خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار دزدان دریایی کارائیب 2، صندوقچه مرد مرده

سینمایی Pirates of the Caribbean2 2006

یک سلام یلدایی به عزیزان محله نابینایان.

امید که زمستون برای همه شما آرامشی به صفا و سفیدی برف به ارمغان آورده باشه!

در امتداد فعالیت‌های بخش سینما‌محله و فیلم‌های توضیح دار همچنان پیش میریم. مثل همیشه همراه ما باشید!

نتیجه این بار فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب2، با عنوان صندوقچه مرد مرده، (Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest) هست، به امید جلب رضایت خاطر شما.

در ادامه ماجراهای دزدان دریایی کارائیب 1، حالا جک اسپارو، ویلیام ترنر و نورینگتون‌رو دنبال می‌کنیم که هر کدوم با هدفی متفاوت برای پیدا کردن صندوقچه‌ی قلب «دیوی جونز» در تلاشن و ماجراهای تازه و پرهیجانی‌رو خلق می‌کنن.

«ویل ترنر» و «الیزابت سوان» که قراره به زودی با هم ازدواج کنن، به جرم کمک به کاپیتان «جک اسپارو» برای فرار از دست قانون بازداشت میشن. لرد «کاتر» این قول‌رو داده که اون‌ها به شرط همکاری در پیدا کردن کاپیتان و گرفتن قطبنمای جادویی‌اش می‌تونن از مجازات نجات پیدا کنن.

فیلم دزدان دریایی کارائیب 2، صندوقچه مرد مرده، (Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest 2006(، به کارگردانی «گور وربینسکی» (Gore Verbinski)، کاری در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی، محصول سال 2006 کشور آمریکاست.

این اثر که با بودجه 225 میلیون دلاری ساخته شد و به فروش 1.066 میلیارد دلاری رسید، نامزد 4 جایزه اسکار شد، و جایزه بهترین جلوه‌های ویژه‌رو کسب کرد.

بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش داشتن عبارتند از:

(Alex Norton)، (Bill Nighy)، (David Bailie)، (David Schofield)، (Jack Davenport)، (Johnny Depp)، (Jonathan Pryce)، (Keira Knightley)، (Kevin McNally)، (Lauren Maher)،

و بسیاری از هنرمندانی از این قبیل که اسمشون در عرصه هنر بازیگری بسیار برده شده.

فیلم توضیح دار دزدان دریایی کارائیب 2 در ساعت 22، 10 شب جمعه، 25 آذر 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد، و عزیزان علاقه مند به دانلود این اثر دیدنی‌شنیدنی می‌تونن در انتهای همین پست لینک مربوطه‌رو دریافت کرده و یا از قابلیت پخش آنلاین محله نابینایان برای لذت بردن از این اثر جذاب استفاده کنن.

جا داره پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم توضیح دار دزدان دریایی کارائیب 2، از عزیزانی که در تهیه، تدوین و آماده‌سازی این کار برای ارائه به محله نابینایان باهامون همکاری داشتن، تدوین کننده آقای عباس زمانی، راوی آقای عباس مرزبان، و نویسنده متن خانم عارفه کوزه گَران، از صمیم دل تشکر کنیم و مثل همیشه برای همگی شما عزیزان و همراهان محله نابینایان بهترین‌های جهان‌رو از خدای دو جهان خواستار باشیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «دزدان دریایی کارائیب 2، صندوقچه مرد مرده»

دیدگاهتان را بنویسید