خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن داستان اسباب بازی 1

انیمیشن Toy Story 1 1995

سلام بر همراهان محله به خصوص اهل فیلم و انیمیشن خاصه از نوع توضیح دارش.

یک بار دیگه و در پستی دیگه با یک کار توضیح دار دیگه از دسته انیمیشن‌های توضیح دار محله نابینایان با شما هستیم. امید که موجبات رضایت خاطر طرفداران این مدل کارها رو فراهم کنه!

داستان اسباب‌بازی 1، انیمیشنیه که این بار قراره با قهرمانانش هم‌سفر بشیم تا ببینیم ما رو به کجا می‌برن.

داستان اسباب بازی 1 به کارگردانی جان لستر در سال 1995 ساخته شده،  در ژانر انیمیشن و ماجراجویی و محصول کشور آمریکاست، و همون طور که از اسمش پیداست، داستانش ماجرای پرماجرای یک دسته اسباب‌بازیه که از قرار حسابی هم ماجرا دارن.

صاحب اسباب‌بازی‌های این دنیای رنگارنگ پسربچه‌ایه به نام اندی، و بین اسباب‌بازی‌های اندی وودی کلانتر از همه سره. وودی گل سرسبد جمع اسباب‌بازی‌های اندیه. اوضاع روی رواله تا اینکه اندی در جشن تولدش یک اسباب‌بازی جدید هدیه می‌گیره. یک آدم فضایی به نام باز لایتیر، با قابلیت‌هایی که هر بچه‌ای رو جذب می‌کنه. و بعد…

بازیگران، تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس، جیم وارنی، والاس شاون، جان راتزنبرگر و آنی پاتس در این انیمیشن دیدنی‌شنیدنی ایفای نقش داشتن.

انیمیشن توضیح دار داستان اسباب‌بازی 1 در ساعت 22، 10 شب جمعه 19 خرداد 1401 از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزانی که مایل به دانلود این کار جالب توجه هستن می‌تونن لینک مربوطه رو از انتهای همین پست دریافت کنن.

تدوین‌کننده این کار جذاب هم‌محلی خوبمون جناب آقای محمدقاسمی، و راوی این داستان زیبا همراه صمیمی ما و محله نابینایان، خانم فرناز امیری بودن که بهشون حسابی خدا قوت میگیم.

انیمیشن توضیح دار داستان اسباب‌بازی 1 رو از لینک زیر دانلود کنید.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «داستان اسباب بازی 1»