردم و یک بسته شیرینی نارگیلی خریدم،

اما اونایی که سود سهام براشون واریز نشد برن تو سایت www.sahamedalat چک کنند ببینند شماره شباشون صحیح وارد شده و این که شماره تلفن به نام سهامدار باشد, اگر همه چیز درست بود با شماره: ۱۵۶۹. تماس بگیرند.

خوب بریم سراغ اندرید باکس ببینیم اندرید باکس چیه.

بچه ها اگه یادتون باشه در

این پست

تلویزیون های اندرید را معرفی کردم که گفتم میتونین ایسپیک روشون نصب کنید و راحت باهاشون کار کنید.

حال اگر تلویزیون شما از سیستم عامل اندرید پشتیبانی نمیکنه نیاز نیست که برین هزینه چند ملیونی کنید و تلویزیون اندرید بخرین

اگر نیاز دارین با تلویزیون خود وارد اینترنت شوید یوتیوپ عاپارات نماشا و ازین دسته سایت ها را باز کنید،

به صورت آنلاین شبکه های iptv را تماشا کنید،

آنلاین موسیقی گوش دهید،

میتوانید به سلیقه خود یکی از محصولات زیر را خریداری نمایید.

من خودم که یک lcd 32 بدونه سیستم عامل دارم ازین روش استفاده میکنم

1 خرید مینی کیس: خوب اول متن زیر را بخوانید تا با مینی کیس آشنا شوید بعد به ادامه بحث بپردازیم.

مینی پی‌سی‌ها از نظر عملیاتی و نرم‌افزاری، هیچ تفاوت ویژه‌ای با سایر کامپیوترهای شخصی معمولی ندارند. از اجزای اصلی کامپیوتر مثل پردازنده، رم، هارد دیسک و … بهره می‌برند و می‌توان سیستم‌‌های عامل معمول ویندوز و لینوکس را روی آن‌ها داشت. البته همانطور که از اسم آن‌ها پیداست، اندازه‌ی این دستگاه‌ها به مراتب کوچکتر از کیس‌های معمول و حتی اکثر لپ‌تاپ‌هاست. معمولاً در این کامپیوترهای کوچک از پردازنده‌های سری لپ‌تاپ که کم‌مصرف‌تر هستند استفاده می‌شود.

در مجموع مینی پی‌سی را می‌توان یک کیس تنها و بدون وسایل ورودی و خروجی دانست که از نظر مشخصات، نوع و فرم‌فاکتور قطعات استفاده شده، بیشتر به یک لپ‌تاپ شباهت دارد.

خوب مینی کیس که من گرفتم تقریبا اندازه یک دستگاه cd های قدیمی البته کمی کوچک تر هست

جلوی آن دو پورت u s p یک عدد dvd رایتر لپتاپی یک جک ورودی و یک عدد جک خروجی به همراه یک عدد اسپیکر وجود دارد.

در پشت این مینی کیس یک عدد خروجی vga یک عدد خروجی Display چند عدد پورت u s p یک عدد جک ورودی یک عدد جک خروجی صدا و سوکت پاور سیستم وجود دارد,

البته چون مینی کیس خروجی htmi نداشت من برای اتصال آن به تلویزیون از تبدیل استفاده کردم

راستی هارد این مینی کیس ها از نو هارد لپتاپی هست.

اما مشخصات مینی کیس که من گرفتم: مدل دل

رم:4

cpu i3

هارد 128 ssd

رم این مینی کیس با رم کامپیوتر عادی تفاوتی ندارد.

من بر روی این مینی کیس ویندوز 10 پرو 64 بیتی نصب کردم که سرعت خوبی دارد.

خوب شما میتوانید یکی از این مینی کیس ها را خریداری نمایید از آن به عنوان یک رایانه استفاده کنید.

آنلاین فیلم و سریال تماشا کنید موزیک گوش دهید

شبکه های تلویزیونی ایران و خارج را با استفاده از iptv پات پلیر و اینترنت تماشا کنید.

اگر از محیط ویندوز خوشتان نمیآید شبیه ساز اندرید نصب کنید و از سیستم عامل اندرید بر روی مینی کیس خود استفاده کنید.

برای این که سیم ها معلوم نباشد میتوانید این مینی کیس را پشت تلویزیون قرار دهید و از کیبورد بی سیم استفاده کنید.

