خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتاب آن سوی تاریکی اثر ارزشمند پری زنگنه

سلام بر شما دوستانِ جان.

بازگشایی درهای گنجینه پر رمز و راز محله رو به تک تک شما تبریک میگم. محله ای پر محصول که خاکی پر برکت و حاصل خیز داره.

در پی پیامی که آقای سرگران در پست شهر خبر گذاشتند و نیز تقاضای تعدادی از دوستان که به تازگی با خانم زنگنه آشنا شده بودند، بر آن شدم تا کتاب آن سوی تاریکی، آنجا که خورشید بر دلها می تابد، نوشته خانم پری زنگنه رو تقدیم حضورتون کنم.

آن سوی تاریکی

پری زنگنه در باره کتاب آن سوی تاریکی می گوید: “اولا نابینایان خودشان را معلول نمی دانند چون از ذهن بسیار درخشانی برخوردار هستند.

نابینایان فقط شناخت و یاری لازم دارند . اگر یک یار، دوست یا خویشاوندی به یک نابینا کمک کند یا او بتواند از اجتماع کمک و یاری بگیرد، دیگر زندگیش غم انگیز و ناقص نیست.”

او می گوید: “در این کتاب سعی کرده ام اجتماع را آموزش بدهم تا با نابینایی آشنا شوند و زندگی را برای نابینایان راحت کنند تا آنها بتوانند در اجتماع راه پیدا کنند و از تحصیلاتشان استفاده درست بکنند. نه اینکه کسی که دوره دکترا یا وکالت خوانده برود و اپراتور بشود. به طور کلی اگر بخواهم بگویم حرف این کتاب چی هست باید بگویم آموزش جامعه برای شناخت و پذیرش نابینایان در بین خودشان.”

زنگنه در این کتاب از قسمت هایی از زندگی خود نیز سخن گفته و بزرگان و اساتید هنری، فرهنگی و علمی نابینای ایران را معرفی کرده است

در پایان یک بار دیگه لینک کتاب رو با حجمی حدود 239 مگابایت در اینجا درج میکنم.

با آرزوی داشتن روزهایی سرشار از تجربه های گران بها برای هر یک از شما دوستان عزیز.