خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار عصر یخبندان

سینمایی عصر یخبندان

سلام به تمامی مخاطبین گرامی و ارزشمند ما اعم از اهل محله و رهگذرهای عزیز.
از خدا شادی و شادکامی همیشگی همگی شما رو خواهانیم.
یک سلام مخصوص هم به طرفدارهای فیلم و سریال به خصوص فیلم‌ها و سریال‌های توضیحدار.
همون طور که می‌دونید، سینما‌محله مدتیه که فعالیتش‌رو در جهت توضیحدار کردن فیلم‌ها و سریال‌های مختلف و پربارتر کردن آرشیو فیلم و سریال محله آغاز کرده که استقبال شما عزیزان و حضور و کمک همراه‌های محله در این پیشرفت نقش موثری داره.
محله نابینایان هر ماه یک فیلم توضیحدار که محصول تلاش و همکاری هم محله‌ای‌های بینا و نابینای خودمونه‌رو به دوستداران این نوع کارها ارائه میده. امروز هم نوبت انتشار یکی دیگه از این فیلم‌هاست. فیلم توضیحدار این ماه عصر یخبندانه که لینک دانلود به همراه پخش آنلاینش در باکس انتهای همین پست تقدیم حضور عزیز شماها میشه.
فیلم «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی، اثری در ژانر اجتماعی، محصول سال 1393 کشور ایرانه.
داستان فیلم «عصر یخبندان» درباره ماده مخدر شیشه در آرایشگاه‌های کوچیکه. منیره و بابک زوجی هستن که پس از 12 سال زندگی مشترک روابطشون سرد شده. منیره به مواد مخدر روی میاره و بعد…!
بازیگران صاحب نامی در این اثر ایفای نقش داشتن که عبارتند از:
مهتاب کرامتی ، بهرام رادان ، آنا نعمتی ، سحر دولتشاهی ، مینا ساداتی ، محسن کیایی ، صدف طاهریان ، علی میلانی ، پوریا رحیمی سام ، بابک بهشاد ، علی کوچکی ، فرهاد اصلانی و ژاله صامتی.
در اینجا لازم می بینیم از طرف محله ی نابینایان تشکر ویژه ای داشته باشیم از آقای امیرمحمد رمضانی تنظیم کننده و خانم مریم امینی راوی توضیحات این فیلم که الحق همراهان با ارزشی هستن و از بودنشون در کنارمون خوشحالیم.
ضمن آرزوی شادکامی برای تمامی شما عزیزان محله نابینایان، به باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم سینمایی توضیحدار شده «عصر یخبندان» می‌پردازیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «عصر یخبندان»

۲ دیدگاه دربارهٔ «سینمایی عصر یخبندان»

سلام سلام اومدم ی خسته نباشید به تکتک شما دوستانی بگم که برای این کار قشنگ زحمت کشیدین. واقعا خسته نباشید و خدا قوت. عالی بودین مثل همیشه. واقعا از شنیدنش لذت بردم. هم به دوست گل خودم خانم امینی عزیز خسته نباشید میگم و هم به آقای رمضانی برای تدوین عالیشون.

دیدگاهتان را بنویسید