خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آتریسا کوچولو به دنیای ما خوش اومدی

برای آتریسا دختر عزیزتر از جانم

سلام به دختر عزیزم آتریسا خانم مهربون. شاید سالها بگذره تا بتونی این نامه رو بخونی و معنی اون رو درک کنی. اما هر وقت این نامه رو خوندی، بدون که من این نامه رو درست روز تولدت از طرف خودم و مادرت برات نوشتم. اولش بگم که خیلی ذوقزده هستم که داری درست روز تولد خودم به دنیا میایی. ما هیچ برنامه ریزی برای این اتفاق نداشتیم و تو خودت تصمیم گرفتی که این تقارن رو به وجود بیاری. از این که پا به دنیای ما میذاری انقدر خوشحالیم که نمیدونم برای ابرازش از چه کلماتی استفاده کنم. تو مثل یه فرشته ی مهربون وارد زندگی ما شدی و دنیای ما رو قشنگتر کردی. پیشاپیش به خاطر هر کاستی که هست ما رو ببخش. از این که ما با پدر مادر بقیه ی همسن هات فرق داریم، از این که خیلی چیزا توی زندگی تو با بقیه تفاوت داره و از این که شاید مجبوری حتی برعکس بقیه گاهی تو مراقب ما باشی ازت عذر می خایم. ما هیچوقت چهره ی تو رو نخواهیم دید. ولی مطمئن باش از نظر ما تو زیباترین دختر دنیا هستی. در عوض ما هر روز شاهد موفقیتهات و پیشرفتت توی زندگیت هستیم. ما روزی که به قله ی موفقیت میرسی کنارتیم و همپای تو از رسیدن به موفقیتهات لذت میبریم. ما به عنوان پدر و مادرت مقابل تمام عزیزانمون که دارن این نامه رو می خونن، بهت قول میدیم که تمام تلاشمون رو می کنیم تا تو بهترین باشی. تو لایق بهترین زندگی هستی و باید به هر چیزی که خواهانش هستی برسی. به خاطر داشتنت به خودمون می بالیم و پیشاپیشبه داشتن چنین دختر خانم جذاب و موفقی افتخار می کنیم.

تو مثل اسمت و همچون آتش در زندگی ما خواهی درخشید و ما از داشتنت و بودنت لذت خواهیم برد. عاشقانه دوستت خواهیم داشت.

برای فریبا بهترین همسر دنیا

فریبای عزیزم سلام. به جرأت می تونم بگم در تمام این سالها هیچ وقت روز تولدم کسی چنین هدیه ی با ارزشی بهم نداده بود. تو با ارزشترین، زیباترین و شیرینترین هدیه ی روز تولد رو به من دادی. پدر شدن حس بسیار شیرینیه که من درست اولین روز تولدم در قرن جدید تجربش کردم و کسی که این حس شیرین رو بهم هدیه داد تو بودی. می دونم که در این مدت به شدت اذیت شدی و مطمئنم که روزهای سختی رو برای رسیدن به امروز پشت سر گذاشتی. سعی کردم در تمام این روزها کنارت باشم. ولی اگر نشد و نتونستم من رو ببخش. تنها یک مادر فرشته می تونه یه فرشته ی کوچولو به این دنیا هدیه بده. شکی نیست که تو بهترین همسر دنیا هستی و بهترین مادر دنیا هم خواهی بود و من و آتریسا به خاطر داشتنت یک دنیا از خدا ممنونیم. به خاطر تمام زیبایی هایی که توی زندگی مشترکمون بهم هدیه دادی ازت ممنونم. روز های خوب زندگی ما تازه دارن شروع میشن. ما قراره یه خانواده ی خوشبخت باشیم. یه مادر مهربون، یه دختر زیبا و دوست داشتنی و یه پدر که قول میده هر کاری برای خوشبختی عزیزاش بکنه. فکر نمی کنم دیگه آرزویی مونده باشه که کنار تو بهش نرسیده باشم که اگر هم اینطور باشه شک ندارم که تو خیلی زود من رو به اون خواهی رسوند. این رو بدون که همیشه محتاج خوبیهات هستم و بزرگترین شانس زندگی من بودن تو در کنارم هست. اصلاً موقع خوبی برای نوشتن نیست. چون من الآن متعلق به این زمین نیستم و دارم توی ابرها سیر می کنم. ولی خیلی بیمعرفتی بود اگر نمی نوشتم. اگر ازت تشکر نمی کردم به خاطر این اتفاق قشنگی که توی زندگیم افتاد و باعث و بانیش هم تو بودی. امیدوارم لایق این همه خوبی و مهربونیت باشم. عاشقانه دوستت دارم.

