خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن غار نشینان 2013

انیمیشن The Croods 2013

عزیزان، از دوست گرفته تا آشنایان و همراهان محله سلام. امیدواریم که با تمامی وسعت روح بزرگتون در انتظار استقبال بهار باشید!

سال کهنه رو به پایانه و گذشته از شمارش معکوس برای رسیدن به شروعی جدید در سالی نو، در حال پشت سر گذاشتن آخرین های امسال هم هستیم. آخرین ماه، آخرین هفته، آخرین برنامه، آخرین بخش از یک سریال، و در این پست هم آخرین انیمیشن امسال.

طرفداران انیمه محله های هر ماه این بخش رو دوست دارن. و امید که این آخرین براشون حسابی لذت به همراه داشته باشه!

قراره این بار سری به غارنشین ها بزنیم و جنس ماجراهاشون رو کمی بیشتر در قالب یک انیمیشن دیدنی وارسی کنیم.

The Croods, اسم کار این باره و داستان جالبی هم داره.

خانواده کرودز داخل یک غار زندگی میکنن و اوضاعشون هم بد نیست، تا اینکه غارشون از بد حادثه ویران میشه و اون ها ناگزیر با پسری باهوش و خلاق به نام گای همراه شده و پا به دنیای بیرون از غار، دنیایی ناشناخته و پر از ماجراها، خطرها و اتفاقات جدید می ذارن و…

انیمیشن غارنشینان، کاری ماجراجویی، کمدی، خانوادگی و فانتزی، محصول سال ۲۰۱۳ کشور آمریکا، و به نویسندگی و کارگردانی کرک دمیکو و کریس سندرزه.

این اثر قابل تأمل از طرف مخاطبان و منتقدین کلی واکنش مثبت دریافت کرد و همچنین نامزد کلی جایزه از قبیل جوایز اسکار و گلدن گلوب در بخش بهترین انیمیشن سال ۲۰۱۴ شد.

نیکولاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلوریس لیچمن، کلارک دوک، کریس سندرز و رندی تام از جمله بازیگرانی هستن که در این اثر صداپیشگی کردن.

انیمیشن غارنشینان امروز جمعه 20 اسفند 1400 ساعت 18، 6 عصر از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد، و عزیزانی که مایل به دانلود این کار هستن میتونن در انتهای همین پست لینک مربوطه رو دریافت کنن.

جا داره که از عوامل تهیه، تنظیم و تدوین آخرین انیمیشن 1400 محله نابینایان، جناب آقای مهدی محمدقاسمی که تدوین و خانم فرناز امیری که روایت این کار رو عهده دار شدن حسابی تشکر کنیم و در آستانه بهار واسشون از خدا سالی سراسر عید رو بخواییم. همچنین از طرف خودمون و تمامی عوامل انیمه محله نابینایان برای تک تک شما عزیزان بهاری بی خزان آرزومندیم.

دیگه حرفی نیست جز:

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «غارنشینان 1»