خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار داستان اسباب بازی 4

انیمیشن Toy Story 4 2019

سلامی هزار رنگ به زیبایی و صمیمیت رنگ‌های پاییز.

امید که در قلب پاییز بهار باشید و بهاری.

در ادامه زنجیره فیلم‌ها و انیمیشن‌های توضیح‌دار محله نابینایان همچنان همراه شما هستیم و امیدواریم که شما عزیزان از این همراهی نهایت لذت‌رو ببرید.

امروز می‌خواییم برای بار چهارم سفری به دنیای اسباب بازی‌ها داشته باشیم و ببینیم وودی و دوستان آشناش این بار ما‌رو در جاده‌های هزار‌پیچ ماجرا به کجا می‌برن. (داستان اسباب بازی 4،) انیمیشنیه که ادر این نوبت به همکاری بچه‌های انیمه‌محله توضیح دار شده و آماده عرضه به محضر عزیز شماست.

داستان اسباب بازی 4 مجموعه وقایعیه که در ادامه 3 قسمت گذشته از داستان اسباب بازی پیش میان و این سیر‌رو برای ما کامل‌تر می‌کنن.

در بخش چهارم داستان اسباب بازی، مدتی از رفتن اندی به دانشگاه و بخشیدن اسباب بازی‌هاش به بانی گذشته.

ما در زمانی وارد داستان و دنیای وودی و دوستان اسباب بازیش میشیم که بانی در کارگاه هنری مهد کودکش یک اسباب بازی جدید ساخته و حسابی هم بهش عشق می‌ورزه. اما وودی و بقیه به دلایلی با مشکلات جدیدی تازه‌ای مواجه میشن که حسابی درگیرشون می‌کنه.

“فورکی” اسباب بازی دست‌ساز جدید بانی، برای یک سری ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز و داغ به “وودی” و بقیه ملحق میشه تا با هم راهی جاده‌های قصه بشن و…

راستی دنیای ما چقدر می‌تونه واسه یک اسباب بازی بزرگ باشه!

انیمیشن داستان اسباب بازی 4 با بودجه 200 میلیون دلاری ساخته شد و با فروشی بیش از یک میلیارد دلار مثل بمب در سراسر جهان صدا کرد و تونست هشتمین فیلم پرفروش دنیا در سال 2019 بشه. این انیمیشن همچنین در دو رشته اسکار نامزد شد که در نهایت موفق شد جایزه اسکار بهترین انیمیشن‌رو دریافت کنه.

شاید واسه اهل فیلم و انیمیشن و سینما دونستن این مطلب هم جالب باشه که (Toy Story 4) در میان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تمام تاریخ، رتبه 6‌رو کسب کرده و تونسته یکی از ده فیلم برتر بشه.

انیمیشن توضیح دار داستان اسباب بازی 4 در تاریخ جمعه 20 آبان 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و علاقه مندان به دانلود و دریافت این کار دیدنی‌شنیدنی می‌تونن لینک اثر مورد نظرشون‌رو در انتهای همین پست دریافت کرده یا با استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله همینجا از انیمیشن مربوطه لذت ببرن.

مثل همیشه پیش از لینک دانلود و پخش آنلاین این اثر جذاب، جا داره تشکری گرم و صمیمی داشته باشیم از عواملی که در آماده‌سازی این کار و ارائه اون به طرفداران انیمیشن‌های توضیح دار در محله نابینایان نقش داشتن، راوی خانم فرناز امیری، و تدوین کننده آقای مهدی محمد قاسمی که به هردوی این بزرگواران از صمیم دل خدا قوت میگیم.

دیگه صحبتی نیست جز آرزوی بهترین‌ها برای یکایک شما و:

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «داستان اسباب بازی 4»