خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

زنده! زنده! صدای گوش کن 7 ساله را در هات گوش کن بشنوید!

یک فصل سلام، به تمام رنگ های شاد خدا، که از دل برمیاد تا به دل های پاک و صمیمیتون بشینه. از اون سلام های مردادی که حسابی آتیشیه و مواظب باش نسوزی!

بچه ها این دفعه مهلت نیست بپرسم چه خبر! آخه زیر بار یک صندوق خبر دارم له میشم.

این روزها داخل محله برو بیاییه. مرداده و مرداد واسه محله و بچه های محله ماه ویژه ساله. تولد گوش کن و جشن و یک محله پر از شادباش و شادی. اما این دفعه جشن تولد گوش کن بدجوری متفاوته. به جان خودم این رو از دستش نمیدی. تفاوت هاش هم زیاده هم سودمند. خلاصه دیدنی و شنیدنی و البته گرفتنیه. شکلک لبخند شیطنت آمیز از جنسش رو خودت مشخص کن.

 

از تفاوت ها گفتم. یعنی نگفتم خواستم بگم.

اولا، این دفعه برخلاف دفعه های پیش، جشن تولد امسال گوش کن پخش زنده هست. تیمتاکی ها شلوغ نکنید بله درسته در تیمتاک. این از اولیش.

دوما، چون روز یعنی شب تولد اصلی که پانزدهم مرداده افتاده به وسط هفته و عوامل برنامه و مهمان های عزیز که شماها باشید اکثرا وسط هفته ها گرفتارن، تاریخ اجرای جشن تولد تیمتاکی گوش کن  کمی تا قسمتی، یعنی چند درجه ای، یعنی چند روزی عوض شده و افتاده به پنجشنبه یازدهم مرداد. این هم از دومیش.

و اما سومیش! آخ آخ از این سومیش که حسابی طرفدار داره. حدس بزن واسه چی!

ایول به متمرکز تر هاش! جایزه توشه اون هم نه یکی. چندتا! اون هم نه کوچولو. از اون بسته بزرگ هاش! به کسی نگید من بسته ها رو دیدم حسابی پر و پیمون بودن.

داخل برنامه مسابقه یعنی مسابقه هایی برگذار میشه که برنده ها جایزه می گیرن. خوش به حال برنده ها! این هم از سومیش.

بریم چهارمیش؟ بپر جا نمونی.

چهارمیش رگباریه. یعنی آتیش باره. یعنی شلیک کن! پرسش هات از مدیر رو!

در این بخش پرسشهای شماها به وسیله عوامل هات گوش کن به طور مستقیم از مجتبی پرسیده میشه و شما می تونید جواب هاتون رو به طور زنده و مستقیم از خود ایشون بگیرید.

اینم از چهارمیش.

واسه اینکه بهتر و دقیق تر در جریان ماجرا باشی برو پایین هدینگ های مربوطه و توضیحات اجرا کنندگان بعضی بخشها رو بخون تا فضای داستان بیشتر دستت بیاد ولی قبلش این نکته رو باید بگم که کلی آیتم جذاب از جمله نمایش و … هم داریم که توضیحات تکمیلیشون رو در زمان اجرای برنامه تقدیمتون میکنیم.

آقااااااااا خانوووووووم! کجا میری پستو میبندی؟!

اگرم قبلا هدینگها رو خوندی، دوباره بخون! چون بعضی چیزا تغییر کرده و تا نخونی دستت نمیاد چی به چیه!

هفت سال با مجتبی

 

در مدت این هفت سال، از آغاز گوش کن تا حالا، چند دفعه پیش اومده که خواستی یک چیزهایی رو خودت از خود مدیر گوش کن بپرسی؟ چندتا سؤال داخل ذهنت چرخ زدن و دلت خواسته بشه یک زمانی از مجتبی خادمی مدیر اول و مؤسس سایت گوش کن، محله نابینایان بپرسیشون و جواب درست و مستقیم و مطمئن رو  بگیری؟ حالا وقتشه بیا بپرس. هر کسی می خواد در این بخش شرکت کنه و سؤالی بپرسه از طریق فرم زیر که در اختیار همه قرار گرفته سؤال هاش رو می فرسته واسه عوامل برنامه. پرسش های شما در بخش مربوطه گنجونده میشن تا در بخش هفت سال با مجتبی از مدیر پرسیده بشن و حسابی حالش رو چیز یعنی جواب بگیرید.

