خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

در هفدهمین و آخرین بازی فصل سوم از بازی صوتی مافیا همراه ما باشید!

درود بر شما

همانند همیشه و پیش از هر سخن، برای یادآوری بیشتر شانزدهمین بازی فصل سوم مافیا از رادیو گوش کن، که پنجشنبه شب، 24 شهریور ماه 1401 برگزار شد را بشنوید.

خب ما خیلی ساده و با فصلی دیگر از مافیا برگشتیم خدمتتون!

فکر میکردم از این فصل بازی رادیویی مافیا بیشتر استقبال بشه و تا 26 یا حداقل 20 برنامه رو پیشبینی میکردم.

اما خب بعضی وقتها پیشبینیها درست از آب در نمیاد!

هفته گذشته برای دومین بار در این فصل بازی به خاطر نرسیدن تعداد شرکت کننده ها به حد نساب برگزار نشد و همین موجب شد تا عمیقتر در مورد پایان زودرس فصل سوم فکر کنم.

گوشم آب نمیخوره این هفته هم تعدادمون کامل بشه؛ پس بدانید و آگاه باشید که اگه این هفته هم حداقل ده بازیکن نداشتیم، همین بازی شانزدهم که برای دومین هفته میتونید دانلود کنید، میشه آخرین بازی فصل و پرونده این سناریو رو هم همینجا میبندیم.

با این حال شکیلترش اینه که

از شما مافیا بازها دعوت کنم این هفته پنجشنبه شب، 7 مهر ماه 1401 ساعت 21:30 که میشه همون نُهُنیم شب خودمون تشریف بیارید کانال سالن بازی تیمتاک، تا بعد از انتخاب شرکت کنندگان، بازی هفدهم و در واقع بازی پایانی فصل سوم رو سر ساعت 22 آغاز کنیم.

این جوری اونهایی هم که بازی هفدهم رو دنبال میکنن، خداحافظی پایانی و این که حداقل تا وقتی طرح جدیدتر و جذابتری نداشته باشیم برنامه نخواهیم داشت رو از زبون خودمون میشنون و خیلی با کلاس پرونده این فصل رو هم میبندیم.

سناریو بازی در این فصل، تفنگدار تکآور 10 یا 13 نفره بسته به تعداد بازیکنان منتخب بود.

من از دنبال کنندگان پستهای مافیا در سایت همین جا با اعلام پایان فصل سوم خداحافظی میکنم؛ با امید به این که بتونیم در آینده طرحهای جدیدتر و جذابتر از این بازی رو هم در قالب فصلهای بعدی تقدیم حضورتون کنیم.

اگر بازی هفدهم انجام شد، هم زمان با پخش تکرارش از رادیو اینجا هم به روز میشه و یک هفته لینک دو بازی آخر باقی خواهد موند.

شاد باشید.

۷ دیدگاه دربارهٔ «در هفدهمین و آخرین بازی فصل سوم از بازی صوتی مافیا همراه ما باشید!»

سلام.
فقط انصافاً به بچه ها با تأکید مؤکد بگید که فریاد نزنند و از اون هم مهم تر میکروفون آقای عشقی رو هم یک کاریش بکنید انگار همه با بیتریت ۳۲۰ باشند و ایشون ۱۶ در این حد تفاوت وجود داره.
من از همون اول به بهنام نصیری به خاطر اطمینانی که در لحنش موج می زد به عنوان یک مافیا شک کرده بودم و بسیار در تعجبم از این که چه طور بقیه روش اجماع نکردند.
کارآگاه هم بسیار ضعیف بود و در حدی نتونست به نقشش عمل کنه که من به خانم محمدی به عنوان کارآگاه شک کرده بودم.
در کل به همه دست اندر کاران خسته نباشید میگم.

سلام.
نمی دونم کامنت های این پست خونده میشه یا نه چون جوابی داده نشده اینو میگم ولی از اون جایی که میکروفون آقای عشقی حسابی تغییر کرده و همین طور بچه ها فریاد نمی زنند حتماً خونده میشه دیگه!
مگه نه!
اما در مورد بازی که به عنوان قسمت هشتم اینجا قرار گرفته باید بگم که بازیکن ها خیلی بد بودند حتی باتجربه ها هم انگار نمی دونستند باید چی کار کنند کاملاً اتفاقی به نظرم بازی تموم شد.
چیزی که اصلاً متوجهش هم نشدم این بود که آقای حیدری که چند بار بچه ها اسمش رو می آوردند دقیقاً کی بود؟
تا جایی که از معرفی متوجه شدم کسی به نام آقای حیدری در بازی نبود.

سلام.
حالا که داره گویا پرونده بازی مافیا بسته میشه بذارید بگم که حتی اگر نذارید هم باز خواهم گفت که … راستی شما می تونید نذارید بگم؟ مثلاً حتی اگر این کامنت رو هم پاک کنید باز بالاخره من حرفم رو گفتم دیگه! یه چیز دیگه وقتی یکی میگه: بذارید بگم دقیقاً اون مخاطبانش چه کاری باید انجام بدن در راستای گذاشتن برای گفتن این فرد. احتمالاً زیاد بیدار موندم دارم چرند می بافم.
ولی حالا می خواستم بگم که من بالاخره متوجه شدم که جواب کامنتی که در بازی هشتم گذاشته بودم و دنبال آقای حیدری می گشتم چیه! یک وقت فکر نکنید از اون موقع داشتم تلاش می کردم ها! کاملاً اتفاقی فهمیدم که اون حیدری در بازی هشتم کی بود.
حالا اگر تمام شد یا نه باید بگم که من مافیا رو از همین بازی ها یاد گرفتم و سرگرمی خوبی بود برام گوش دادن به بازی بچه ها و بعد از یاد گرفتنش هم تونستم با دوستان بینام -منظورم دوستانی که بینا هستند هست نه کسانی که نامی ندارند می دونم که می دونید دلم میخواد بیشتر توضیح بدم- بازی کردم و خوش گذشت بهمون یک سری روش هم اختراع کردیم که با گاد ارتباط بگیرم بدون این که بقیه بفهمند.
خلاصه که حسابی دمتون گرم.

سلام .
من برنامه مافیا رو نگاه میکنم . در واقع می تونم بگم از تلوزیون فقط مافیا و یک سریال دیگه نگاه میکنم
توی بازی مافیا بود که به شخصیت با هوش و اکتیو و شاد خداداد عزیزی پی بردم . حامد آهنگی هم خیلی تیز و کارکشته در این بازی بود. کودک درون خداداد عزیزی حسااابی فعاله. واقعا آفرین بهش.
***
بهتون خوش بگذره.

دیدگاهتان را بنویسید