خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار چهره

سینمایی Chehre 2021

یک سلام برفی به تمامی عزیزان عزیز محله نابینایان.

امید که دل‌هاتون همواره و تا همیشه در هوای سبز بهار باشن!

در زندگی بسیاری از افراد حقیقت‌هایی وجود داره که گاهی خیلی سیاهن و وای به زمانی که برملا بشن! چی میشه اگر این حقیقت‌های خطرناک در جایی که اصلا انتظارش نمیره از زیر خاکسترهای دروغ و پنهانکاری سر بیرون آورده و چهره ترسناکشون‌رو بر روی عمر صاحبانشون منعکس کنن؟

فیلم توضیح داری که این بار قراره همراه با شما عزیزان به تماشا بنشینیم شاید بتونه بهمون در ترسیم این تصور بیشتر کمک کنه.

فیلم سینمایی چهره، (Chehre), به کارگردانی رومی جافری، (Rumi Jaffery), و به نویسندگی رومی جافری (Rumi Jaffery) و رنجیت کاپور، (Ranjit Kapoor), کاری در ژانر درام، معمایی، رازآلود، محصول کشور هندوستانه که در سال 2021 منتشر شده.

فیلم سینمایی Chehre 2021 که با عنوان Faces هم شناخته شده، فیلمی هیجان انگیزه که اولین بار 27 آگوست 2021 در کشور هند اکران شد.

این فیلم توسط دو کمپانی (Anand Pandit Motion Pictures) و (araswati Entertainment) تهیه شده و موفقیت‌های جالب توجهی هم کسب کرد. شاید جالب باشه بدونیم که فیلم چهره (Chehre 2021) موفق به کسب امتیاز 6.6 از 10 در سایت (MDb) شد.

در این فیلم ستارگانی از جمله آمیتاب باچان، (Amitabh Bachchan), عمران هاشمی، (Emraan Hashmi), کریستال دی‌سوزا، (Krystle D’Souza), آنو کاپور، (Annu Kapoor), ریا چاکرابورتی، (Rhea Chakraborty), راغوبیر یاداو، (Raghubir Yadav), دریتیمان چاترجی، (Dhritiman Chatterjee), سیدانت کاپور، (Siddhanth Kapoor), سمیر سونی، (SAMIR SONI), آلِکس اونل، (Alexx O’Nell), هانی یاداو، (Hani Yadav), ایفای نقش داشتن.

سمیر مهرا مدیر یک آژانس تبلیغاتیه که در هوای نامناسب راه سفر به دهلی‌رو پیش گرفته و برای اینکه زودتر به مقصد برسه وارد جاده میانبر میشه و از بد حادثه گرفتار برف و کولاک میشه. قهرمان ما چاره‌ای نداره جز اینکه به دعوت مردی رهگذر پاسخ مثبت داده و همراه اون ناشناس به خونه پیرمردی از دوستان رهگذر در همون نزدیکی بره و منتظر بشه تا کولاک بند بیاد. اما از شواهد اینطور برمیاد که پناهگاه مسافر قصه ما یک خونه معمولی نیست و اسراری عجیب و شاید خطرناک در اون خونه به کمین غریبه‌هایی نشسته که بدون آگاهی واردش میشن.

فیلم سینمایی توضیح دار شده چهره در تاریخ جمعه 14 بهمنماه از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و یاران علاقه‌مند به دریافت یا بهره‌گیری از قابلیت آنلاین محله برای لذت بردن از این اثر می‌تونن به باکس دانلود و پخش آنلاین این کار در انتهای همین پست مراجعه کنن.

جا داره که از همراهان و دست‌اندرکاران تدوین و تنظیم این کار برای ارائه به محله نابینایان، نویسنده خانم اسما رضایی، تدوین‌کننده و راوی آقای میلاد نصرتی، از صمیم دل تشکر کنیم و ضمن آرزوی بهترین‌ها برای تمامی شما عزیزان به باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم توضیح دار چهره بپردازیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «چهره»