خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش ایجاد حساب و نصب نرم‌افزار Dropbox روی ویندوز

با سلام و درود فراوان به علاقه‌مندان آموختن؛

این بار با پستی متفاوت در خدمتتان هستیم.

همان‌طور که می‌دانید در دنیای گسترده امروزی ارسال و دریافت File یکی از دغدغه‌های کاربران فضای مجازی است. اگرچه برای این امر راه‌ها و نرم‌افزارها و سایتهای فراوانی ایجاد و طراحی شده؛ اما انتخاب از بین این همه با توجه به شرایط، به نظر دشوار می‌رسد.

انجمن علمی-فرهنگی موج نور از سال‌ها پیش از نرم‌افزار دراپ‌باکس (Drop box) برای انتقال فایل یا ارسال لینک دانلود استفاده می‌کرده‌است.

این نرم‌افزار ضمن سادگی کاربری از پایداری خوبی هم برخوردار بوده و بر روی سیستم عامل‌های مختلفی هم قابل بهره‌برداری می‌باشد.

با توجه به آنچه گفته‌شد و با در نظر گرفتن امکانات این نرم‌افزار تصمیم گرفتیم آموزشی برای ثبت نام در سایت این نرم‌افزار و نصب آن روی ویندوز تهیه کنیم و در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم؛ تا بتوانند از آن بهره بگیرند.

می‌توانید این آموزش را با حجم حدود 8.5 مگابایت

از این لینک

دریافت کنید.

 

به امید روزهای روشن‌تر.

۸ دیدگاه دربارهٔ «آموزش ایجاد حساب و نصب نرم‌افزار Dropbox روی ویندوز»

با سلام، اول از فایلی که تقدیم کردید لازم هست تشکر کنم.
دوم اینکه مثل همیشه منتقد سرسخت شما هستم و این رو خودتون هم میدونید. تازه این رو هم میدونید که این انتقادات به حق هست. حتی اگر شما خودتون بخواین به زور انکارش کنید.
آموزش دراپباکس. خیلی خنده دار هست. داداش سالها پیش نابیناها با این نرم افزار کار میکردند و خیلی وقت هم هست که خیلیها دیگه دل خوشی از این نرم افزار ندارند. تازه با این اختلالات اینترنت که دیگه قصه فاجعه آمیز تر هم شده.
حالا اینکه شما اصرار دارید به خاطر فروش کتب خود، به زور نابینا رو ملزم به نصب این برنامه کنید، خب یه قصه دیگه هست. ولی در بی منطقی این قصه شکی نیست و چیزی رو هم عوض نمیکنه.
آموزش ویندوز ۱۰ و الان هم دراپ باکس. به کجا میرید داداش. مشاور ندارید بگید من مجانی مشاوره میدم تا محصولات بعدی به روزتر و دقیقتر باشه.
حتماً فردا هم میخواین دفترچه کلیدهای جاز رو به نابینای بینوا تقدیم کنید.
به امید روزهای بهتر

درود بر شما، با تشکر فراوان از نظرات سازنده شما دوست عالم و آگاه؛ آموزش‌ها و کتبی که در انجمن تهیه می‌شود؛ براساس نیازی است که توسط کاربران به ما می‌رسد؛ توجه داشته‌باشید که همان‌طور که آموزش‌های به نظر شما ساده و عقب مانده از زمان، آماده می‌شود؛ آموزش‌هایی مثل پایتون، WXPython, HTML, CSS و غیره نیز در انجمن تولید شده‌است و قرار است تولید هم بشود؛ شاید باور نکنید که بسیاری از دوستان هنوز درخواست تولید آموزش‌هایی را دارند که به نظر بسیار قدیمی می‌رسند. ما سعی می‌کنیم؛ تا جایی که بشود نیازهای همه مخاطبان را مورد توجه قرار بدهیم و تا آنجا که در توانمان است؛ برطرف کنیم. درمورد سرعت هم درد مشترک همه نرم‌افزارها است؛ اما از سرعت آپ‌لود در دراپ‌باکس که بگذریم در بقیه موارد نرم‌افزار بدی نیست؛ البته که هیچ نرم‌افزاری خالی از اشکال نیست و دراپ‌باکس هم از این قاعده مستثنا نیست. به هر حال بازهم تشکر از شما وظیفه ما است. موفق‌تر از پیش باشید.

سلام و خسته نباشید
من هم با داوود همنظرم چون سایت و برنامه دراپ‌باکس در محل کار من فیلتر هست و connecting میده
فکر کردم راه حلی براش پیدا کردید.
اگر امکانش هست پیگیری کنید که با توجه به شرایط کنونی سرویسهای داخلی مثل پیکو فایل دسترسپذیر بشه

سلام. منم با دوستان موافقم. من میخواستم آموزش html رو از شما بگیرم، ولی به خاطر همین درد سر ها نگرفتم. واقعا خیلی کسی دیگه از دراپ باکس استفاده نمیکنه. کلی سرویس دیگه هستن که هم راحت ترن، هم میشه باهاشون بهتر کار کرد.

یا نهایتا خودتون ی سرور بگیرین و با برنامه هایی که موجوده کتاب ها رو روی فزای سرور آپلود کنین و لینکش هم میشه بهش تاریخ داد که این لینک تا کی معتبر باشه. میشه فقط باید پیگیر بود. هزینه ی زیادی هم نداره. خرید از ۰ و ۱ ی رم یک که فقط کار شما رو راه بندازه در ی ماه فکر کنم ۵۵۰۰۰ تومن باشه. اینجوری بچه ها هم راحتن

دیدگاهتان را بنویسید