خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار طلا

سینمایی طلا

یک سلام با صفا به تمامی همراهان با صفای محله نابینایان.

دل‌هاتون گرم و لحظه‌هاتون شاد!

تماشای فیلم از قدیم یکی از تفریحات رایج جمعه‌ها بوده که تا به امروز با وجود فعالیت‌های رنگارنگ این آخرین روز هفته، همچنان جایگاهش رو حفظ کرده. محله ما هم از این قاعده جدا نیست. سیینما‌محله نابینایان همچنان با فیلم‌ها و سریال‌های توضیح دار محله همراه ما و شماست. و فیلم سینمایی طلا، کاریه که این بار به وسیله بچه‌های این بخش از محله ما برای ارائه به شما عزیزان تنظیم و توضیح دار شده. امید که بپسندید!

فیلم سینمایی طلا، اثری خانوادگی-درام-اجتماعی، به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و به تهیه کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته، محصول سال ۱۳۹۷ کشور خودمون ایرانه.

قهرمانان فیلم سینمایی طلا سه دوست هستن که می‌خوان راهی برای پولدار شدن پیدا کنن تا به خیلی چیزها از جمله رهایی از نگاه تحقیرآمیز اطرافیان و احساس تباهی از کارکردن برای دیگران و بسیاری هدف‌های کوچیک و بزرگ دیگه برسن. اون‌ها در جریان این تلاش به هم متصل میشن و تصمیم می‌گیرن یک کار و کاسبی واسه خودشون راه بندازن. استارت کار زده میشه که…

در این فیلم نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین العابدین، مهرداد صدیقیان و احترام برومند هنرمندی کردن.

فیلم توضیح دار طلا در ساعت22، 10 شب جمعه 28 مرداد 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شده و طرفداران دانلود هم می‌تونن همینجا در انتهای همین پست لینک مورد نظرشون رو دریافت و اثر مورد بحث رو دانلود کنن، یا اگر مایل باشن می‌تونن همینجا داخل محله بشینن و با خیال آسوده از فیلم مورد نظرشون به صورت آنلاین لذت ببرن.

و پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم توضیح دار طلا، از عوامل تنظیم و تدوین این اثر برای ارائه به محله نابینایان، راوی خانم فرناز امیری، و تدوین کننده آقای عباس زمانی نهایت تشکر رو داریم و برا این دو عزیز و برای تمامی شما عزیزان روز و روزگاری سراسر خوشی از پروردگار هستی خواهانیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «طلا»

دیدگاهتان را بنویسید