خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

مژده، چندین عنوان کتاب ویژه کنکور، به کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان اضافه شد.

با سلام و احترام خدمت شما دوستان گرامی.
چند کتاب ویژه کنکور برای دانش‌آموزانی که خود را برای ماراتن کنکور سال 1401 آماده میکنند، به صفحه کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان اضافه گردید.
کتابهایی از قبیل:
روانشناسی ویژه کنکور1401، انتشارات خیلی سبز، شامل درس‌نامه و پرسشهای 4گزینه‌ای ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1400.
و کتاب
فارسی جامع کنکور علوم انسانی، انتشارات خیلی سبز، شامل درس‌نامه و پرسشهای 4گزینه‌ای پایه دوازدهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1400.
و نیز کتاب
فارسی جامع کنکور علوم انسانی، انتشارات خیلی سبز، شامل درس‌نامه و پرسشهای 4گزینه‌ای پایه یازدهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1400.

در بخش کتابهای کمک درسی دوره متوسطه دوم قرار گرفته‌اند.

لازم به ذکر است که کتاب
فارسی جامع کنکور علوم انسانی، انتشارات خیلی سبز، شامل درس‌نامه و پرسشهای 4گزینه‌ای پایه دهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1399.
که بخشی از کتاب فارسی جامع کنکور است، در سال گذشته ضبط و منتشر گردید و بدین ترتیب کتاب فارسی جامع کنکور خیلی سبز برای هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم به طور کامل توسط محله نابینایان گویا شده و در اختیار تمام دانش‌آموزان نابینا قرار دارد.
از سوی دیگر کتاب
دین و زندگی جامع کنکور علوم انسانی، از سری کتابهای میکروطلایی گاج، شامل پرسشهای4گزینه‌ای به همراه پاسخ تشریحی پایه دهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1400.
نیز گویا شده و در کنار کتاب
دین و زندگی جامع کنکور علوم انسانی، از سری کتابهای میکروطلایی گاج، شامل درسنامه پایه دهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1400.
که پیشتر منتشر شده بود، قرار گرفت و همچنین منتظر انتشار کتاب بانک تست دین و زندگی میکرو‌طلایی گاج برای پایه‌های یازدهم و دوازدهم نیز باشید.
البته قابل ذکر است که کتابهای
دین و زندگی جامع کنکور علوم انسانی، از سری کتابهای میکروطلایی گاج، شامل درسنامه پایه یازدهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1400.
و
دین و زندگی جامع کنکور علوم انسانی، از سری کتابهای میکروطلایی گاج، شامل درسنامه پایه دوازدهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1400.
حدود دو ماه پیش برای دانلود و استفاده شما دانش‌آموزان گرامی در بخش کتابخانه دانش‌آموزی بارگذاری شده‌است.

علاوه بر اینها، کتاب

منطق پایه دهم 

هم در بخش کتابهای درسی پایه دهم قرار گرفت.

امیدواریم با انتشار کتابهای بیشتر در این کتابخانه، کمک کنیم تا دانش‌آموزان نابینا، معلمان و والدین ایشان روز به روز گام بلندتر و آسانتری در راستای رسیدن به اهداف تحصیلیشان، بردارند.

با تشکر و سپاس فراوان از آقای محمدحسین احمدی و سرکار خانم زارع برای رساندن کتابهای فوق برای استفاده همگان.

همواره با مراجعه به

صفحه کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان 

میتوانید سایر کتابهای این مجموعه را نیز دانلود کنید و مورد استفاده قرار دهید و اگر کتابی دارید که در بخش کتابخانه دانش‌آموزی موجود نیست، به دست ما برسانید، تا برای استفاده همه دوستان آن را در این صفحه قرار دهیم.

 

به امید روزگار زیباتر برای همه.

 

دیدگاهتان را بنویسید