خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزشه یه برنامه ی ریکاوری ی قدرتمند

سلام دوستای عزیزم
امیدوارم هرجا که هستین حالتون خوب باشه
خوب من امروز اومدم با یک آموزشه کاربردی ی توپه توپ
شما به کمک این برنامه یی که من الآن با آموزش بهتون میدم
میتونین هر چیزی رو به هر شکلی که میخاین ریکاوری کنین
شاید الآن با خودتون بگین ولش کن,اینم یه برنامه ی ریکاوری ی دیگه
مثل بقیه
بیخیالش
ولی نا دوستان این برنامه با بقیه خیلی خیلی فرق میکنه
میگین نا
پس اینجا اینتر بزنین تا بهتون بگم
یه صحبت کوچولو هم آخره آموزش باحاتون کردم
امیدوارم که ناراحت نشین
خوب تا آموزشه بعد همتونو به خدا میسپرم
نظر یادتون نره
بای بای

۲۱ دیدگاه دربارهٔ «آموزشه یه برنامه ی ریکاوری ی قدرتمند»

سلام,ممنون که نظر گذاشتین
امیدوارم به کاره همه بیاد
حادی جان,این برنامه رو دانلود کن,ضرر نمیکنی,خیلی خیلی خیلی قابلیت داره
فیلم ها و آهنگ ها وبرنامع ها و عکس ها و هر چی که بخاین رو بر میگردونه
اما دیگه خیلی سخت میشه که توضیح بیشتر بدم,خودتون دانلود کنینو ببینین

سلام محمد جان. خووبی؟ اومدم به خاطر پست بسیار عالی که گذاشتی، ازت تشکر کنم. امیدوارم همون چیزی باشه که میگی. چون من، دنبال یک همچین برنامه ریکاوری بودم. من هم از بچه های شهید محبی هستم. نمیدونم منو میشناسی یا نه. به هر حال، دمت گرم.

سلام سلمان جان
من دوره یه بودنه تو رو توی شهید محبی یادم نمیاد,حالا نمیدونم,یا من نبودم اون موقعی که تو بودی,یا بودمو نمیشناختمت,یا هم که جزبه بچه های خوابگاه جدید بودی,که طاهری واسه ما خوابگاه یکی ها قده قن کرده بود,اما اسمت رو تو مدرسه زیاد شنیدم

سلام تاعات و عبادات شما قبول آقای میر قاسمی از اینکه با شما آشنا شدم خیلی خورسندم و از آموزش خوب و زیبایتان هم تشکر میکنم و بسیار برایم مفید بود تشکر و سپاس گذارم اگر آیدی اسکایپ من را عد کنی ممنونت میشم ad” yaghoob.sarchamiهستش دوستان هم اگر عدم کنن خوشحال میشم با تشکر از بزرگواری شما عزیزان

سلام. خیلی ممنون از شما که این پست به درد بخور رو گذاشتید من مدت ها دنبال ریکاوری درست و حسابی که بشه با نرم افزار های نابینایی ازش استفاده کرد می گشتم.
اما از این که بگذریم می رسیم به انتقاد های من.
یکی این که مشخصه شما وقت زیادی برای ضبط فایل ها کشیدید که جای بسی تشکر داره اما انتقاد من اینه که شمایی که این قدر زحمت می کشید و وقت میذارید لطفاً چند دقیقه دیگه هم وقت بذارید و هوای فایل رو بگیرید.
دومین انتقاد هم اینه که اگه میشه با mp4تون ضبط کنید شاید از گوشی بهتر بشه کیفیتش.
باز هم سپاس.

سلام محمد عزیز
باور کن نمی دونم در مقابل الطاف شما چه کنم. باعث بسی مباهات من هست که با چنین انسانی رو به رو هستم. اون از کلاس های icdl که مفت و مجانی در اختیار ما گذاشتی و این آموزش که من اسمش رو پدیده می زارم.
محمد عزیز من دقیقاً چند روز قبل هارد خودم رو ریکاوری کردم. ولی با کمک یک بینا. چون اون برنامه اصلاً با صفحه خوان ها همساز نبود. بزرگترین حسنی که برنامه ی شما دارد این هست که مستقلاً همه ی کار ها رو نابینا خودش انجام می دهد. این آن چیزی است که من دنبالش هستم.
یه پیشنهاد عزیزم
اگر می شود شما هنگامی که یک برنامه معرفی می کنید و آموزشش رو هم می زارید. لطف کنید برای برنامه یک لینک و برای آموزش آن یک لینک دیگر قرار دهید. چون یه عده مثل من فقط احتیاجشون به خود برنامه هست. تو رو خدا به دل نگیری ها. اصلاً به این فکر نکنی که تو دلم این هست که آموزش هات بد هست ولی من و یه عده با وارد شدن به محیط برنامه خود به خود نمیگم همش ولی بیش از ۸۰ درصد از خصوصیات برنامه رو کشف می کنیم.
در این صورت برای منی که فقط به برنامه احتیاج دارم خوب برای دانلودش وقت کمتری صرف می شود.
این عزیزم فقط یک پیشنهاد بود و از ارزش و بزرگی شما عزیز چیزی کم نمی کند.
راستی من دوست دارم از یه راهی با شما در ارتباط باشم.
اگر دوست داشتید همین جا راه های ارتباط با خودتون رو بزارید و اگر دوست نداشتید اینجا بزارید می تونید به ایمیل من به نشانی
d.d.choobiny@gmail.com
ایمیل بزنی

سلام محمد جان خیلی خیلی ممنونم، بسیار خوب بود استفاده کردم، به شدت به کارم میاد، فقط یک خواهشی دارم اون نرم افزاری که فایل های PDF رو به TXT تبدیل می کرد رو این جا هم بگذار یا به آدرس ایمیل morteza.mth@gmail.com بفرست، از سایت قبلی نمیشه دانلودش کرد فکر کنم،‌لینکش خراب شده باشه، باز هم بی نحایت تشکر، خیلی نرم افزار جالبی بود، منتظرم.

دیدگاهتان را بنویسید