خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دریافت آخرین نسخه NVDA Remote

درود

اگه NVDA 2022.1 رو گرفتید و میبینید بسیاری از افزونه ها از کار افتادن، از روشی که حمید رضایی در این پست ارائه کرده استفاده کنید تا موقتا مشکلتون برطرف بشه و کم کم افزونه های به روز منتشر بشن.

خب در مورد NVDA Remote این روش جواب نمیده و البته جای نگرانی هم نیست چون نسخه 2.5 این افزونه منتشر شده و خیلی سریع هم در کانال فایلدونی تیمتاک قرار گرفته.

پس یه توصیه پیش از لینک دانلود

چون خیلی از ما صفحه خوان پیشفرضمون NVDA هست و افزونه هاش از نون شب هم برامون واجبترن، معمولا بچه های NVDA باز، که توی تیمتاک محله هم خیلیاشون عضو هستن، بعد از انتشار نسخه NVDA یا افزونه هاش، یا اتفاقاتی از این دست که باعث بروز مشکلی میشه، سریعا اگه راه حلی وجود داشته باشه، در قالب فایل راهگشا توی فایلدونی تیمتاک قرار میدن.

از اونجایی که ما بیشتر از کاربران وبسایتمون توی تیمتاک عضو داریم، پس سعی کنید حتما در موارد این چنینی اول به فایل دونی تیمتاک یه نگاهی بندازید.

به هر حال من لینک دانلود NVDA Remote_2.5 رو البته اول از سرور اصلی میذارم چون این جور برنامه ها اگه لینک مستقیم در محله داشته باشن، ممکنه ده سال دیگه هم که دیگه به درد نمیخورن، کسی بیاد و اشتباهی دانلودشون کنه.

اینم لینک دانلود از محله که البته همون ده سال دیگه بر اساس چیزی که نوشتم نباید فایده ای داشته باشه.