خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
بازی اسکیت سواری برای نابینایان

شما به محض اجرای بازی وارد صفحه اصلی میشید که در اونجا باید گزینه استارت گیم را بزنید.

کلید های کاربردی

اسپیس برای پریدن.
مکان نمای چپ گردش به چپ یا حرکت به سمت چپ،
مکان نمای راست برای رفتن به راست.
کلید بالا برای رفتن به بالا به هنگام پریدن

نحوه بازی به طور خیلی خلاصه

شما به محض اینکه روی استارت گیم اینتر نیزنید وارد بازی میشید. خوب در بازی یک سری آیتم ها وجود داره که باید اونا را بگیرید که امتیاز اضافی هستند.

برای حرکت به سمت راست برید خوب و اما خطر های بازی.

در هنگام بازی شما یک صدای لوپ مانند میشنوید به اون صدا که رسیدید برید جلو که صدا به وسط برسه حالا باید دستتون را روی اسپیس نگه بدارید و همچنین مکان نمای بالا، بعدش تند تند مکان نمای راست را بزنید.

و اما چیزی که باعث میشه شما بازی را ببازید از دست دادن امتیازه.
دانلود بازی اسکیت سواری نابینایان.

پسورد فایل هم
www.sdl1.ir
موفق باشید.

۴۲ دیدگاه دربارهٔ «بازی اسکیت سواری برای نابینایان»

سلام.
من عاشق بازی های هیجان انگیز هستم. ولی واقعیش.
اما حالا که نمیتونم واقعیشو بازی کنم اینم خوبه.
فکر قدم زدن تو یه پارک با خیالی راحت دور از دقت برای پیدا کردن موانع, تشخیص جهت و… خیلی به من آرامش میده
قدم زدن تو بارون خیلی باید جالب باشه. میدونید چرا مینویسم باید جالب باشه؟
چون تنها با دیدن میشه این لذات رو واقعی درک کرد. زیر بارون برای یک نابینا جالب نیست. صدای بارون باعث میشه جهتها رو بدتر تشخیص بدیم.
اصلا من که نمیتونم بدون عصا راه برم چه میدونم لذت اسکیت واقعی یعنی چی؟
اصلا درک درستی از لذت دارم؟
دیدن چقدر باید جالب باشه.

ای وای. من چرا اینا رو نوشتم؟؟!!!!! این فقط توضیح یه بازی بود حالا من چرا اینا رو نوشتم؟
آخه من چرا از دیدن مینویسم وقتی مهاله که ببینم؟
خوب شد به موقع فهمیدم وگرنه چه چیزها که ممکن بود بنویسم.
از شما آقا مهدی متشکرم

سلام بر آقای قادری. یعنی عااااااااااالی. من عااااااااااشق بازی کامپیوتری هستم. یعنی اگه خواهش کنم باز هم میذارید؟؟؟ خب خواهش میکنم. این بازی رو هم دانلود کردم و میرم که برم که بازش کنم.م منتظر بازیهای بعدیتون با کمال اشتیاق هستم. موفق و مؤید باشید. یا حق.

سلام ممنون از نظر شما امید جون چرا حرفهای نا امید کننده! این محله محله ی شادی و صفاست هیچ وقت خودتو دست کم نگیر علیرضا البته که میزارم! وقتی بدونم خوشتون میاد البته که میزارم اما به شرطی که نظر بدیا همین دو روز یکی دیگه میزارم

چرا من همهش می افتم؟ باید اسپیس رو نگه دارم با جهتنمای بالا و راست رو پشت سر هم بزنم مگه اینطوری نیست؟
ولی من بازی خیلی دوست دارم. چندتا بازی هم خودم دارم که احتمالا بچه ها کهنهش کردن از بس بازی کردنشون وگرنه می ذاشتم اینجا.
کاش من اینقدر زمین نخورم توی این.
ایام به کام.