فرم سؤال از مجتبی

مهلت ارسال سؤال به پایان رسیده است.

مسابقه با موزیک چند چندی

 

اونایی که شب تا صبح و صبح تا شب دارن با موزیک زندگی میکنن,

اونایی که اگه هدفون رو از تو گوششون بردارن گوششون انگار هیچی نمیشنوه,

اونایی که وقتی هم موزیک گوش نمیکنن تو حموم دارن بلند بلند آهنگ میخونن و گوش خلایق رو آزار میدن,

حتی اونایی که بعضی وقتا تو خوابم برا خودشون میخونن و جایزه میگیرن,

حالا شمایی که این شکلی هستین، شهاب فروزش و رضا نظری  ازتون یه سوال دارن؟ با موزیک چند چندین؟

ما برای اینکه بفهمیم شما با موزیک چند چندین براتون یه مسابقه طراحی کردیم که لا اقل تو حموم شعرها رو درست بخونید.

قوانین و مقررات با موزیک چند چندی.

این مسابقه قرار هست در سه مرحله برگذار بشه,

مرحله  مقدماتی, نیمه نهایی و فینال.

مرحله  ی مقدماتی و نیمه نهایی در چهار بخش برگذار میشه.

بخش اول حدس موزیک با کلام , که شما باید در این بخش اسم آهنگ و نام خاننده ی آهنگی رو که میشنوید به ما بگید.

بخش دوم حدس ملودی هست که باید تشخیص بدید ملودی در حال پخش مربوط به کدوم آهنگ هست.

بخش سوم شما باید شعر آهنگ در حال پخش رو بعد از متوقف شدنش ادامه بدید.

بخش چهارم شرکت کننده ها  مجدد با یه موزیک بی کلام مواجه هستن اما این دفعه باید حداقل یه بیت درست از شعرش رو به یاد بیارند و برای ما بخونند.

واضحه که مرحله ی نیمه نهایی از مرحله مقدماتی سختتره.

اما مرحله ی نهایی

واقعا که انتظار ندارید همه چی رو اینجا تو این پست بهتون بگم هرکی دوست داره بدونه مرحله نهایی  چه شکلیه بیاد تو مسابقه شرکت کنه  یا کار شرکت کننده ها رو تماشا کنه تا بفهمه فینال چه شکلیه فقط اینو میتونم بهتون بگم که فینال مسابقه تو ویژه برنامه هات گوشکن در یازده مرداد برگذار میشه

جایزه اش رو هم نمیگیم تا تو خماریش بمونید.

راستی تیزر برنامه همین دورو ورا زیر دستتونه یه اینتر بزن رو اون لینکی که بغلته که بفهمی تو مسابقه با موزیک چند چندی دنیا دسته کیه.

دانلود تیزر با موزیک چند چندی.

با توجه به اتمام زمان ثبت نام در مسابقه با موزیک چند چندی و مشخص شدن لیست داوطلبان برای حضور در این مسابقه، زمان و گروه بندی مسابقه در بخش مقدماتی بدین شرح اعلام میشود.

دوشنبه 8 مرداد ساعت 21, گروه اول: احمد حیدری, فراز رمضانعلی, رها علیمرادی, سعید شریفی, پوریا نامدار, میلاد نصرتی و امیرحسین سید الحسینی.
سه شنبه 9 مرداد ساعت 21, گروه دوم: محمدعلی محمدی, امید بدویان, محمد عسکری, مهدی استیری, سامان اجرت دست, احمدرضا علینیا و باران.
قابل ذکر است اطلاعات مرتبط با زمان برگزاری مرحله نیمه نهایی به تفصیل در زمان برگزاری مرحله مقدماتی به داوطلبان اعلام خواهد شد.