۸۲ دیدگاه دربارهٔ «آتریسا کوچولو به دنیای ما خوش اومدی»

سلاام. بازم تربیییییییک میگم شهروز. هم تولد خودتو، هم تولد دختر کوچولوی عزیزتو. خدا برات حفظش کنه و، مطمئنم تو و پَریسیما یه پدر و مادر نمونه اید براش!
تربیک تربییک تربیییییییییییک!
بهترین آرزوها برای تو و آتریسا کوچولو که روز تَوَلُّدِتونه در کنار پریسیمای عزیز.
امیدوارم هر روز همینطور به شیرینی طعم خوشبختیتون اضافه بشه.
و به یادِ قدیما، اول!

سلام بر شبو شور پسر زبلم
اسم دخترتو چی گذاشتی ببم جان؟
زبون من نمیچرخه صداش کنم 😁😆
مگیمت مگه بد اسمی برات انتخاب کردم که حالا نتونم اسم خوبی واس نوه ام انتخاب کنم؟
باشور اسم خوبیه؟ مخفف بارون و شور
چی پریسیرت دعوا میکنه؟ پس تسلیم
حالا ی کاریش میکنم‌ از دست شما جوونا خخخ

قدوم کوچولو عزیزم مبارکا باشه. با وجودش به شهرمون برکت و مهربونیو نعمت بیاد ایشالله
دلتون شاد و سرتون سرافراز از وجود پاکش

درود. چه نامه قشنگی و چه ابتکار جالبی خوشم اومد. شدید تبریک اندر تبریک. اندر تبریک اندر تبریک.
اولیش واسه تولدت دخترت, دومیش خودت, سومیش خونه ای که خریدین و چارمیش هم واسه ورود به سال و قرن جدید.
امیدوارم قرن جدید واسه شما سه تا قرن خوشبختیای بینهایت باشه و ندیده دار شدنت هم ببینی. تو میتونی. من مطمئنم که تو میتونی خوشبختتر از اینها هم بشی و باشی و همین طوری با سرعت به سمت جلو ترقی کنی و جلو بری.
حالا که بحث نامه شد, به نظرم در قالب نامه های سریالی و دنباله دار موضوعو ادامه بده و با همین سبک برخورد یه پدر و مادر نابینا با فرزندشونو بهمون یاد بده تا هم تجربیاتتو به اشتراک گذاشته باشی, و هم یه آموزشی باشه واسه زوجهای همنوعی که از فرزند آوری ترس دارند.
پیشنهاد خوبیه. نه؟
کلی پست واست تراشیدم خَخ.
از خدا میخوام به پاکی فرشته کوچولوتون قسم همیشه خوشبخت باشید و خنده رو لباتون باشه و بمونه.

سلام به دوست و رفیق نازنین خودم.
به دنیا اومدن آتریسا تو این لحظات بهترین خبری بود که از رفیق خوبم شنیدم.
امیدوارم مثل پدر و مادرش خوب و با حال باشه.
نمیدونم از خوشحالی چی بنویسم همینطوری دارم از رو شادی یه چیزی دارم بلغور میکنم.
فقط شهروز جان امیدوارم پدر خوبی برای اون باشی و همسرت هم مادر خوبی براش باشه.

درود. کلیییییی وقت بود که اینجا کامنت نذاشته بودم. تقارن بسیار جالبیه. به دنیا اومدن کوچولوتون و هم تولد خودتون رو بهتون تبریک میگم. حالا جالبیش برای من اینه که تولد خواهر های دو قلوی من هم درست همین امروزه به همین خاطر امروز در واقع تولد چهار نفر رو تبریک گفتم خخخخ. امیدوارم که سال های پیش رو رو در کنار هم، بقول اون متن تبریک سال نو که بی نهاااایت دوستش دارم؛ مشتاقانه، امیدوارانه، سر افرازانه و عاشقانه زندگی کنید.

