خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود نمایش صوتی بُعد عشق, تهیه شده توسط گروه نمایشی پژواک برتر.

با عرض سلام خدمت همه شما دوستان عزیز.
امیدوارم هر جای این کره ی خاکی که هستید، حال دلتون خوب باشه و از زندگی لذت ببرید.
در خدمت شما هستم با نمایش صوتی بُعد عشق که توسط گروه نمایشی پژواک برتر تهیه شده و از رادیو گوش‌کن پخش شد.

مشخصات این اثر:

نویسنده و کارگردان: سید عباس حسینی.
بازیگران به ترتیب اجرای نقش:

  1. فرزاد شریفی,
  2. عصمت امیر احمدی,
  3. احمد محمودی,
  4. بهاره احمدی,
  5. مهدی محمدقاسمی,
  6. مائده ضیایی,
  7. مهدی قادری,
  8. سید عباس حسینی,
  9. علی فرجپور,

صدابردار: حسین یزدانی.
اِفِکتُر: سید عباس حسینی.
دستیار اِفِکتُر و تهیه کننده: احمد محمودی.
گوینده تیتراژ: عباس مرزبان.
پخش از رادیو گوش‌کن.

باکس دانلود:

شما عزیزان میتونید این نمایش رو با کیفیت 128 از:

این لینک دانلود بفرمایید.

 

 

 

 

 

 

 

عزیزانی که میخواهند این نمایش رو با کیفیت 320 داشته باشند، میتونند از کانال تلگرامی محله نابینایان دانلود بفرمایند.
همینجا جا داره تشکر کنم از همه دوستانی که به هر نحوی با ما همکاری کردن از جمله: عوامل تولید و بازیگران عزیز.
در پایان تشکر میکنم از تیم مدیریتی محله نابینایان که مجوز پخش این اثر رو صادر کردند.
به امید فردایی بهتر.
خدا نگهدار.

۱۷ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نمایش صوتی بُعد عشق, تهیه شده توسط گروه نمایشی پژواک برتر.»

سلام و خدا قوت خدمت دست اندر کاران نمایش بُعدِ عشق:
با اجازه میخوام به عنوان صرفا شنونده که هیچ مدعی مهارت نویسندگی و تدوین نیستم این نمایش رو نقد کنم:
از نقاط قوت این نمایش: اول اینکه موضوع خوبی انتخاب شده بود.
دوم اینکه بازی بازیگران تا حد زیادی خوب و طبیعی بود.
سوم اینکه جلوه های صوتی هم تا حد زیادی مطابق با فضای داستان بود.
از نقاط ضعف این نمایش: با اینکه موضوع خوب انتخاب شده بود و اشاره به یکی از واقعیتهای تلخ جامعه کنونی هست؛ ولی روند داستان بیش از حد سریع گذشت و تا حد زیادی از واقعیت دور شد. نه به سریالهای تلویزیونی که به قول بزرگواری بهش آب میبندند؛ نه دیگه به این سرعت. لبخند. شخصیت اصلی داستان هم زیادی خوش شانس تشریف داشت که خیلی زود به توطئه اون خانم و هم دستش پی برد. در حالی که این جور مسائل در واقعیت خیلی زمان میگذره که حقیقت یه سری چیزا مشخص بشه.
در مورد پایان داستان هم: به نظرم از دو زاویه میشه نگاه کرد. خانمی که بهش خیانت شد ولی با وجود مشکل بودن بزرگوارانه عذر خواهی اون آقا رو پذیرفت.
یا اینکه: خیلی از داستانها این مدلی پایانش هست. در آخر همه چی خوش و خرم تموم میشه. به قول معروف نه خانی اومد نه خانی رفت. لبخند. در صورتی که این جوون که خیلی خوش شانسی اورد؛ معلوم نیست واقعا سرش به سنگ خورده؟! متنبه شده یا نه؟! در این صورت میطلبید اون خانم با اما و اگرهایی عذر این آقا رو بپذیره.
بازم خدا قوت خدمت عزیزان. امیدوارم بازم شنونده آثار قویتری از این دوستان باشیم. سربلند باشید.

با ارز سلام خدمت شما خانوم نازنین.
ممنونم بابت نقد های موثر تون که قطعا در کارهای آینده سعی میکنیم به نحو احسنت از شون استفاده کنیم.
بابت سرعت و خلاصه شدن داستان هم باید بگم این که به خاتر محدودیت زمان پخش ما نتونستیم اون طور که میشد روی داستان مانور بدیم.
انشا الله سعی میکنیم در کارهای بعدی این موضوع رو بیشتر پیگیری کنیم.
باز هم بابت نقد های منصفانه و موثر تون ممنونم.