 

و اما مسابقه مُجی‌پازل:

کاری که شما باید توی مسابقه ی مُجی‌پازل انجام بدید در عین حالی که خیلی آسونه، خیلی هم خلاقیت، دقت، و تمرکز میخواد. شما توی مسابقه ی مُجی‌پازل باید تکه های یه داستان که به هم ریخته شده رو مرتب کنید. یعنی فرض کنید مثلا یه داستان داریم که هشت پاراگرافه. یعنی از پاراگراف های شماره ی یک تا هشت تشکیل میشه. من این پاراگراف ها رو به هم می ریزم و یه داستان تحویل شما میدم که نامرتب شده. مثلا پاراگراف آخر رو میارم اول. پاراگراف ششم رو میارم دوم. پاراگراف چهارم رو میارم سوم. پاراگراف سوم رو میارم چهارم. پاراگراف هفتم رو میارم پنجم. پاراگراف پنجم رو میارم ششم. پاراگراف اول رو میارم هفتم. و پاراگراف دوم رو میارم هشتم. یعنی یه داستانی داریم که مثلا یک صفحه بیشتر نیست ولی به هم ریخته شده و شما باید شماره ی پاراگراف ها رو که به اشتباه روشون گذاشته شده، طوری به من تحویل بدید که وقتی طبق شماره های شما پاراگراف ها رو بچینیم، هر کودوم از پاراگراف ها، سر جای خودشون قرار بگیرن و داستان درست بشه. توی این به هم ریختگی که برای شما مثال زدم، عدد درستی که شما به عنوان جواب سوال باید به من بدید میشه 86437512. یعنی اگه پاراگراف ها رو به ترتیب 8. 6. 4. 3. 7. 5. 1. 2. بچینیم، تازه پاراگراف ها پشت سر هم قرار می گیرن و داستان درست میشه. دلیلشم اینه که من از اول خودم عمدا جاشونو عوض کردم و داستان رو به هم ریختم.

خب اینا همه اش حرف بود. اما یه نمونه سوال امتحانی هم با هم حل می کنیم تا موضوع حسابی واستون جا بیفته.

لطفا داستان به هم ریخته ی زیر را مرتب کنید و عدد هشت رقمی که باعث می شود داستان مرتب شود را پیدا کنید:

  1. به محل کارم رسیدم.
  2. دست و صورتم را شستم.
  3. کفش هایم را هم پوشیدم.
  4. از در خانه بیرون زدم.
  5. لباس هایم را پوشیدم.
  6. از خواب بیدار شدم.
  7. شروع کردم به کار کردن.
  8. سوار سرویس شدم.

جواب: عدد هشت رقمی که باعث می شود داستان مرتب گردد، برابر است با 62534817.

خیلی ساده بود. نه؟ معلومه دیگه. ترتیب طبیعیش اینه که اول از خواب بیدار بشیم، بعد دستو صورت بشوریم، بعد لباس و بعد کفش بپوشیم، بعدش از خونه بزنیم بیرون، سوار سرویس بشیم، برسیم محل کار، و شروع کنیم به کار کردن. می بینید که پاراگراف ها به هم ریخته شده بود و مثلا اولین پاراگراف این بود که “به محل کارم رسیدم”، در صورتی که توی مرحله ی هفتم به محل کار می رسیم و نه مرحله اول.

حالا اونایی که یه جایزه ی نقدی به ارزش یکی دو میلیون ریال یا شایدم بیشتر دلتون رو برده و فکر می کنید تمرکز، دقت، و خلاقیت خیلی بالاییدارید، یازده مرداد توی مراسم جشن تولد هفت سالگی گوش‌کن محله نابینایان توی مسابقه ی مُجی‌پازل شرکت کنید و داستان قاطی شده ی ما رو مرتبش کنید. هم خودتون رو محک بزنید، هم جایزه رو ببرید!