سلام و صد ها هزار دورود. من به اندازه ای شگفت زده شده ام که تمامی واژه ها از یادم رفته اند. نخست که با دیدن نام شما حس کسی که در یک محله قدیمی اما سوت و کور یک آشنای قدیمی دیده باشد به من دست داد. و لحظه های قشنگ محله قدیمی در یادم مرور شد. زمانی که به دلیل انتشار این پست پی بردم خوش حالیم دو چندان شد که به راستی واژه ها از بیان آن ناتوان هستند. قلمتان که مثل همیشه کم نظیر است و سبک دلنشینی که تنها مخصوص شماست. این بار هم با نوشته هایی از این دست کاملا متفاوت بود. زمینی شدن فرشته زندگیتان را هم تبریک می گویم و آرزو میکنم دنیای زیباتری را در کنار هم بسازید.هم زمانی این دو میلاد را هم به فال نیک میگیریم. لطفا به پری دریایی ما هم سلام برسانید و از طرف من بار ها تبریک بگویید. سپاس از این نامه که احتمالا اشک شوق خیلی ها چون من را جاری کرد. با آرزوی بهترین ها برای این خانواده دوست داشتنی.

درود بر خانم زارع بزرگوار. واقعاً از دیدن کامنت شما حسابی خوشحال شدم. شما همیشه نسبت به من لطف داشتید و این باعث افتخار من هست. ممنون بابت همه چیز و ما هم براتون یک دنیا خوبی آرزومندیم
پیروز باشید.

سلام به حمیدرضای عزیز. ممنون بابت تبریکت پسر خوب. منم برات بهترینها رو آرزو می کنم. کلی خوشحالم که میبینم این همه تو زندگیت موفق هستی. خیلی کوچولو بودی که دیدمت و یه کم سخته باور کنم تو همون پسر بچه ی کوچولو هستی که برای خودت مردی شدی ولی خب شدی دیگه خخخ. ممنون از حضورت.
پیروز باشی.

خخخ صابش خودتی خخخخ. خوش باش تا همیشه پسر. راستی تولد خودتم مبارک باشه حسابی. به وقتش شیرینی میگیریم ازت و خب چیکار باید کرد کادو اینا هم میاریم خخخخ. سلام برسون حسابی به خانمت و تبریک هم بگو. بعیده به این زودی بخونه اینجا رو و تا بیات نشده تبریک رو برسون.

آورین. ببین بیا ثابت کن هرچی در مورد اصفهانیها میگن دروغه. اصلاً این بار مسئولیتی که الآن روی دوش تو هست خیلی سنگینه. بذارش زمین راحت شو خخخ. البته ما که راضی به زحمت نیستیم ولی گفتم یه کمکی برای اثبات خیلی چیزا کرده باشم خخخ

سلااام شهروز و فریبای عزیز. از صبح که تبسم زنگ زد گفت فریبا رو دارن میبرن بیمارستان هیجان خاصی داشتم تا اینکه عصری خبر به دنیا اومدن این فرشته کوچولو و نازنازی رو بهم دادی. تجربه ی حس پدر شدن واقعا فوق العادست. یه بیم و امید خاصی داره که لذتبخشه. امروز همش حس و حال روزی رو داشتم که آرمان و باران به دنیا اومدن. حس شیرین و متفاوتیه. از امشب مسوولیتت سنگینتر میشه. مراقب این فرشته ی گل و فریبا باش
از صمیم قلب بهتون تبریک میگم دوستای خوبم.

سلام امیر. همینجا به خاطر این که از صبح تا بعد از ظهر لحظه به لحظه از راه دور کنارم بودید از تو و تبسم تشکر می کنم. روز پر استرسی بود و همدلی شما بود که گذروندنش رو برام ساده تر کرد. ممنون بابت همه چیز.

سلام بر آقا شهروز گل و خانم حسنی همشهری عزیزم.
تولد آتریسا کوچولو و خودتون رو با یک روز تاخیر تبریک میگم و امیدوارم همواره در کنار هم عالی ترین لحظات رو سپری کنید. الهی شمع صد سالگی رو در کنار همسر و فرزندتون فوت کنید. کیک و شیرینی ما هم یادتون نره خخخ. هر چی آرزوی خوبه تقدیم به عزیزانم.