2 خرید اندرید باکس:

اندروید باکس چیست ؟

اندرید باکس دستگاهی شبیه به ستاپ باکس گیرنده دیجیتال میباشد که می‌تواند قابلیت‌های سیستم عامل اندروید را بر روی تلویزیون شما اجرا کند. در حقیقت اندروید باکس قادر است تا یک تلویزیون کاملا معمولی را به یک تلویزیون تمام هوشمند تبدیل نماید! این روزها تکنولوژی تلویزیون‌ها به صورت کامل دچار دگرگونی شده است و همه انتظاری بیش از تماشای شبکه‌های داخلی را از تلویزیون خود دارند! تلویزیون‌های هوشمند جدید، می‌توانند با اتصال به اینترنت و بدون نیاز به آنتن‌های آنالوگ یا دیجیتال، بسیاری از شبکه‌ها را به صورت آنلاین برای شما به نمایش در بیاورند. حتی امکان بازی با آنها برای بسیاری از افراد فراهم شده است. اما این مساله در مورد همه تلویزیون‌ها صادق نیست و بسیاری از افراد به خاطر گرانی بی حد و مرز ارز و قطعات الکترونیکی، قادر به ارتقاء تلویزیون خود نیستند.

اگر شما نیز به هر دلیل توانایی ارتقاء تلویزیون خود به مدل‌های هوشمند را ندارید، اندروید‌باکس این امکان را برای شما مهیا می‌کند تا بتوانید به کمک تکنولوژی روز دنیا، از امکانات تلویزیون هوشمند و همچنین سیستم عامل اندروید، حداکثر بهره را ببرید.

حالا که متوجه شدیم اندرید باکس چیست، میپردازیم به ادامه بحثمان.

این دستگاه ها در حافظه 8 و 16 گیگ در بازار ایران وجود دارند که پیشنهاد من خرید اندرید باکس با حافظه 16 گیگ میباشد چون هشت گیگ برای نصب و اجرای نرم افزار ها کم است.

شما به همراه اندرید باکس یک عدد کیبورد هم نیاز است خریداری نمایید چون کنترل این دستگاه ها برای تایپ کردن مناسب نیست. همچنین لانچر این دستگاه ها دسترس‌پذیر نیست پس نیاز به نصب یک لانچر دسترس‌پذیر است.

برای راه‌اندازی دستگاه ابتدا دستگاه را به برق متصل کنید سپس با استفاده از کابل htmi درون جعبه دستگاه را به تلویزیون متصل کنید.

با کمک یک فرد بینا وارد گوگل پلی شوید و یک فایل منیجر نصب کنید سپس برنامه های مورد نیاز نظیر اسکرین ریدر تاکبک ایسپیک و یک عدد لانچر دسترس‌پذیر را به فلش انتقال دهید و به پورت u s p دستگاه متصل کنید

پس از نصب تاکبک و ایسپیک میتوانید دستگاه را به نت متصل کنید و کار را آغاز کنید.

حال بذارین یک مقایسه میان مینی کیس و اندرید باکس داشته باشیم شما هم در کامنت ها بگویید کدام را میخرید.

اندرید باکس کوچک و دارای کنترل میباشد.

مینی کیس فاقد کنترل میباشد حتما باید از کیبورد استفاده کرد.

مینی کیس حافظه بالایی نسبت به اندرید باکس دارد و قابل ارتقا میباشد.

در اندرید باکس شما فقط میتوانید از سیستم عامل اندرید استفاده کنید

در مینی کیس میتوانید ویندوز را به همراه شبیه‌ساز اندرید نصب کنید.

سرعت مینی کیس نسبت به اندرید بالاتر است.

در پایان امیدوارم این پست برای شما هم محلی های عزیز مفید واقع شود و سال خوبی را برایتان آرزو میکنم.

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «کمی حرف و معرفی مینی کیس و اندرید باکس برای کسانی که تلویزیونشان سیستم عامل ندارد»

سلام و صد سلام
فکر کردم فقط خودم توی دنیا این جوری هستم که دوست دارم بپیچونم و زودی برگردم خونه خودم نگو که شما هم دست کمی از من ندارید.
سئوال یک من و همسرم سهام عدالت نداریم یعنی اصلا ثبتنام نکرده بودیم حالا میشه ثبت نام کنیم ؟؟
سئوال بعدی ببخشید یادم رفت خخخ

سلام. رعد عزیز سال نو بر شما و خانواده گرامی مبارک باد. واقعیت اینه که هیچ جایی خونه آدم نمیشه خونه خودت خلوت و راحت من شدیدا از شلوغی و سر و صدا متنفرم. خوب اما شمایی که سهام ندارین باید منتظر بمانید تا روزی ظهور شود و سایت سهام عدالت برای جا ماندگان سهام عدالت باز شود