سلام. اول اینکه موضوع خوبی انتخاب شده بود. دوم اینکه بازیگران هم عالی بودن. اما چند مورد نظر منو جلب کرد که اینجا مینویسم که امیدوارم در نمایشهای بعد رعایت بشه. ۱: وقتی رضا از حموم در اومده داره میره بیرون اونجا که با پدر رو به رو میشه پدر داره چیزی میگه بهش یهویی صداشون فید میشه اونم با سرعت و موسیقی پخش میشه. در سورتی که میشد آروم این فید انجام بشه.
۲: وقتی سارا سوار ماشین شده و داره به رضا میگه سریعتر اینجا خوب نیست متأسفانه صداش میپیچه که اصتلاحا بهش ریوِرو میگن و این قشنگ تو دیده.
۳: وقتی مادر رضا مریم رو برده آشپزخونه که از دلش در بیاره صدای بازیگر قطع و وصلی داره. حتی چند جایی صدای آقای شریفی هم به همین شکله.
۴: در سکانس اول موقعی که رضا حمومه صدای امبینس خونه هم خیلی زیاده علاوه بر صدای آب.
۵: در برخی موارد نفس بازیگر به میکروفن برخورد میکنه. به عنوان مثال حرف خ بیان میشه یا حرف پ بیان میشه اینطوره.
۶: اما نکته آخر که فعلا به ذهنم رسید اینه که وقتی سارا داره با اون امید صحبت میکنه کلا صداش میپیچه مثل نکته دوم که عرض کردم.
اگر نکته ای باز به ذهنم رسید بیان میکنم.
در پایان از عوامل تشکر میکنم و این نکته هم یادآوری میشود که نقدهای بنده نه تخریب صدا بردار و نه تخریب ادیتور عزیز هست. بلکه برای اینه که انشا الله کارهای بعدی بهتر ساخته بشه.
به امید آنکه کارهای بهتری از این گروه بشنویم. خدا نگهدار

سلام بر سید عزیز, اول جا داره ازت تشکر کنم بابت این که نمایش رو با دقت گوش دادی.
در مورد نکته اولت که رضا از حموم در میاد و وقتی با پدرش صحبت میکنه فِید میشه باید ارز کنم که حق با تو هست و نباید زود فِید میشد اما چون بعد دیالوگ پدرش که گفت شب زود تر بیا امشب مهمون داریم دیالوگ دیگه ای نبود مجبور شدیم فِید کنیم ولی به قول تو نباید سری فِید میشد. در مورد اون قسمتی که گفتی سارا سوار ماشین شد و وقتی گفت زودتر برو اینجا تابلو هست که صداش ریوِرب داره باید بگم که اون زمان بازیگر موقعیتش رو نداشت که بره طو کمد و به خاتر همین اون تیکه ریوِرب داشت. ولی اگر دقت کرده باشی از اون به بعد چون رفته بود داخل کمد صداش قشنگ با محیط فیکس شد. در مورد اون قسمتی که گفتی سارا طو پارک داشت با امید صحبت میکرد و صداش میپیچید باید خدمت سید عزیز ارز کنم که اون ریوِرب ریوِرب محیط بیرون بود و اگر ریوِرب نمیدادیم صدا زیادی خشک می اومد.
در مورد قط و وسلی صدا باید بگم که از اونجایی که وزعیت نِت واقعا داقون هست و ماهم عجله داشتیم تا این کار رو به مبعث رسول اکرم برسونیم نتونستیم زیاد روی این موضوع دقت کنیم و انشا الله سعی میکنیم از این به بعد این مشکل رو حل کنیم. و در مورد نکته پایانیت که گفتی صدای بازیگران به دلیل درست لول گیری نشدن نفس شون با میکروفن میکرد باید ارز کنم که. حق با شما هست و ما باید دقت بیشتری به این موضوع میکردیم و سعی میکنیم از کارهای بعدی بیشتر دقت کنیم.
باز هم ممنونم بابت نقدهایی که کردی دمت گرم.

سلام. هنوز نمایش رو نشنیدم ولی کامنت های بچه ها رو خوندم. ولی تنها نکته ای که مینویسم فعلا اینه که یعنی این داستان یا نمایش نباید ی خلاصه ای چیزی ازش نوشته میشد؟ به نظرم بنویسین و به خود پست اضافه کنید خوب میشه

سلام سید. خوبی؟ وای خدا کلی خندیدم به خاطر ضبط صدا توی کمد. آخه در طول گوشیدن نمایش، همش فکر میکردم چطوری صدا رو طوری تنظیم کردی که نشون بده تو ماشین هستن. بعد تو کامنتا خوندم که گفتی تو کمد بوده. ایده ی خلاقانه، جالب و بامزه ای هست.
واقعا آفرین و خدا قوت به شما و همه دوستات که این نمایش جالب رو تهیه کردین. خیلی تمیز و دقیق بود. صداها و افکتها خیلی مناسب و بجا استفاده شده بود.
یادمه همیشه به نکات ریز فایلهای صوتی توجه داشتی.
آهان یه سؤال: پسر دایی چطوری مکالمه سارا و امید رو وقتی که داشتن در مورد نقشه شون حرف میزدن، ضبط کرده بود؟
منتظر نمایشهای بعدی هستم. موفق باشی.

با سلام امیدوارم خوب باشی. خیلی ممنونم که نمایش رو گوش دادی و خوشحالم که به دلت نشسته. در مورد فایل ضبط شده توسط پسر دایی باید بگم که اگر اون سکانس رو با دقت گوش کرده باشی یه جاهای صدای دوربین میاد و من از امد صداش رو طوری قرار دادم که خود شنونده باید دقت داشته کنه تا متوجه اون دوربین بشه. بعضی ها متوجه شده بودند و بعضی نه. اینم یه حرکت زیرکانه هست که کارگردان از باز خورد ها متوجه بشه که آیا مخاطب حواسش به نمایش هست یا نه. به هر حال موفق باشی

دیدگاهتان را بنویسید