سلام به شهروز و فریبا و البته آتریسای عزیزم. تبریک به شهروز و فریبای عزیزم و خوشآمد مفصل به آتریسای گل این فرشته مهربون که حتما با اومدنش دنیاتون و دنیامونو خوشرنگتر میکنه. براتون آرزوی خوشحالی دارم و امیدوارم کنار هم لذت ببرید از زندگی.

بَه بَه! چه روزی! چه هدیه ای! بهتر از این نمیشه شهروز! روزِ تولدت، و یه دخترِ خوب، که بالِ باباشه. نمیدونم که چرا این پست رو دیر دیدم. اینجا ازبس پست سنجاق داره که آدم باید بین پست های سنجاق دنبال پست جدید بگرده! شهروز حسابی بهت تبریک میگم! بهترین و ناب ترین حسِ دنیاست! چی بگم که در حد این حس باشه. فقط سلام ما رو به همسرت برسون و بهش بگو یه نابینا، یه جایی نوشت که ما با تمام وجودمون از مادر شدنت خوشحالیم و برای تو و فرزندت آرزوی سلامتی می کنیم. درست، به اندازه ی قدم هایی که به دلیل بودن تو به جلو برداشتیم. درست، به اندازه ی دینمون به تو. لطفا سلامت بمون که این جامعه خیلی بهت نیاز داره.

لطفا برای خوشبختی و ستاره شدن مهمون جدیدمون توی این دنیا شب و روز تلاش کن. حقِ آتریسا خوشبختیه و مطمئنم که تو میتونی خوشبختش کنی.

سلام بنظر باز هم دیر رسیدم
هم تولد خودت هم کوچولوی مهربونو به خودت و خانم پریسیما تبریک میگم
امیدوارم بهترینها با وجود نعمت کوچولویی که وارد زندگیتون شده به زندگیتون بباره
فقط یه چیزی تا هنوز کوچیکه یه مصاحبه باهش داشته باش ببین چیا برای گفتن داره خخخ
شادیت روزافزون

سلام شهروز
امیدوارم تولد خودت و دخترت برای خودت و همسرت مبارک‌ها باشه.
از این‌که توی نامهت پیشاپیش به خاطر کاستی‌ها از بچهت عذرخواهی کردی و واقع‌گرایی رو به اوج رسوندی خیلی لذت بردم.
تجربیات شما در خصوص بچه‌داری یه زوج هم‌نوع میتونه خیلی جالب و آموزنده باشه که خیلی دوست دارم کمی که گذشت به مرور جایی منتشرشون کنی و بخونم یا بگوشم.
خوش باش و حال کن رو ابر‌ها

سلام سلااام. فقط میتونم بگم خیلی خوشحالم از این اتفاق زیبا. همه‌ی دوران بچه داری از بارداری تا بزرگ شدنش لذت خاص خودش رو داره. سختی هم داره، چالش های مختلفی داره ولی بازهم شیرینه. با بچه دار شدن یه چیزایی رو تجربه میکنی که اصلا فکرش رو هم نمیکردی بتونی این کارا رو انجام بدی. این لحظات ناب رو صمیمانه بهتون تبریک میگم. مطمئنم تو و فریبا برای آتریسا بهترین خواهید بود و سنگ تموم میذارید.
چه خوب که اینجا پست گذاشتی و خاطرات قدیم رو برامون زنده کردی.
یه سلام هم بکنم به دوستان قدیمی و هم محلی های عزیز که فقط اینجا میتونم ببینمشون. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید.

به هَمچِِنییییین تبسم! تو و امیر حتما تجربه های فوق العاده ای در مورد استقلال نابینایان و کمبینایان دارید. مخصوصا در باره ی خانه داری و تربیت فرزند. حسابی خوشحال میشیم اگه تجربه هاتونو اینجا هم به اشتراک بذارید.
خوشحال شدم کامنتتو دیدم!

