خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود پکیج آموزشی دوره دوم آموزش تدوین صدا با محوریت نرم افزار reaper

ثبت نام در دوره سوم به پایان رسید و از این پست میتوانید فایلهای آموزشی دوره دوم را دانلود کرده و استفاده  کنید.

 

درود فراوان

امسال سومین سالی هست که دوره آموزش تدوین صدا رو با رویکرد کسب و انتقال تجربه برگزار میکنیم.

در سال اول با همراهی حدود 10 نفر از دوستان کار با نرم افزار adobe audition 1.5 رو تجربه کردیم، در سال دوم با استقبال گرم نزدیک به 90 نفر از علاقمندان، تجربه هایی در استفاده از نرم افزار reaper کسب کردیم و امسال قصد داریم باز هم با محوریت reaper همون راه سال دوم رو ادامه بدیم.

دقت کنید من حرف از مقدماتی، پیشرفته و فوق  پیشرفته نمیزنم.

کار ما کماکان کسب و انتقال تجربه هست و هر کس هر چی که بلده رو میذاره وسط تا هر کس دیگه ای که خواست یاد بگیره و استفاده کنه.

در ادامه فایلهای یازده جلسه برگزار شده در سال گذشته رو همراه با تمرینهایی که برای کسب مهارت به بچه ها داده شده و روش انجام اونها خدمتتون تقدیم میکنم.

چند نکته:

1- این فایلها در قالب یک فایل فشرده با فرمت zip در اختیار شما قرار میگیره و اگر دوست دارید هر کدوم از اونها رو به صورت جداگانه دریافت کنید، کافی هست عضو گروه تلگرامی ما که برای آموزش تدوین صدا در نظر گرفته شده بشید و اونجا تک تک فایلها و تستهای تمرین موجود هست.

2- در فاصله حداقل دو هفته تا حداکثر یک ماه پس از انتشار این پست، دوره سوم رو آغاز میکنیم و توی همین پست و از همین امروز میتونید برای دوره جدید نام نویسی کنید.

اما اگر دوست دارید به صورت فعال در دوره بعد شرکت داشته باشید، با توجه به این که نمیرسیم موارد مطرح شده در جلسات قبل رو مورد بررسی قرار بدیم، حتما جلسات رو گوش کنید و تمرینها رو قبل از دیدن راه حلشون خودتون انجام بدید.

شما میتونید تمرینهای انجام شده رو برای من در تلگرام و از طریق آیدی @s_derafshian ارسال کنید تا اگر مشکلی برای انجامشون داشتید بهتون کمک کنم و اشکالات رو رفع کنیم.

3- اولا حتما حتما فایل مقدمه رو گوش کنید و ثانیا تست شماره 1 که همراه جلسه مقدمه ارسال شده، جنبه مهارت سنجی برای دوستانی با مهارت بالا بوده و الزامی نیست فعلا به این تست بپردازید.

شما میتونید از جلسه دوم به بعد تمرینهای ارائه شده رو انجام بدید و بعد راه انجامشون رو در جلسه بعدی مشاهده کنید.

البته پیشنهاد میکنم بعد از انجام پنج شش تمرین سراغ تست شماره 1 هم برید که اون موقع دیگه انجامش خالی از لطف نیست.

4- ملاک عمل ما در دوره سوم صرفا دو سطح آشنایی و تسلط نسبی و کامل با نرم افزارهای تدوین صدا هست و بنا بر این دو سطح علاقمند/تازه کار و مبتدی از سطوح انتخابی ثبت نام حذف شدن.

لطفا با در نظر گرفتن این فرض، اگر خودتون رو جزء یکی از سطوح تسلط متوسط یا تسلط کامل نمیدونید، صبر کنید، با حوصله تمرینها رو انجام بدید و در اواخر مهلت ثبت نامتون رو انجام بدید.

5- برای ثبت در آمار و اطلاع از تعداد کسانی که احتمالا توی جلسات دوره حضور به هم میرسونن، لطفا بدون در نظر گرفتن این که در دوره دوم شرکت داشتید یا نه، همگی علاقمندان مجددا نام نویسی کنید.

فقط اونهایی که توی دوره قبل بوده و عضو گروه تلگرام هم هستید، دیگه لازم نیست شماره تلفنتون رو ثبت کنید.

مجموعه فایلهای دوره قبل رو با کلیک یا اینتر روی این لینک دریافت کنید.

 

یک پاسخ به «دانلود پکیج آموزشی دوره دوم آموزش تدوین صدا با محوریت نرم افزار reaper»

سلام. من متاسفانه در دوره قبلی به علت مشغله های بسیار زیاد جا موندم. ثبت نام کردم و امیدوارم بتونم که یاد بگیرم و برسم به دوره جدید. مررررسی و سپاااس بابت تمامی تلاش هاتون و اینکه آموخته هاتون رو به ما هم یاد میدید. شاد باشید و پاینده.

دیدگاهتان را بنویسید