خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن مینیون ها

انیمیشن Minions 2015

سلامی به گرمای چای نزدیک بخاری در قلب زمستون سردی که در حال گذرانش هستیم.

امید که لبخند زندگی از شفافیت پنجره دل‌هاتون در حال سرک کشیدن باشه!

امروز قراره سوار تاب زمان بشیم و تا می‌تونیم به عقب برگردیم و سر یکی از رشته های افسانه‌رو پیدا کنیم. میریم تا ببینیمقصه مینیون‌ها از کجا و چه جوری شروع شد، چطور ادامه پیدا کرد و…

انیمیشنی‌های محله زدید به هدف! انیمیشن توضیح‌دار شده مینیون‌ها رهآورد این بار بچه‌های انیمه‌محله برای شما عزیزانه که امیدواریم موجب جلب رضایتتون‌رو فراهم کنه!

انیمیشن مینیون‌ها (Minions), کاری به کارگردانی پیر کافین و کیل بلدا، با تهیه‌کنندگی کریس ملداندری و جنت هیلی، محصول سال 2015 کشور آمریکاست.

انیمیشن مینیون‌ها توسط شرکت ایلومینیشن اینترتینمنت تولید و به وسیله یونیورسال استودیوز توزیع شد، بودجه‌ای معادل ۷۴ میلیون دلار برای ساختش به مصرف رسید، در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۱۵ در بریتانیا و در تاریخ ۱۰ ژوئیه ۲۰۱۵ در ایالات متحده اکران شد، تا اینجا ۱٫۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشته، و در نهایت به پنجمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۵ و بیستمین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل شده.

داستان این انیمیشن پیشدرآمد فیلم من نفرت‌انگیز، و همونطور که از اسمش برمیاد در مورد مینیون‌هاست. قصه از سپیده‌دم زمان شروع میشه. مینیون‌ها، این تک‌سلولی‌های خواهان جرم و جنایت، در طول سال‌ها و قرن‌ها تکامل پیدا کرده و همیشه در پی یافتن و خدمت به بدذات‌ترین اربابان بودن.

مینیون‌ها که همیشه در حفظ اربابانشون از تی‌رکس گرفته تا ناپلئون ناکام می‌مونن، در غاری ساکن شده و به خاطر نداشتن ارباب حسابی افسرده و غمگینن. این وسط یکی از مینیون‌ها به نام کوین به همراه دوستانش، استوارت و باب، برای پیدا کردن بزرگترین و بدترین جنایتکار و خدمت بهش عازم سفری طولانی میشن. سفر این سه موجود بدذات اما دوست‌داشتنی بسیار هیجان‌انگیز و پرماجراست و سرانجام…

نقشآفرینان بنام در انیمیشن مینیون‌ها عبارتند از:

ساندرا بولاک، جان هام، جس هارنل، مایکل کیتون، آلیسون جانی، استیو کوگان.

انیمیشن توضیح‌دار شده مینیون‌ها در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه، 30 دیماه 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزانی که تمایل به دانلود این اثر یا لذت بردن از این کار زیبا با استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله دارن، می‌تونن به انتهای همین پست مراجعه کنن.

جا داره که پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین انیمیشن توضیح‌دار شده مینیون‌ها، از همراهانمون در بخش انیمه‌محله که در تهیه و تدوین و تنظیم این اثر برای ارائه به محله نابینایان در کنارمون بودن، نویسنده و راوی توضیحات خانم فرناز امیری، و تدوین‌کننده آقای مهدی محمد قاسمی، تقدیر و تشکری بلند و صمیمی داشته باشیم و براشون روشن‌ترین لحظات‌رو از خدای هستی بخواییم. برای این عزیزان و برای تمامی شما فردایی سراسر خورشید آرزومندیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «مینیون‌ها»