خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دو سه خبر دارم بیایید تو تا بهتون بگم

خب درود بر شما امیدوارم که حال و  احوالتون حسابی خوب  خوب باشه و کیفتون حسابیتر کوک باشه.

بعله من امروز رفته بودم بهزیستی قسمت ورزشگاه آبشار. آخه چند روز پیش بطور تصادفی شنیده بودم که تربیت بدنی بهزیستی از مردان معلول بالاتر از 15سال خواسته که برای برخی معاینات جسمی به ورزشگاه آبشار اصفهان مراجعه کنند. خلاصه منم رفتم اول یه فرمی را پر کردیم. بعد به اتاقی رفتیم و ازم خواستند که لباسامو درآرم بعد از چند ناحیه مورد معاینه قرار گرفتم یکیش از نظر قوز بود که گفت کمی داری و باید کنترلش کنی دیگه از نظر گودی کمر بود که باز گفت کمی داری و باید درستش کنی. بعد ستون مهرهها را چک کرد و گفت که بد نیست بعد زانوها را  دید و اونم گفت بد نیست بعد از کف پاهام اسکن گرفت و خلاصه معاینات خوبی بود که فکر کنم اگه شماهایی که به اصفهان دسترسی دارید مراجعه کنید و معاینه بشید خیلی خوبه بهم گفتند که بعدا تماس میگیرند و نتیجه نهایی را اعلام میکنند آخه گفت که جواب بعضی معاینات را باید بعد از کلی محاسبه با کامپیوتر و اینجور چیزا اعلام کنند. ولی یه نکته هست و اون اینکه زمان کمی برای این کار در نظر گرفته شده یعنی این هفته فقط فردا یعنی 4شنبه فرصت هست و هفته آینده هم فقط شنبه و یک شنبه البته اگه دوشنبه تعطیل باشه خلاصه بچههای اصفهان و شهرستانهای اطراف اگه صدای منو میشنوند عجله کنند چون گفتند که این امکانات و دستگاهها را از دانشگاه قرض گرفته اند و هفته آینده باید تحویل دهند.

خب این از خبر اول. و اما خبر دوم اینکه یکی از بچههای خوب و فعال شهرضا بنا داره یک اردوی سیاحتی از 20تیرماه به سمت شهرهای تبریز اردبیل سرین و آستارا ترتیب بده. هزینهۀ این سفر که 4روز اقامت خواهد بود 230هزار تومان در نظر گرفته شده و جناب دهقان که دارای دفتر سیاحتی زیارتی است گفت که از شهرستانها هم میتونند ثبت نام کنند و فقط منحصر به بچههای شهرضا نیست. خلاصه اگه خواستید با خودش تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر کسب کنید..

شماره آقا محسن دهقان گل و گلاب هم هست::

0 913 275 33 63

و خبر آخر اینکه از این پس اگه تو پستهای من نظری حرفی سخنی تشویقی توپی تشری چوبی لگدی داشتید که خواستید نثارم کنید لطف کنید به آدرس

h.movahedzadeh@gmail.com و یا آدرس اسکایپ

h.movahedzadeh

ارسال کنید.

بیشتر مزاحم و مصدع نمیشم دوستتون دارم فدایی دارید و اونم کسی نیست جز عمو حسین حقیر و ناقابل.