خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار اِژدِهای آرزو

انیمیشن Wish Dragon 2021

سلام به اهالی شهر دل. دلهاتون شاد، دستهاتون گرم، گامهاتون پیشگام و پویا!
تا حالا در لیست برنامه های سینما محله فیلم داشتیم. سریال هم داشتیم. ولی جای انیمیشن خالی بود. بچه های پرتلاش تیم این جای خالی رو پر کردن که این قابل تقدیره و از تک تکشون بی نهایت ممنونیم.
نتیجه اینکه اولین انیمیشن توضیحدار توسط تیم فعال محله برای علاقه مندان این مقوله آماده‌ی ارائه و انتشاره. عزیزان تیم سینما محله خدا قوت.
«اژدهای آرزوها»، (Wish Dragon), فیلمی انیمیشن، ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی، محصول سال ۲۰۲۱ کشورهای چین، آمریکا و کاناداست.
انیمیشن «اژدهای آرزوها» به کارگردانی «کریس آپلانس»، و با نویسندگی «کریس آپلانس» و «شیاساو لو»، توسط کمپانی «سونی پیکچرز انیمیشن» ساخته شده و از نتفلیکس پخش شده.
این اثر برای سنین بالای ۷ سال مناسب بوده و از جمله آثار محبوب کودکان و نوجوانان به حساب میاد.
«اژدهای آرزوها» داستان سه آرزوی جادویی و یک ماجراجویی الهام‌بخشه. «دین» نوجوانی سختکوشه که همه تلاشش‌رو می‌کنه تا پس از گذشت ۱۰ سال بهترین دوست دوران کودکیش‌رو پیدا کنه و ببیندش، اما به طور اتفاقی با یک قوری سبز جادویی رو‌به‌رو میشه که می‌تونه اون‌رو به آرزوهاش برسونه ولی…
حضور و بازیگری ستارگانی چون (John Cho), (Jimmy Wong), (Natasha Liu Bordizzo), (Constance Wu), به ارزش این اثر زیبا و قابل تأمل افزوده و در زمره آثار مشهور و شایان توجه قرارش داده.
ضمن عرض بلندترین خسته نباشیدها و بهترین آرزوها برای دست اندرکاران آماده سازی این کار زیبا، عزیزان، خانم فرناز امیری راوی، و خانم فاطمه خلیلی تنظیم کننده انیمیشن اِژدِهای آرزو، و بهترین آرزوها برای تک‌تک شما عزیزان، میریم سراغ باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم سینمایی توضیحدار شده «اژدهای آرزوها»، (Wish Dragon).

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «اِژدِهایِ آرزو»