خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار میان ستاره ای

سینمایی Interstellar 2014

سلام به همراهان بهاری محله نابینایان.

امید که در این روزهای رنگارنگ وجودتون سرشار از عطر و بوی بهار باشه!

در سال جدید همچنان با ادامه فعالیت‌های سینما‌محله نابینایان با شما هستیم.

فیلم سینمایی «میان ستاره ای»، (intrestellar), اولین فیلم توضیح دار شده محله نابینایان در سال جدیده که امیدواریم بپسندید!

فیلم سینمایی «میان ستاره ای» یا« بین‌ستاره‌ای»، (intrestellar), به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan), کاری در ژانر حماسی، درام، علمی-تخیلی، معمایی، محصول مشترک کشورهای آمریکا و انگلستانه که در سال 2014 منتشر شد.

«کریستوفر نولان» فیلم‌نامهٔ این فیلم‌رو با همراهی برادرش «جاناتان نولان» (Jonathan Nolan) نوشته و خود کریستوفر به همراه «لیندا اوبست» (Lynda Obst) و «اما توماس» (Emma Thomas), تهیه‌کنندگی این اثر‌رو عهدهدار بود. فیزیکدان نظری، «کیپ تورن» هم یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاور علمی این اثره.

از جمله ویژگی‌های برجسته این اثر میشه به داستان پیچیده، جلوه‌های ویژه قابل توجه، و بیان حقایق علمی اشاره کرد. نولان در این اثر مثل باقی کارهای ماندگارش به بازی با زمان پرداخته و طرفداران خودش و آثاری از این قبیل‌رو برای مدت زمانی در حدود سه ساعت در مقابل صفحه مانیتور میخکوب کرده. در این اثر حقایق علمی و نظریه‌های فضایی خیلی زیبا با عواطف انسانی ترکیب شده و تداخل این دو با هم بیننده‌رو دچار احساساتی چند‌گانه و وصف‌ناشدنی می‌کنه.

فیلم «میان‌ستاره‌ای» در ایالات متحده آمریکا و کانادا 188 میلیون دلار، در سایر کشورها 487.1 میلیون دلار و در مجموع 677.5 میلیون دلار فروش داشته.

فروش بالا، جایزه اسکار بهترین جلوه‌های ویژه سال 2015، و جایزه بفتا بهترین جلوه‌های ویژه سال 2015، از جمله دستآوردهای این اثر بودن.

فیلم «میان‌ستاره‌ای 2014» داستان آینده نسل بشره. قصه تلاش برای بقا در مکانی خارج از زمان و مکان فعلی که با موانعی فوق تصور همراهه.

در آینده دور در حالی که قحطی و گرسنگی به کره‌ی زمین چیره شده، یک دسته ستاره‌شناس چاره‌رو در این می‌بینن که با استفاده از یک کرم‌چاله‌‌ی فضایی که جدیدا کشف شده، خونه جدیدی برای انسان در بی‌کران فضا پیدا کنن. قهرمانان داستان این فیلم فضانوردهایی هستن که برای پیدا کردن سیاره‌ای قابل سکونت به سفری در فضا میرن و در این راه…

بازیگران بنامی از قبیل «متیو مک‌کانهی»، (Matthew McConaughey), «ان هتوی»، (Anne Hathaway), «جسیکا چستین»، (Jessica Chastain), و مایکل کین در این اثر ماندگار ایفای نقش داشتن.

فیلم سینمایی توضیح دار شده «میان‌ستاره‌ای»، (Interstellar 2014), در تاریخ جمعه 11 فروردینماه 1402 از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد و علاقه مندان به دانلود یا بهره گیری از این اثر با استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس دانلود و پخش آنلاین این کار زیبا در انتهای همین پست مراجعه کنن.

ضمن تشکر از عزیزان همراه که در تنظیم و تدوین این اثر برای ارائه به محله نابینایان با ما همکاری داشتن، نویسنده عارفه کوزه گران، تدوین‌کننده و راوی احمد حیدری، به باکس دانلود و پخش آنلاین فیلم توضیح دار شده میان‌ستاره‌ای می‌پردازیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «میان‌ستاره‌ای»

یک پاسخ به «سینمایی Interstellar 2014»

دیدگاهتان را بنویسید