خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیحدار قرمز شدن

انیمیشن Turning Red 2022

یک سلام زمستونی و احتمالا برفی به عزیزان محله نابینایان.

امید که زمستون زودرس برای همه شما آرامشی به صفا و سفیدی برف به ارمغان آورده باشه!

نوبتی هم باشه نوبت هواداران انیمیشن‌های توضیح دار محله هست که امیدواریم خیلی منتظر نمونده باشن!

فیلم قرمز شدن (Turning Red) انیمیشنیه که در این نوبت به همت عوامل بخش انیمه‌محله توضیح دار شده و آماده ارائه به شما عزیزانه. امید که بپسندید!

فیلم قرمز شدن، (Turning Red)، به کارگردانی خانم دومی شی (Domee Shi)، یک انیمیشن رایانه‌ای محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکاست.

این انیمیشن اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند خانم شی بوده که توسط استودیو انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده.

کمی اطلاعات اضافی برای اون‌هایی که می‌خوان بیشتر در مورد این کار جذاب بدونن شاید بد نباشه.

شاید برای خیلی‌هامون جالب باشه که بدونیم خانم شی این انیمیشن‌رو بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط خودش و جولیا چو نوشته شده ساخته. انیمیشن قرمز شدن (Turning Red) اولین انیمیشن استودیو پیکساره که صرفاً توسط یک زن کارگردانی شده، اولین فیلمیه که داستانش تماما در کانادا اتفاق می‌افته، و دومین فیلمیه که شخصیت اصلیش آسیاییه. تجربیات شخصی خانم شی در تورنتو الهام‌بخش اصلی ایشون در ساخت این انیمیشن بودن و ساخت این اثر بعد از ارائه به استودیو پیکسار در اکتبر ۲۰۱۷، در سال ۲۰۱۸ شروع شد.

داستان انیمیشن در سال ۲۰۰۲ و در تورنتو اتفاق می‌افته. میلین (مِی) لی، دانش‌آموز ۱۳ساله چینی-کانادایی، یک دختر سرزنده و شلوغه. همه چیز درست پیش میره تا زمانی که قهرمان کوچولوی قصه ما به سن بلوغ می‌رسه و یک روز با وحشت متوجه میشه که چیز عجیبی در موردش وجود داره. مِی می‌فهمه که هر زمان بیش از حد هیجان‌زده یا مضطرب میشه، تغییر می‌کنه و به یک پاندای قرمز غول‌پیکر تبدیل میشه. مِی همچنین متوجه میشه که وقتی احساساتش‌رو کنترل کنه و آروم بشه، به حالت عادی خودش یعنی همون دختر کوچولوی معمولی برمی‌گرده. مِی در ادامه متوجه میشه که این اتفاق نتیجه یک نفرین خونوادگی قدیمیه که از اجدادش بهش رسیده، اما خوشبختانه این مشکل یک چاره هم داره. اون‌ها باید با انجام یک مراسم خاص در یک شب به خصوص این نفرین‌رو باطل کنن. فقط مشکل اینجاست که اتفاقا این شب به خصوص با شب برگزاری کنسرت گروهی که به شدت مشهور و مورد علاقه مِی و دوستانش هستن همزمان شده. و حالا مِی و گروه دوستانش…

صداپیشگان این انیمیشن رایانه‌ای آمریکایی عبارتند از:

روزالی چیانگ، ساندرا اوه، آوا مورس، مایتری راماکریشنان، هایین پارک، اوریون لی، وای چینگ هو و جیمز هونگ.

انیمیشن توضیح دار قرمز شدن در ساعت 16، 4 بعد از ظهر روز جمعه، 18 آذرماه 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد، و عزیزانی که علاقه مند به دریافت لینک و دانلود این اثر هستن می‌تونن به انتهای همین پست مراجعه کرده و کار موردنظرشون‌رو دانلود کرده یا از قابلیت پخش آنلاین محله نابینایان برای لذت بردن از این انیمیشن توضیح دار استفاده کنن.

در آخر و پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین انیمیشن توضیح دار قرمز شدن، از عوامل بخش انیمه‌محله که در تنظیم و آماده‌سازی این کار زیبا برای محله نابینایان همراه ما بودن، تدوین‌کننده آقای مهدی محمد قاسمی، و راوی خانم فرناز امیری، از صمیم دل تشکر می‌کنیم و شادترین اتفاقات‌رو براشون از خدا خواهانیم.

ضمن آرزوی بهترین‌ها برای این عزیزان و برای تمامی شما، به باکس دانلود و پخش آنلاین انیمیشن توضیح دار قرمز شدن می‌پردازیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «قرمز شدن»