خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اوج هیجان در بام تهران با ما

سلام. امیدوارم که حالتون خوب باشه.
خیلی خوشحالم که در جمع شما دوستان و هم محله ای های عزیز هستم.
من تهران زندگی میکنم و به همین جهت تصمیم گرفتم که به مکانهای دیدنی شامل مکانهای تاریخی، طبیعی و تفریحی سر بزنم و در قالب یک پادکست به معرفی اون مکان از نظر شرایط رفت و آمد، امکانات، نحوه برخورد کارکنان و سایر چیزهای دیگه بپردازم، تا هم خودم با شهر تهران بیشتر آشنا بشم هم شما دوستان عزیز.
اولین پست من اختصاص داره به معرفی بام تهران.
بام تهران یکی از تفرجگاههای خیلی خوب و معروف تهرانه که در انتهای خیابان ولنجک واقع شده. در این مکان امکانات بسیار زیاد و متنوعی وجود داره ضمن اینکه شما در بلندترین نقطه شهری تهران قرار میگیرید.
من به همراه دوست عزیزم سامان بهمنی به این فضای نشاط انگیز رفتیم و سعی کردیم که کامل و تا جای امکان به معرفی بام بپردازیم.
از شما دعوت میکنم که به اولین اپیزود مجموعه تهرانگردی توجه کنید.
ضمن اینکه از نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما به شدت استقبال میکنم.
شما میتونید با آیدی تلگرامی (@reza_sedaghat11) در ارتباط باشید.
به امید استقلال همه بچه های نابینا و کم بینا.

۹ دیدگاه دربارهٔ «اوج هیجان در بام تهران با ما»

سلام. پادکست خوبی بود واقعا لذت بردم.
ضمن اینکه حسابی تو این اوضاع کرونا مواظب خودتون باشید، امیدوارم همیشه به خوبی بتونید تفریح کنید و لذت ببرید.
اینکه تو این پادکست تأکید شد بر برخورد خوب مسئولین، چیزی که دقت کردم متوجه شدم خود شما هم خیلی منطقی برخورد میکردید و واقعا این احسنت داره. مثلا اینکه در مورد اون وسیله بازی خیلی منطقی هم پذیرفتید و هم برا مای شنونده توضیح دادید که چرا نابینا نمیتونه ازش استفاده کنه.
متأسفانه برخی دوستان نابینا هستند نمیخوان بپذیرند که یه سری چیزا واقعا برا من نوعی نابینا شدنی نیست ولی به جاش خیلی چیزای شدنی دیگه هم هست اینو کاملا کلی عرض میکنم.
سربلند باشید.

آفرین به رضا و سامان عزیز. خیلی عالیه این حرکت. خیلی خیلی عالی. چه قدر رضا استرس داشت برا سامان. به قدری که خخخ خود سامان قطعا استرس نداشت. دمتون گرم خدایی. همیشه هرجا هستین و میرین بهترین خاطرات رو تجربه کنین و با بچه های محله هم به اشتراک بذارین.

سلام بر شما دو دوست عزیز هممحله ای. واقعا دست مریزاد که خوش احوالی و هیجانهای مفرحتون را در قالب پاتکس برای ما به اشتراک گذاشتید. من با شنیدن این فایل بسیار مشعوف شدم. لطفا باز هم اینگونه تفریحات خاطر انگیز خودتون را با ما سهیم شوید. پاینده و شادکام باشید همیشه.

سلام ویژه و بسته بندی شده به محمدرضای عزیز و دوست داشتنی. امیدوارم خوب باشی. آقا خییییییلیییییی لذت بردم! واقعا عالی بود! از سامان عزیز هم که جزو بهترین دوستای خودمه تشکر می کنم و به هر دوتون خسته نباشید میگم. امیدوارم بازم از این پادکست های درجه یک برامون بذاری که کلی حال کنیم.

سلام بر شما
خیلی خیلییییی هیجان انگیز بود
مخصوصا اون قسمتی که داشت میرفت به سکوی پرش
داشتم تصورش میکردم
میتونم به جرات بگم که داشت
قلبم از دهانم می اومد بیرون
خیلی حس فوقالعاده ای بود
منتظر فرصتی هستم که برم تستش کنم و خودم شاهدش باشم
زنده باشید

دیدگاهتان را بنویسید