خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار آذر

سینمایی آذر

سلام به عابران و حاضران محله‌ی نابینایان. امید که سوار بر مرکب کامیابی همچنان پیش برید!

در زمستانی‌ترین ماه سال در یک پست سینمایی دیگه با یکی دیگه از محصولات سینما‌محله با شما هستیم، و این بار، فیلم سینمایی آذر!

فیلم سینمایی آذر در تاریخ جمعه 24 دیماه از رادیو اینترنتی محله‌ی نابینایان پخش شد و بازخوردهای خوبی هم داشت و امروز، طبق روال معمول، لینک فیلم مورد بحث برای علاقه مندان به دانلود در انتهای همین پست قرار می‌گیره.

پیش از لینک دانلود بد نیست کمی درباره فیلم مورد بحث بدونیم:

فیلم آذر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی، به کارگردانی محمد حمزه ای در سال 1395 ساخته شده.

در این فیلم نیکی کریمی، پژمان جمشیدی، هومن سیدی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی فر، لیلا زارع، مائده طهماسبی و مهران نائل ایفای نقش کردن.

داستان فیلم آذر از این قراره که امیر و آذر منزل پدری امیر رو می‌فروشن تا با شراکت صابر پسرعموی امیر یک رستوران باز کنن. همه چیز داره به خوبی و خوشی پیش میره که بعد از چند روز صابر یکدفعه زیر همه چیز می‌زنه و قهرمان‌های داستان از اینجای ماجرا هر کدوم به نوعی در چالش‌های متعدد گرفتار میشن و داستان به همین ترتیب پیش میره.

دیدن این فیلم رو به طرفدارهای فیلم‌های توضیح دار، به خصوص فیلم‌های ایرانی توصیه می‌کنیم.

جا داره که پیش از قرار دادن لینک دانلود، از عوامل آماده سازی و ارائه‌ی این کار در محله‌ی نابینایان، عزیزان و همراهان خوبمون، گوینده خانم فرناز امیری، تدوینکننده  آقای عباس زمانی تشکر کنیم. بعد از آرزوی بهاریترین لبخندها برای تمامی شما عزیزان، نوبت می‌رسه به:

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «آذر»