سلام بر جناب شریفی پیچاننده
سال نوتون مبارک صد سال به این سالها
ان شا الله که پرتقال ها و کباب و شیرینی نارگیری نوش جان شده باشه و البته بهتر بود به جای نارگیری نارنجکی می خریدید بعد به جای پنج کیلو پرتقال دو کیلو پرتقال دو کیلو سیب می خریدید خخخخخ
سود ما رو هم ۱۵۲ به اضافه صفرهاش دادند و هنوز چیزی نخریدم باهاش دیگه تلوزیون ما هم که از شکل بدون همه چیزش هست و خودمم چون زیاد اهل تلوزیون نیستم بقیه پستتون رو هم نخوندم و سپاس از پست جالبتون که بسیار اطلاعات زیادی به ما داد راستی در واقع چرا پیچوندید شب عیدی رو آیا می خواستید سال تحویل را با کی تحویل کنید آیا ؟؟؟؟؟؟

سلام به خانم وکیل محله. سال نو بر شما همچنین مبارک باد امید که سال خوبی داشته باشید. سیب دوست ندارم فقط پرتقال و عنار دوست دارم. چون در ایام عید شلوغه در آمد بالاست مردم میان جنس میخرند منم نتونستم قید پول را بزنم بیخیال بشم و شلوغی را دوست ندارم چون هیچ جا خانه آدم نمیشود این شد که پیچوندم برگشتم تهران.

مشخص شد که طبع شما هم صفرایی سودایی .
به نظرم بهتره کمی میوه های با طبع گرم و تر هم نوش جان کنی که طبعت متعادلتر بشه
گیلاس و آناناس
گوشت بوقلمون و گوسفند هم گرم و تر
نمک دریا هم جایگزین نمکهای بازاری
همراه با شیر حتما خرما یا عسل میل نما
شیر رو بجوشون و بذار ولرم بشه بعد با موارد ذکر شده بخور
در فصل گرما به هیچ وجه آبی که یخ توش نخور.‌سم برای بدن

خب فعلا همینا رو رعایت کن کلی برد کردی و دردهای جسمانی و افکار سوداییت کم میشه تا بعد بای

۱. انتظار می‌رفت کسی که فروشندۀ قطعات و لوازم دیجیتال هست، بجای USB به‌طور نادرست ننویسه USP; که البته از این به بعد نخواهد رفت.
۲. انتظار می‌رفت کسی که فروشندۀ قطعات و لوازم دیجیتال هست، بجای HDMI به‌طور نادرست ننویسه HTMI; که البته از این به بعد نخواهد رفت.
۳. انتظار می‌رفت کسی که ویرایشگر پستی مربوط به قطعات و لوازم دیجیتال هست، مواردی نظیر USP و HTMI رو در پست اصلاح کنه؛ که البته اونم از این به بعد نخواهد رفت.
۴. پستی با یک تیتر دهن‌پر‌کن، وقتی هیچ لانچِرِ دسترس‌پذیری رو معرفی نمی‌کنه، هیچ مقایسۀ قیمتی رو انجام نمیده، و عملا پنجاه درصدش مطالب گوگل هست، واقعا دقیقا شرعا قانونا به چه دردی می‌خوره؟

سلام مجتبی ضمن تشکر از شما بابت بیان غلط های املایی از شما ممنونم چون در محیط وردپرس متن را تایپ کردم درست روی کلمات تمرکز نکردم. و این که من نیومدم مقایسه کنم و قیمت بدم تنها هدف این بوده که بچه ها بدونن اگر تلویزیونشون سیستم عامل ندارد برای خرید تلویزیون هزینه اضافی نکنند.

سلام لپتاپ هم خوبه ولی در طولانی مدت روشن موندن ممکنه چیپ گرافیکش آسیب ببینه چون هم به مانیتور تصویر میده هم به تلویزیون
در خصوص اتصال کیس به تلویزیون هم میتونی از مبدل VGA به HDMI استفاده کنی یا اگر تصویر نداد که احتمالش ۱۰ درصد هست یک عدد کارت گرافیک که پورت HTMI داشته باشه خریداری کنی. یا با استفاده از دانگل کیس را به صورت بی سیم متصل کنی

سلام.
من یه کم دیر که نه, خیلی دیر دیدم این پستو خخخخ. خونده بودمش ولی گفتم کامنت هم بذارم, اگه گذاشتم که این دومیشه نذاشتمم اولیشه خخخخخ. مینیکیس که عااااااااالیه, البته از اونجایی که من یه کم سرو صدای وسایلو درمیارم و تا مرز نابودیشون ازشون کار میکشم, این یه کم صدای فنش در اومده ولی خب خخخخ. البته به جای تلویزیون ازش استفاده نمیکنم. عااالی و جالب بود

دیدگاهتان را بنویسید