سلام پریسا باید جهتنمای بالا را نگه داری اسپیس را هم نگه داری چند لحظه جهتنمای راست را هم نگه دار ولی دستت را از روی جهتنمای بالا و اسپیس بر ندار اون بازی که داری را اگه میشه بذار یا لینکشو بده ممنون من همین بازی را تا مرحله ۱۱ رفتم هرکی رکورد زد بگه

من سوپر لییُم دارم، سوپر اکانت هم دارم، ۲دیپلت فرم هم دارم همون که سکو و نقشه می سازیم توش، دیگه، لاک پیک و انفجار بمب که آقای خادمی توی گوش کن گذاشته بود و انفجار مین و نایت آف پاراساید و… بقیهش یادم نیست باید برم ببینم دیگه چی ها بودن.
باید تمرین کنم اینقدر زمین نخورم.
برم دوباره بازی!.

از سایت نگرفتم دست به دست از این طرف اون طرف رسید بهم. باید۱جایی آپلود کنم لینک رو بدم. به محض اینکه جا پیدا کردم حتما. الان۱ماه بیشتره که فضای آپلود مستقیمم تموم شده و واسه کتاب هایی که توی وبلاگم می ذاشتم دنبال فضا هستم. اگر گیر آوردم اول بازی ها رو می ذارم و لینکش رو میدم اینجا.
کی میشه بلد شم اینقدر ولو نشم زمین!

سلام واااااااااااای واقعً جالب بود. خب خب. یک دو سه. کیا بازی نوکیا سیمبین میخوان دستا بالا. کافیه با گوشی نوکیا سیمبین خودتون وارد سایت. stor.ovi.mobi بشید و کلمه ی mines رو جست و جو کنید و اون بازی رو که باید مینها رو خنثی کنید باهاله دانلودش کنید. البته اگه انگلیسی بلد هستید.

سلام امیر مهدی ممنون از سایت خوبی که معرفی کردی دانلود میکنم ببینم به گوشیم میخوره یا نه پریسا جان أخه سخت نیست که! من وقتی بازی را گرفتم زیاد زمین نخوردم! ولی عیبی نداره یاد میگیری ببین باید جهتنمای بالا را نگه داری دستت را از روش ور ندار اسپیس را هم نگه دار و دستت را ور ندار جهتنمای راست را هم برای چند لحظه نگه دار و دستت را و فقط از روی جهتنمای راست ور دار وقتی از رو مانع پریدی با خیال راحت راهت را برو

سلام زهره امکان داره فایل را به طور کامل اکسترکت نکردی یا مشکل از وینرارته دو کار میگم بکن ۱ فایل را برو یه جا دیگه اکسترکت کن ۲ اگه حل نشد وقتی اپلکیشن میزنی سه تا گزینه برای اکسترکت هست هر سه تا را امتحان کن بعد خبرشو بده

سلام بچه ها یه خبر! من این بازی را تا مرحله ۲۲ رفتم دلم میخواد بدونم کی رکورد میزنه یا زده هرکی زد بگه مرحله هاش هم تمومی نداره لامسب! خیلی هیجانیه من تا مرحله ۲۲ رفتم بعد دیگه خسته شدم رفتم ازش بیرون أخه حد اقل نمیشه ذخیره کرد که تا خسته شدی از ادامه بری دوست دارم یکی تا مرحله ۲۲ بره بعد یکی کامپیوتر را ریستارت کنه! خیلی قیافه ی فرد دیدنی میشه!

سلام
فقط اومدم رکوردم رو بگم
مرحله ۲۳ امتیاز ۵۶۰۰۰
خییییلی قشنگه
به خصوص قسمت حرکات نمایشیش
از dragon apps هم ممنونم که این بازی رو ساخته
http://www.dragonapps.org
این سایت سازنده بازیه
اگه داخلش برین خیلی بازی های قشنگ دیگه داره

سلام زهره خانم فکر کنم شما اسکایپ را اشتباه نوشته بودید من نوشته ی شما را کپی پیست کردم ولی چیزی پیدا نشد برای همین من به ایمیلتون فرستادم بدونه زیپی اگه ایمیلتون را درست نوشته باشید من فرستادم ایمیلت را چک کن

دیدگاهتان را بنویسید