خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتاب تاریخ و بخش تاریخ ادبیات علوم و فنون ادبی ویژه کنکور نیز اضافه گردید، خبر، خبر، اضافه شدن کتابهای جمع‌بندی ویژه کنکور به کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان.

سلام.
یه سلام سبز و بهاری خدمت تمامی دوستان آشنای دور و نزدیک.
این بار اومدم با یه خبر ناب برای دانش‌آموزانی که امسال کنکور دارن و تو این روزها به دنبال جمع‌بندی مطالبی هستن که تو یک سال گذشته خوندن.
محله نابینایان این بار چند عنوان کتاب جمع‌بندی از انتشارات مهر و ماه رو به صورت گویا آماده کرده که برای دانلود در این پست در اختیارتون میذاریم.

لیست دانلود کتابهای جمع‌بندی ویژه کنکور

تاریخ کنکور از سری کتابهای لقمه طلایی، نشر مهر و ماه نو، پایه دهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1401.
تاریخ کنکور از سری کتابهای لقمه طلایی، نشر مهر و ماه نو، پایه یازدهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1401.
تاریخ کنکور از سری کتابهای لقمه طلایی، نشر مهر و ماه نو، پایه دوازدهم، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1401.

بخش تاریخ ادبیات ویژه کنکور از کتاب علوم و فنون ادبی، نشر مهر و ماه نو، ضبط شده سال1401

 

 

جمع‌بندی عربی کنکور، پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم، انتشارات مهر و ماه نو، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، بهار1401.

منطق جامع کنکور، پایه دهم، انتشارات مهر و ماه نو، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1401.
فلسفه جامع کنکور، پایه یازدهم، انتشارات مهر و ماه نو، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1401.
فلسفه جامع کنکور، پایه دوازدهم، انتشارات مهر و ماه نو، ضبط شده به سفارش پایگاه اینترنتی محله نابینایان، سال1401.

شما دوستان گرامی برای بازدید از بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان و برای استفاده و دانلود سایر کتب میتوانید همواره به
این صفحه
مراجعه نمایید.
در پایان هم از جناب آقای محمدحسین احمدی جهت همکاری در ضبط این دو کتاب تشکر و قدردانی میکنم و امیدوارم سایر دوستان نیز در این راه ما رو تنها نذارن و همیشه همراهمون باشن.

۸ دیدگاه دربارهٔ «کتاب تاریخ و بخش تاریخ ادبیات علوم و فنون ادبی ویژه کنکور نیز اضافه گردید، خبر، خبر، اضافه شدن کتابهای جمع‌بندی ویژه کنکور به کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان.»

با سلام دوباره.

یک انتقاد:

دربارۀ کتاب منطق و فلسفه،

۱. هیچ درسنامه‌ای ندارد. نمیدانم کتاب نداشته یا ضبط نشده.

۲. اشکالاتی در پارت‌بندی دروس وجود دارد. مثلا در پوشۀ درس چهارم فلسفۀ دوازدهم، پارتها کاملا اشتباه بودند. پارت ۳ در اصل پارت ۱ بود و پارت ۲ پارت ۳ بود و پارت ۱ پارت ۲ بود.
کاملا درهم و برهم.

۲. قسمت سوالات بسیار سخت از بخش برای انفجار جدا نشده است.

۳. کتاب هیچ فهرستی ندارد.

اما واقعا کتاب بسیار خوبیست و خوب گزینش شده‌است. ضمنا خانم کورشفر نیز گویندگی بسیااار عالی دارند.

مثلا دربارۀ تستها با روش کاملا اصولی میخوانند که من غیر ایشان گوینده‌ای ندیده‌ام که اینچنین استاندارد بخوانند.

لطفا مشکلات را حل نمایید.

با سپاس مجدد.

سلام خدمت شما و تشکر از بیان نکات بسیار ارزشمند. در خصوص ضبط کتب چند نکته رو یاداور میشم، اول اینکه بسیاری از گوینده ها با گوشی تلفن همراه خودشون فایلها رو ضبط میکنن و درواقع دلیل استریو بودن فایلها هم همینه، کتاب منطق و فلسفه نشر مهر و ماه بخش درسنامه نداره و نام گذاری فایلها هم توسط خود گوینده انجام شده و حقیقتا من فکر نمیکردم که گوینده ای که خودش کتاب رو خونده، فایلها رو جا به جا نام گذاری کرده باشه و به این دلیل تک تک فایلها رو بررسی نکردم، در آخر عذرخواهی میکنم بابت مشکلاتی که در این بخش وجود داره و تشکر از شما که نظرات و نکات ارزشمندتون رو مطرح میکنید، تلاش میکنیم که چنین مشکلاتی کمتر پیش بیاد.

دیدگاهتان را بنویسید