خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار دزدان دریایی کارائیب 1، نفرین مروارید سیاه

سینمایی Pirates of the Caribbean1 2003

یک سلام به سفیدی برف زمستون که هنوز تا باریدنش خیلی مونده و امیدواریم که امسال حسابی بباره به تمامی آشنایان محله نابینایان، به خصوص اهل فیلم و سریال‌های توضیح‌دار محله.

امید که هر روزتون روشن‌تر از دیروز باشه!

باز هم جمعه شد و نوبت به یک فیلم توضیح‌دار دیگه از بخش سینما‌محله رسید که امیدواریم بپسندیدش.

فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب ۱، با عنوان نفرین مروارید سیاه، تحفه این بار ما به شماست.

دزدان دریایی کارائیب 1، به کارگردانی Gore Verbinski، در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی، محصول کشور آمریکاست. این اثر محصول سال 2003 والت‌دیزنیه، و بازیگرانی چون Geoffrey Rush، Johnny Depp، Orlando Bloom، و بسیاری از هنرمندان نامآشنای دیگه در این اثر ایفای نقش داشتن.

داستان این فیلم هم در نوع خودش جالبه.

سال‌ها پیش شخصی به نام «باربوسا» کشتی کاپیتان «جک اسپارو»‌رو می‌دزده. «باربوسا» بعد از گذشت سال‌ها، وارد شهر رویال‌پورت شده و اقدام به ربودن دختری به نام «الیزابت سوان» می‌کنه. «ویل ترنر» برای همکاری با جک و نجات الیزابت وارد ماجرا میشه و…

فیلم سینمایی توضیح دار دزدان دریایی کارائیب 1 در تاریخ جمعه، 29 مهر 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد، و اون دسته از عزیزان فیلم‌دوست محله که علاقه‌مند به دانلود این اثر جذاب هستن می‌تونن با مراجعه به انتهای همین پست لینک مورد نظرشون‌رو دریافت کرده یا با استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله از اثر مورد نظرشون لذت ببرن.

پیش از باکس دانلود فیلم سینمایی توضیح دار دزدان دریایی کارائیب 1 و بهترین آرزوها برای تمامی شما، از عزیزان همراه و همدل در تدوین و تنظیم و آماده‌سازی این اثر زیبا برای محله نابینایان، نویسنده متن خانم عارفه کوزه‌گَران، راوی آقای عباس مرزبان، و تدوین‌کننده آقای عباس زمانی، از صمیم دل تشکر می‌کنیم و از جنس همون تشکر بهشون خدا قوت میگیم.

دست مهر پروردگار مهربان همواره بر سر تمامی شما!

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «دزدان دریایی کارائیب1، نفرین مروارید سیاه»