خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

رادمهر کوچولو به این دنیا خوش اومدی

درود بر اهالی باصفای محله ی نابینایان. امیدوارم خوب و خوش و سرشار از انرژی مثبت باشید. از این که باز هم با یه خبر خوش اینجا اومدم خیلی خیلی خوشحالم. بیخودی در گوش هم پچپچ نکنید. آخه من که هنوز دخترم 9 ماهشه چطوری می تونم یه بچه دیگه داشته باشم؟ چی؟ تو از اون گوشه داری چی میگی بهنام؟ نخیر عزیزم. زن دوم و این حرفا هم خبری نیست. بالاخره ساکت میشید من حرف بزنم یا نه؟

دوستان من اینجام تا خبر بابا شدن یکی از بهترین دوستانم که هممحله ای خوب همه ی ما هم هست رو بهتون بدم. بله. این رادمهر کوچولو که تازه به این دنیا پا گذاشته و شما اسمش رو روی تیتر این پست دیدید، باباش کسی نیست جز محسن محمد قلی هممحله ای خوب و هنرمندمون.

جا داره همینجا به دوست چندین سالم محسن عزیز و همسر مهربان و خونگرمش تبریک بگم و امیدوارم رادمهر کوچولو زیر چتر حمایت شما به بالاترین قله های موفقیت برسه و ما در آینده هر روز یه خبر خوب از رستگاری رادمهر عزیزمون رو بشنویم.

به رادمهر کوچولو هم خوش آمد میگم و بهش این اطمینان رو میدم که بهترین پدر و مادر دنیا نسیبش شده و مطمئن باشه که همه کار برای موفقیتش خواهند کرد.

راستش محسن در واقع باید خودش این خبر خوش رو بهتون میداد. اما این افتخار رو به من داد و اجازه داد که من این پست رو از طرفش منتشر کنم. پس در واقع میزبان شما توی این کوچه ی محله محسن هست و من هم مثل شما شاهد تقسیم شادی این پدر مادر جدید محله با شما خواهم بود. باز هم به آقا محسن و خانمش که مثل خانم من اسمش فریبا هست تبریک میگم و برای این خانواده ی سه نفره ی باصفا و مهربان آرزوی بهترین روزها رو دارم.

از شما اهالی خوب محله هم ممنونم که در این شادی همراه من و خانواده ی محمد قلی هستید و براتون آرزوی پیروزی و تندرستی دارم

مواظب خودتون و خوبیهاتون باشید.

بدرود.

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «رادمهر کوچولو به این دنیا خوش اومدی»

درود بر محسن عزیز،
قبل از تبریک، بهم بگید این رادمهر دختر میشه یا پسر. ثانیاً چه دختر و یا چه پسر، به نظرت حنجرش به خود خودت میره و میتونه ادای همه رو در بیاره؟
نمیدونم چرا فکر میکنم پدر شدن به تو یکی نمیاد ولی بازم تبریک داداش.
سگ خور.
یه تبریک خشک و خالی هست دیگه.
گذشته از شوخی انشا الله در کنار پدر و مادرش همیشه سالم و شاد باشه.

سلام و ارادت، آقای محمدقلی تبریک بنده را نیز پذیرا باشید انشا الله که قدمش سرشار از خیر و برکت براتون باشه، سایهتون شصتاد سال بالای سر رادمهرخان باشه و عروسی نتیجه هاش را هم ببینید و باعث افتخار پدر و مادرش باشه.
شهروز عزیز، سلام همیشه خوش خبر باشید، ممنون که این خبر خوب را منتشر کردید.

بَه بَه داش محسن دوست خوب و داش مشدی من آقا موبایلکه به قول داش داوود هنجره اش بره به هنجره خودت و مثل باباش ادای ملتو در بیاره راستی بزرگ که شد از بشکنهای من هم یادش بده تا معروف بشه مثل من تو بشکن زدن البته بشکن زدن کاری نداره هااا همه بلدن ولی بشکنهای من یه چیز دیگه بود هااااا دمت جیز

سلام. منم به دنیا اومدن رادمهر کوچولو رو به محسن عزیز و هنرمند و خانوادۀ محترم تبریک میگم و امیدوارم مثل پدرش حنجرۀ طلایی داشته باشه و بتونه با تقلید صدا و آواز خوشش همه رو شگفتزده کنه. اگه به رشتۀ دیگه ای هم علاقه داشت، در اون موفق باشه. از آقا شهروز گرامی هم برای اتنتشار این پست خوشحال کننده تشکر می کنم. به امید اینکه بازم از این پست های خوب اینجا منتشر بشه.

دیدگاهتان را بنویسید