قطعا شما و امیر هم یکی از اون هزاران خاطره ی نابِ اینجا هستین.
چقدر قشنگه که با وجود سختی ها، مشغله ها و دغدغه های زندگی، اینجا هست که هر از چندگاهی با دیدن اسمِ هم، شگفت زده و منفجر بشیم. این روز ها اینجا سرزمین شگفتی ها و خاطرات شده و مثلِ سال های قبل لینکش رو روی صفحه ی اصلی گوشیم قرار دادم و برای رفع دلتنگی و مرورِ کلی خاطره ی ارزشمند، روزی چند بار بهش سر می زنم.
این بهترین حسه که هر کدوممون، هر جای این کشور که باشیم، و هر چقدر که از هم فاصله گرفته باشیم، یه نقطه ی واحد داریم و با سر زدن بهش، به قرار دوستانه ی خودمون پایبند میمونیم. زنده باد اینجا، و زنده باد صاحب اون اسمی که قدیمی و تازه وارد بعد از دیدنش به سرعت مهمونش میشن و خاطرات قشنگ خودشون رو مرور می کنن.

وای خدای من! یکی از زیباترین مطالب دنیا رو در این روزها می خونم. این همه زیبایی! این همه احساس ناب! آقا شهروز عزیز! پریسیمای نازنین! ورود آتریسا فرشته زندگی تون رو به شما تبریک میگم. امیدوارم هر سه شاد و تندرست باشید.

درود و شادباش، به شهروز و البته فریبا. امید که آتی خانم همیشه خوش قدم، موفق، و شاد و خوشحال باشه. فریبا که روز اول حالش خوب نبود و بیشتر نیاز به استراحت داشت. ولی تو چی جوری این لحظات خوشو واسه خودت جشن گرفتی؟ حتما با یه قلیون مشتی، یه قهوه مشتیتر و بعدشم …… خلاصه هر سه تاییتون! دمتون گرم و سرتون خوش باد. بای، تا های.

سلام شهروز جان از صمیم قلبم بهت تبریک میگم نامه ای که واسه کوچولوت نوشتی رو با تمام وجودم درک کردم و بخاطرش اشک ریختم چون از ته دل شاید تمام کسانی که بچه دارن و پدر و مادرشان با تمام پدر و مادرهای هم سن و سالشون فرق میکنن بود.
میدونم چه حسی داری حسی که هرگز و هرگز قابل درک واسه کسی نیست من همیشه گفتم فرزند آدم تنها کسیه که پدر حاضره بخاطره حتی یکم بیشتر زندگی کردنش جون خودش رو بده میدونی که چی میگم.
امیدوارم تا همیشه ی همیشه کنار نینی کوچولو و خانومت شاد و شاد زندگی کنی موفق باشی.

سلام سلام سلااااااااام.
به یادگار کامنتی هم این جا میذارم.
تلفنی با هم صحبت کردیم و تبریک گفتم.
این جا هم تبریک میگم هم تولد خودت و هم دخترت رو به همه تون.
خیلی خیلی خوشحال و هیجان زده شدم و هنوز هم ادامه داره.
براتون بهترین ها رو آرزو می کنم.
بهترین هایی که به حق شایستگیش رو دارید.
فریبا اختصاصاً مادر شدنت رو تبریک میگم و می دونم در این بخش از زندگی هم بهترینِ خودت خواهی بود.
تو هر کاری که آرزوش رو داشتی انجام دادی و برای من یکی از الگوهای رسیدن هستی.
برای همیشه زیبا زندگی کردن رو یاد خواهم گرفت ازت.

سلام بر بهترین همسر دنیا.
شهروز جان عشق جاویدان من، ممنونم از نوشته پر از احساساتی که کاملا درکشون می کنم چون متقابلا همه اون حس های زیبا رو من هم نسبت به تو دارم. تویی که با اومدنت به زندگی من، زیبا و با عشق زندگی کردن رو بهم هدیه کردی و بهم نشون دادی که زندگی می تونه این قدر شیرین و زیبا و دوست داشتنی باشه.
همیشه دوست داشتم بچه مون شبیه تو و به مهربونی تو باشه و این رو از خدا می خواستم و وقتی که ناخواسته آتریسا روز تولد تو خواست که به این دنیا بیاد فهمیدم که احتمالا به این آرزو می رسم.
الآن هم وقتی می بینم آتریسا با شنیدن صدای تو آروم میشه و با دقت به حرف هات گوش میده و تو اوج گریه وقتی تو باهاش حرف می زنی ساکت میشه به قدری خوشحال میشم که حد نداره.
امیدوارم که بتونم مادر خوبی برای فرزندمون باشم و مثل گذشته بتونم با تو به بهترین ها برسم.

