خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار علف زار

سینمایی علف زار

سلامی با عطر آشنای عید و شور آخر زمستون به تمامی عزیزان پرشور محله نابینایان.

امید که وجودتون سرشار از شوق بهاری قریب الوقوع باشه!

با آخرین فیلم توضیح دار محله نابینایان در سال 1401 همراه شما هستیم.

فیلم سینمایی توضیح دار شده «علفزار» هدیه این بار بچه های سینما محله به عزیزان طرفدار کارهای توضیح داره که امیدواریم مورد پسندتون واقع بشه!

فیلم سینمایی علفزار اثری در ژانر درام-جنایی، به نویسندگی و کارگردانی یک جوانِ فیلم اولی با نام کاظم دانشی و تهیه‌کنندگی بهرام رادان، محصول سال ۱۴۰۰ کشور خودمون ایرانه.

این اثر اولین تجربه حضور بهرام رادان در جشنواره فجر به عنوان تهیه‌کننده بوده.

به توضیح و نقد بسیاری از صاحبنظران، فیلم سینمایی علفزار با داستان ملتهبش، با روایات گوناگون یا همون خورده روایت‌های جاری در زمینه داستان اصلیش، و با چالش ‌های میان انسان و مواردی از قبیل وظیفه، قانون، عرف، شرع و انسانیت، اثری متفاوت و منحصر‌به‌فرد برای ذهن تماشاچی‌هاییه که می‌خوان پایان ماجرا‌رو خودشون از بین اینهمه نقش و خط پیدا کنن.

شالوده فیلم سینمایی علفزار با پرونده‌های قضایی واقعی سر و کار داره و بیننده‌رو در پیچ و خم این پرونده‌ها با موانع عاطفی، اخلاقی و انسانی به چالش می‌کشه.

بازیگران فیلم علفزار عبارتند از:

پژمان جمشیدی، سارا بهرامی و ستاره پسیانی که بازیگران اصلی فیلم علفزار هستن، و ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، مائده طهماسبی، فرخ نعمتی، رؤیا جاویدنیا، محمد معتضدی، یسنا میرطهماسب، سیروس همتی، مهران امام، سایر هنرمندان صاحب نقش در این اثر‌رو تشکیل میدن.

فیلم سینمایی توضیح دار شده علفزار در تاریخ جمعه 12 اسفند 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شده و عزیزان مایل به دانلود یا شنیدن این اثر از طریق پخش آنلاین محله می‌تونن به انتهای همین پست مراجعه کنن.

طبق روال همیشه این مقدمه طولانی‌رو با معرفی و تشکر از اعضای دست‌اندرکار در تنظیم و تدوین و توضیح دار کردن این اثر برای ارائه به محله نابینایان، راوی خانم زینب بخشی، نویسنده متن توضیحات خانم زهرا محمدی، و تدوینگر آقای عباس زمانی، و آرزوی بهترین‌ها برای یکایک این عزیزان و برای یکایک شما عزیزان به پایان می‌بریم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «علفزار»

یک پاسخ به «سینمایی علف زار»

دیدگاهتان را بنویسید