برای دانلود سوال مسابقه، از این لینک اقدام کنید. سوال مسابقه، یک فایله داستانه فشرده شده ی رمز گذاری شده هست. وقتی زمان مسابقه فرا برسه، من رمز رو به شما میدم تا بعد از باز کردن داستان با رمز، در کمتر از سه چهار دقیقه بخونیدش، مرتبش کنید، عدد هشت رقمی مورد نظر رو به من بدید، و جایزه رو صاحب بشید!

یازده مرداد یادتون نره ها!

مسابقه بزرگ الفبا.

بحث رقابت نیستااااااا! اما این مسابقه یه جایزه واقعا درشت داره که میتونم بگم اگه مجتبی بخواد از بین جایزه هایی که برای مُجی‌پازل مطرح کرد حتی اون شایدم بیشتر رو هم بده، جایزه مسابقه الفبا خعععععععععععلی بیشتر از شایدم بیشتره خخخخخخ!

اما جونم براتون بگه که تو این مسابقه هر کدوم از شما شرکت کننده ها، صد ثانیه فرصت دارید تا به سؤالای کوچولو کوچولو که ازتون میپرسیم جواب بدید.

پاسخ سؤالایی که میپرسیم، به ترتیب با حروف الفبا شروع میشه!

جاااااااااان؟!

میپرسن مگه میشه غیر از الفبا با چیز دیگه ای هم شروع بشه؟!

نهههههههه! ببینید منظورم اینه که پاسخ سؤالات دقیقا با 32 حرف الفبای فارسی شروع میشه.

ای بابااااااااا! ببین دوست من! انتظار این نبوده که شما جواب سؤالها رو به انگلیسی یا زبون دیگه ای غیر از فارسی بدی!

مثلا سؤال اول میپرسیم نام یک میوه و شما میفرمایید انار.

بعد میپرسیم یکی از شهرهای استان خوزستان و میگید بهبهان

بعد میپرسیم المپیک معلولین و میگید پارالمپیک

پس شد الف، ب، پ.

خب معلومه که بعدیشو باید با ت جواب بدید و همین جور تا آخر.

البته ممکنه شما نفر اول نباشید و الزاما پاسخ اولین سؤالتون با الف شروع نشه.

مثلا اگه نفر قبلی تا حرف ز رو ازش پرسیده باشیم و شما نفر بعدی باشید، باید اولین سؤالتون رو با حرف ژ جواب بدید.

سؤالات در حد متوسط و حتی در بیشتر موارد آسون طرح شده، ولی یه جورایی مبهم به نظر میرسه. مگه این که الفبا رو حفظ باشید و حواستون باشه که پاسخ هر سؤال رو باید با چه حرفی شروع کنید.

این کمک میکنه تا مسابقه واقعا براتون آسون بشه و در نهایت جایزه بزرگ رو برنده بشید.

یه راهنمای صوتی کوچولو هم اینجا هست که میتونید همه قوانین مسابقه الفبا رو با شنیدنش یاد بگیرید و البته روز برگزاری مسابقه یعنی یازده مرداد هم حتما در موردش مفصلا توضیح داده میشه.

خب دوستان عزیز! میزان استقبال شما از مسابقه الفبا بیش از حد انتظار ما بود و یه جورایی باعث شد کمی توی قوانین تغییر ایجاد کنیم.

نخست این که در مدت ۱۰۰ ثانیه شما باید حد اکثر به ۱۵ سؤال پاسخ بدید. پس اگه قبل از پایان زمان سؤالات تموم بشه، مسابقه برای شما پایان پیدا کرده و اگر هم قبل از رسیدن به سؤال پانزدهم وقتتون تموم بشه، تا همون سؤالی که وقت کردیم بپرسیم امتیازتون ثبت میشه. خلاصهش این که حد اکثر امتیاز برای این مسابقه ۱۵ هست.

دوم این که هر شرکت کننده ای سه سؤال پشت سر هم رو یا جواب نده، یا جوابش به سؤالات اشتباه باشه، بدون توجه به زمان باقی مانده، مسابقه همون جا براش تموم میشه و امتیازاتی که تا همون جا به دست آورده ثبت میشه.