سلام بر هم محلی های عزیز.
ممنونم از کامنت های پر مهرتون.
ببخشید که نمی تونم تک تک پاسخ بدم چون هنوز کامل سر پا نشدم و یه کمی هم وقت کم میارم
فقط این رو بگم که از آوردن فرزند به خاطر نابیناییتون نترسید که اگه بترسید بهترین حس و با ارزش ترین نعمت رو از دست میدید. تو این چند روز فهمیدم که ما هم می تونیم تو روز های اول زندگی نوزاد با کمی کمک گرفتن از اطرافیان راه بیفتیم و بعدش دیگه مثل کار های دیگه که به راحتی انجام میدیم بچه مون رو بزرگ کنیم.
بازم ممنون از همگیتون و امیدوارم خبر شادی های شما رو تو این محله بخونم.
شاد باشید.

سلام بر جناب حسینی و خانم پریسیما.

آقا شهروز میشه این یه هفته تعخیر رو نادیده رد کنی و بگی من دوست خوبتم؟
خخخ.

واقعا از صمیم قلبم خوشحال شدم وقتی خبر رو دیدم.

از خداوند متعال بهترینها رو برای خانواده سه نفریتون خواهانم و مطمئنا فرزندی که با عشق بزرگ بشه، از بهترینها خواهد بود. این رو من تجربه کردم.

بابت دیرکرد یک‌هفته‌ایم هم جداً معذرت می‌خوام.

در پناه حق.

درود
موقع ورود معادله امنیتی رو دو سه بار اشتباه حساب کردم و وقتی به اشتباهم پی بردم که حسابم قفل شده بود.
مجبور شدم برم از راه باحالی که خودمم تازه دیدمش آیپی قفل شده رو باز کنم و بیام تو خخخخ!
به عنوان پیرمردی که حساب کتابش واسه یه معادله امنیتی تک رقمی هم اشتباه از آب در میاد، تولد خودت و دختر کوچولوت رو از طرف خودم و خانمم شادباش میگم و امیدوارم هزار سال کنار هم فقط سلامتی، شادمانی و پیروزی رو تجربه کنید.
فقط یه مسئله کوچیک میمونه! این که باید از همین حالا بر مبنای قاعده طبیعی به فکر جهیزیهش باشی!
ببین الان اگه حساب کتابم باز قاطی نشه یه جهیزیه ساده حدود ۶۰۰ ۷۰۰ میلیون تومن در میاد!
پیشنهادم اینه که یه بانک نون و آبدار بزنی، پولاتم بیاری بدی به من که حسابم خوبه براتون نگه میدارم تا موقع خرید جهیزیه!

سلام سعید. ببین تو دیگه پیر شدی. به نظرم کیبوردت رو آویزون کن. ببین بچه که بودیم هر سال عید که میشد از هرکی عیدی می گرفتیم پدر مادرمون می گفتن توی مهمونیها گمش می کنی بده ما برات نگه داریم بعداً بهت میدیم. هنوز هم که هنوزه اون عیدیها رو از پدر مادرم نگرفتم خخخ. حالا اگر تو هم این شکلی قراره پولای منو نگهداری که خدا خیرت بده. بالش خودم کلی جا داره خخخ. ممنون از تبریکت، از خانمت هم بابت تبریکش از طرف ما تشکر کن.
پیروز باشی.

سلاااام و هزاراان دروود. واااای خدااا کلییی ذوق زده شدم از این همه حس و حال ناااب. آقای حسینی و پریسیمای نازنین ورود فرشته کوچولوتون رو خیلی خیلی بهتون تبریک میگم و با دیدن حال خوبتون کلییی ذوق کردم و حالم خوب شد الهی که همیشه فه شادی و آرامش کنار هم زندگیی سرشار از خوشبختی داشته باشین

دیدگاهتان را بنویسید