خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود نوار قصه ی علی مردان خان کیفیت عالی اضافه شد

با سلامی دوباره خدمت شما دوستان و مخاطبین محله

داشتم در محله میچرخیدم دیدم عجبا بازار نوار قصه خیلی داغه. از خاله سوسکه که آقای مدیر گذاشته بگیر تا نوار سیندرلا که شهروز گذاشته. من هم یک نوار قصه قدیمی رو که اکثر ما با اون خاطره داریم رو آوردم.
قصه ی علی مردان خان.
حتماً متوجه شدید داستان چیه حتماً بد نیست گوشش بدید و خاطرات کودکی و همچنین کودک درونتان را زندهتر کنید.
بیش از این معطلتون نمیکنم

کیفیت نه چندان خوب ولی کم حجم 11 مگ بفرمایید

این هم کیفیت عالی با حجم 47 مگ

 

لطفاً سلام مرا هم به کودک درونتان برسانید

موفق باشید

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نوار قصه ی علی مردان خان کیفیت عالی اضافه شد»

سلام. ممنون از قرار دادن این نوار قصه. من هم پیش از این این داستان رو شنیدم. چند بار هم داداشم گوش میداد که به گوش من هم میخورد. به هر حال داستان جالبی هست. ببینم دانلود میکنم یا نه. موفق و مؤید باشید.

سلام ممنون از نوار قصه ای که گذاشتید هم از شما و هم از سایر دوستان تشکر میکنم که با گذاشتن این نوار قصه ها را ما رو ولو به مدت کوتاه به دوران کودکی میبرید راستی یه خواهش هم داشتم اگر نوار ننه قوزی رو هم داشتین بذارین من خیلی ازش خاطره دارم

سلام. احساسم بهم میگه این فایل با کیفیت قصه رو جناب مدیر اضافه کرده اند. درسته؟ آخه تو پادکست صوتیشون خیلی پر انرژی بودند به طوری که من یه لحظه شک کردم آیا واقعاً این مجتبیست؟ البته نه اینکه ایشون خدای نکرده بد باشند ها چون من هر دفعه به ایشون زنگ میزدم تا ازشون سؤالی بپرسم با بیحوصلگی میگفتند: آقا ایمیل بده جوابت میدم. خخخخخ مجتبی جان خیلی مخلصیم دستت طلا مرسی.

دیدگاهتان را بنویسید