راستی! تعداد نفراتی که نام نویسی کردن ۲۷ نفر بوده و از اونجایی که برای برگزاری مسابقه در سلامت کامل قرعه کشی نوبت بهترین راه به حساب میاد، از تمامی شرکت کنندگان مسابقه الفبا خواسته میشه تا در طول ویژه برنامه حضور داشته باشن. چرا که در صورت قرعه کشی، انتخاب شرکت کننده و نبودشون، به خاطر این که حق کسی ضایع نشه، هیچ راهی غیر از حذف اون شرکت کننده نخواهیم داشت.

توضیحات تکمیلی و بسیاااااااار مهم:

برای شرکت در ویژه برنامه هات گوش کن، باید قدم رنجه بفرمایید و تشریف بیارید تیمتاک.

یه خبر خوش دیگه هم بهتون بدم؟

قراره رادیو اینترنتی محله نابینایان هم رسما در زمان برگزاری ویژه برنامه هات گوش کن همون یازده مرداد افتتاح بشه و ویژه برنامه هات گوش کن رو هم به صورت زنده پخش کنه، تا اونهایی که به هر دلیل از طریق تیمتاک نمیتونن شنونده باشن، از طریق رادیو اینترنتی برنامه رو بشنون.

خب. خبر جدید این که مسابقات مقدماتی و نیم نهایی با موزیک چند چندی هم قرار شد تحت پوشش رادیو اینترنتی محله قرار بگیره. پس لازمه آدرسهای پخش رادیو و نحوه استفاده از اون رو بلد باشید.

یه راهنمای صوتی داریم که همین جا میتونید دانلود کنید و مفصل روش استفاده از رادیو اینترنتی رو یاد بگیرید. ولی اینجا براتون آدرسهای پخش رادیو رو هم مینویسیم.

اونهایی که از کامپیوتر استفاده میکنید، گرچه البته شما هم میتونید از آدرسی که به کاربران گوشی همراه اختصاص داره استفاده کنید، ولی خیلی راحت میتونید این فایل رو دریافت کنید و روش اینتر بزنید تا با یکی از پخش کننده هایی که روی سیستمتون نصبه، از جمله Pot player وKM player رادیو رو بشنوید.

اما اونهایی که میخواید با گوشیتون از رادیو استفاده کنید، کافیه توی مرورگرتون آدرس: https://gooshkon.ir/r.htm رو وارد کنید تا به محض ورود به صفحه رادیو، پخشش براتون شروع بشه.

زمان قطعی برگزاری ویژه برنامه پنج شنبه یازده مرداد، ساعت 19 در لابی اصلی تیم تاک خواهد بود.

راستی همون طور که توی فرمهای مسابقات با موزیک چند چندی و الفبا مشاهده میکنید، ارائه نام کاربری تیمتاکتون هم الزامی هست و با این که ما در این ویژه برنامه هم کماکان یوزر آزاد برای شرکت کسانی که مشخصات اختصاصی ورود به تیمتاک محله رو ندارن قرار میدیم، اونهایی که میخوان تو مسابقات حضوری نام برده و همچنین مُجی‌پازل شرکت کنن، باید حتما یوزر اختصاصی داشته باشن.

پس اگه هنوز یوزر پسورد برای تیمتاک نگرفتید، با دو روش میتونید به سرعت دریافت کنید و ما هم سعی میکنیم حداقل تو این چند روزه مشخصات کاربری رو با سرعت بیشتری به دستتون برسونیم.

  • اگه کاربر محله هستید، کافیه با مراجعه به این صفحه و از طریق کامنت دونی، یوزر تیمتاک درخواست کنید. یادتون باشه قبل از ارسال دیدگاه حتما به حساب کاربریتون وارد بشید و تیک مرا به خاطر بسپار رو هم بزنید تا کامنتتون پشت در نمونه.
  • اگر هم کاربر سایت شب روشن هستید، کافیه وارد این صفحه بشید و بازم از طریق کامنتها درخواست مشخصات ورود به تیمتاک رو ثبت کنید.

به امید حضور پر شور شما عزیزان در جشن 7 سالگی محله نابینایان!