خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود کتاب کاربر ماساژ تدوین شده بر اساس استانداردهای شغل ماساژ ، سازمان فنی و حرفه ای کشور. نویسندگان: دکتر بهنام قاسمی، نوید کلانی

سلام گوش کنی های عزیز. درود هم محلی های قدیم. گفتم هم محلی های قدیم شاید تعجب کنید. خوب تعجب نداره من محمد جواد خادمی هستم که دارم این پست را از طرف انجمن روشنبین اصفهان براتون می نویسم. یه روز و روزگاری من پایه ثابت این سایت بودم البته اشتباه نشه ها هنوز هم خواننده و شنونده هستم ولی خب خیلی وقت اجازه نمی دهد که حضور مستقیمی داشته باشم.
دوستان همان طور که خودتون از من هم بهتر می دانید شغل برای ما نابینایان و کم بینایان اهمیت و جایگاه ویژه ای دارد. به بیانی استقلال ما زمانی ضمانت دارد که پول در بیاریم، پول. ماساژ از جمله رشته هایی هست که به راحتی می توان آموزش دید و با تمرین و تقویت مهارتهای فردی بدون نیاز به استخدام دولتی و یا نیاز به حضور در شرکتهای خصوصی به درآمد رسید. ما در انجمن روشنبین اصفهان دوره های متعدد ماساژ را برگزار کردیم. و با سازمان فنی و حرفه ای تفاهم نامه امضا کرده تا شرایط را از لحاظ بار مالی و شرکت در آزمون تسهیل کنیم. این کتاب که هم اکنون در اختیار شما قرار دارد معتبرترین منبع آموزشی و آماده سازی برای شرکت در آزمون کاربر ماساژ سازمان فنی و حرفه ای کشور است. مطالعه تست های پایانی کتاب نقش بسزایی در موفقیت شما در آزمون دارد. ما با همکاری دوستان عزیز در سایت گوش کن این کتاب را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و شما نیز آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. باشد که بتوانیم با همکاری یکدیگر گامی به سوی استقلال برداریم.
فقط یه خواهش کوتاه از شما هم دارم لطفا ما را از خودتان بدانید و به هر شکل که فکر می کنید می تواند مؤثر واقع شود با ما همکاری کنید. ما در هیئت مدیره یا در گروه های اجرایی یا مشورتی نیازمند حمایتهای شما هستیم.
با ما در تماس باشید.
۰۹۱۳۲۹۴۴۸۱۴ محمد جواد خادمی.
هم اکنون کتاب را از اینجا دریافت نمایید.
به جهت آشنایی بیشتر با کتاب سخنی با خوانندگان را در ادامه می آوریم.

سخنی با خوانندگان

 

با نام تو آغاز می کنم که سر آغاز و سر انجام هر چه هست در دستان توست. سر در مقابل تو خم می کنیم و سر بلند در مقابل اعضای جامعه نابینایان و کم بینایان خواهیم بود چرا که سعی و تلاشمان را تا آنجا که توان داشتیم به کار بستیم تا پاره ای از مشکلات همنوعان را برطرف و به استقلال و عزت نفس آنان بیفزاییم.
انجمن روشنبین اصفهان از جمله فعالان حوزه نابینایان و کم بینایان می باشد که محوریت فعالیت های خود را بر ارائه آموزشهای تخصصی با هدف دستیابی به شغل و استقلال بنا نهاده است. ما بر این باوریم که مربع زندگی هر انسان متشکل از استعداد یابی، آموزش، اشتغال و استقلال می باشد. در این میان پس از بررسی های بسیار سعی بر آن داشته ایم که ضمن غربال گری مراجعان خود متناسب با توان مندیهای فردی، اجتماعی و خانوادگی آنان آموزشهایی را ارائه نماییم. این آموزشها با هدف دستیابی به شغل می باشد زیرا اشتغال موجب می گردد فرد دارای آسیب بینایی از هویت و استقلال لازم برخوردار گردیده تا بتواند آینده نگری منحصر به فرد خود را آشکارا طراحی نماید.
به همین منظور ضمن انجام پژوهشهای مختلف در حوزه اشتغال و جمع آوری اطلاعات و مصاحبه با متخصصان اقدام به برگزاری دوره های ماساژ نمودیم. خوشحالیم که به عرض برسانیم پس از برگزاری دوره های متعدد هم اکنون تعداد کثیری از نابینایان و کم بینایان در حال انجام خدمات ماساژ در استخرها، سالنهای ماساژ، بدن سازیها و دیگر اماکن مرتبط می باشند. هم اکنون گام بعدی را برای آینده خود برداشته ایم و قرار بر آن داریم تا سایر استانهای کشور عزیزمان بالاخص استانها و شهرهای محروم را مورد حمایت قرار داده تا زمینه اشتغال برای مخاطبان فراهم گردد. از همین روی اقدام به ضبط کتب مرتبط با آموزش ماساژ نموده ایم. کتاب ضبط گردیده از جمله تخصصی ترین کتب در حوزه ماساژ که مورد تایید سازمان فنی و حرفه ای کشور بوده و می تواند در سرتاسر کشور و حتی دیگر کشورهای دارای افراد فارسی زبان مورد استفاده قرار گیرد.
در پایان بر خود لازم می دانم از عزیزان و بزرگوارانی که ما را در این مسیر سخت حمایت می نمایند کمال تشکر و سپاس را داشته باشم. جناب آقای دکتر ولی الله نصر مدیر کل محترم سازمان بهزیستی استان اصفهان و جناب آقای دکتر پژمان پورشبانان معاونت محترم توان بخشی سازمان بهزیستی استان اصفهان از جمله مسئولین ذیربط در امور نابینایان بوده که همدلانه ما را یاری نموده اند. مدیر عامل محترم انجمن روشنبین اصفهان جناب آقای علی فارسیمدان ضمن نگاهی تخصصی به حوزه ماساژ که مرتبط با حوزه تحصیلیشان می باشد راهی نو را بر هیئت مدیره انجمن گشودند. دوستان عزیز در کتابخانه ولی عصر اصفهان و نهاد کتابخانه های عمومی کشور نیز از جمله حامیان پیشین ما بوده که دستشان را به گرمی می فشاریم. و اما باید از دوست عزیز و فعال اجتماعی جناب آقای محسن مریانی که هرچند ساکن آلمان می باشند اما قلبشان همواره برای همنوعان در ایران می تپد تقدیر و تشکر نمایم. بُعد مسافت نتوانسته سدی باشد بر انسانیت آقای مریانی و همواره همفکریها و همدلیهای ایشان ما را خرسند نموده است.
در پایان از تمامی دوستان اعم از جامعه نابینایان و کم بینایان و سایر آحاد جامعه درخواست می نمایم ما را از نقطه نظرات و دانش و بینش خود مطلع ساخته تا مسیر پر فراز و نشیب زندگی را با یکدیگر بپیماییم. شما می توانید در شبکه های اجتماعی یا به صورت تلفنی با ما در تماس باشید.
۰۹۱۳۲۹۴۴۸۱۴
ارادتمند شما محمد جواد خادمی رئیس هیئت مدیره انجمن روشن بین اصفهان