خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار کارخانه هیولاها 1

انیمیشن Monsters Inc 2001

یک سلام بهاری به تمامی گل‌های محله نابینایان.

امید که گلزار وجودتون همیشه شاداب باشه!

آخر ماهه و نوبتی هم باشه نوبت یکی از محصولات انیمه‌محله نابینایانه که امیدواریم موجبات رضایت خاطر همه به خصوص طرفداران این دسته از کارهای توضیح‌دار محله‌رو فراهم کنه!

انیمیشن «کارخانه هیولاها»، (Monsters Inc. 2001), اثری به کارگردانی (Pete Docter) و (David Silverman), در ژانر اکشن، انیمیشن، کمدی و ماجراجویی، محصول سال 2001 کشور آمریکاست.

این انیمیشن با نگاهی متفاوت به مظاهر ترس کودکی‌های ما یعنی هیولاها، چهره وحشت‌رو از زاویه دیدی جدید بهمون نشون میده و تصویری زیبا، مثبت و لطیف از این موجودات در نگاه بسیاری از کودکان و حتی بزرگسالانی که به تماشای این انیمیشن علاقه‌مند هستن می‌سازه.

نویسندگان این اثر (Pete Docter) و (Jill Culton), تهیه‌کننده این کار جذاب (Darla K. Anderson) و موسیقی این انیمیشن دیدنی کاریه از (Randy Newman).

در شهر هیولاها منبع قدرت ترس و وحشت بچه‌های آدمیزاده و اون‌ها انرژی مورد نیاز برای اداره شهرشون‌رو با ترسوندن بچه‌ها تأمین می‌کنن. اما نکته جالب و جدیدی که در آغاز موجب حیرت بیننده‌ها میشه اینه که اون‌ها به شدت از بچه‌ها وحشت دارن و در نتیجه یکی از بزرگترین ترس‌هاشون آلوده شدن بر اثر تماس با یک بچه یا حتی یکی از متعلقات یک بچه هست. به همین دلیل زمانی که یک بچه بر حسب تصادف وارد شهرشون میشه، بدترین کابوس‌هاشون تحقق پیدا می‌کنه و تمام شهر دچار اختلال بزرگی شده و هرج و مرج عجیبی پیش میاد. بین هیولاها هم مثل همه جای دنیا خوب و بد پیدا میشه و در جریان آشفتگی‌های به هم پیچیده‌ای که در شهر هیولاها اتفاق می‌افته، این دو دسته حسابی درگیر ماجراهای متفاوت میشن که در این میان…

تماشای انیمیشن «کارخانه هیولاها» مرز و رده سنی خاصی‌رو رعایت نکرده. بینندگان این فیلم ماندگار از هر سنی به مدت 92 دقیقه از پشت صفحه شیشه‌ای در جهان هیولاهایی که تا امروز تصویری متفاوت ازشون در ذهن داشتن زندگی کردن و بسیار لذت بردن.

از جمله بازیگرانی که در این کار زیبا ایفای نقش داشتن عبارتن از:

(Billy Crystal), (John Goodman), (Mary Gibbs).

انیمیشن توضیح‌دار شده «کارخانه هیولاها» در ساعت 16، 4 عصر روز جمعه 29 اردیبهشت 1402 در رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزان دوستدار دانلود و بهره‌گیری از این اثر با استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله می‌تونن به باکس موجود در انتهای همین پست مراجعه کنن.

تدوین و تنظیم انیمیشن «کارخانه هیولاها» برای ارائه به محله نابینایان، به نویسندگی خانم فاطمه کاسب، روایت آقای دانا غفاری، و تدوین آقای میلاد نصرتی انجام گرفته. ویرایش نهایی متن این انیمیشن توضیح‌دار شده هم در نتیجه تلاش و توجه خانم حدیثه طاهرپور و آقای دانا غفاری بوده که از تمامی این عزیزان از صمیم دل تشکر می‌کنیم و بهشون باز هم از صمیم دل خدا قوت میگیم.

بعد از این مقدمه و آرزوی بهترین‌های هستی برای تمامی شما عزیزان، می‌پردازیم به باکس دانلود و پخش آنلاین انیمیشن توضیح‌دار شده «کارخانه هیولاها».

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «کارخانه هیولاها»