خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اعلام نتایج نهایی مسابقه ماه بهار

 

در اختتامیه مسابقه ماه بهار و ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان که یکشنبه شب، 4 خردادماه و مصادف با عید سعید فطر برگزار شد، ضمن اعلام نتایج نهایی و نفرات برگزیده این سری مسابقات، از عوامل ماه بهار، مجموعه برنامه طنین وحی و ویژه برنامه های شبهای قدر تقدیر به عمل آمد.

بر اساس نتایج به دست آمده از 15 مسابقه برگزار شده، این افراد موفق شدند به فینال ماه بهار راه یافته و رتبه های اول تا چهارم را از آن خود کنند.

  1. محسن صالحی، با کسب 90 امتیاز، برنده جایزه 4 میلیون ریالی
  2. مهدی استیری، با کسب 75 امتیاز، برنده جایزه 3 میلیون ریالی
  3. احمد حیدری، با کسب 55 امتیاز، برنده جایزه 2 میلیون ریالی
  4. شهاب الدین فُروزِش، با کسب 40 امتیاز، برنده جایزه 1 میلیون ریالی

شایان ذکر است، محسن صالحی و شهاب فُروزِش، همه جایزه خود را به ترتیب به مجموعه محله نابینایان و وبسایت mp3movies.ir اختصاص دادند.

 

در اینجا لازم میدانیم، از سوی مدیریت مجموعه محله نابینایان، از تلاشهای صادقانه و صمیمانه تیم برگزار کننده مسابقه ماه بهار، مجموعه طنین وحی و همه کسانی که به هر نحو در برگزاری ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان کوچکترین قدمی برداشته اند، قدردانی کنیم.

امید است، در کنار هم و با تلاش خستگی ناپذیر و مداوم، بتوانیم به پیشرفت روز افزون نابینایان و کم‌بینایان سراسر کشور کمک کنیم.

درود بر شما

مجموعه محله نابینایان، به مناسبت ماه مبارک رمضان، برگزار میکند.

اوخ اوخ تا همین جاش رسمی حرف زدن بسه!

برمیگردیم به شیوه مرسوم خودمان در این گونه پستها که به ما میسپارند و گرچه بعدش پشیمان همی شوند، تاریخ باز هم به تکرار مکررات ادامه همی دهد!

غرض و مرض! نه. ببخشید همون غرض از تصدع یا تصدیع یا هر چیزی با ریشه صدع اوقات شریفتون، این که قصد داریم با نزدیک شدن به ایام مبارک ماه رمضان، حضورتون اعلام کنیم که در این ماه مبارک با یک مسابقه جذاب، پر هیجان و پر جایزه در خدمتتون هستیم.

کماکان این مسابقه هم مثل بسیاری از مسابقات در تیمتاک برگزار میشه و بنا به روال مسابقات پیشین از رادیو هم پخش میشه.

پس حرف آخر رو همین اول میگم که شرکت کنندگان قاعدتا باید حساب تیمتاک داشته باشن و باقی ماجرا که خودتون به روال گذشته میدونید.

در این مجموعه مسابقات که در 15 شب از ماه مبارک رمضان تقدیم حضور شما خواهد شد، 32 نفر از شما علاقمندان، نه بیشتر و نه انشا الله کمتر، با هم رقابت میکنید، به سؤالاتی در زمینه اطلاعات عمومی، فیلم و سریال، فرهنگی، مذهبی و مناسبتی پاسخ میدید، با هم بازی هوش میکنید و ضمن لذت بردن از هیجان مسابقه، اطلاعاتتون افزایش پیدا میکنه و در نهایت اگه برنده بشید، از جوایز چند صد میلیونی هم برخوردار میشید.

به هر حال من صرفا نویسنده این پستم و حرفهایی که میزنم میتونه بار مالی داشته باشه. حالا اگرم تأمین کنندگان و تهیه کنندگان شونه هاشون زیر بار این حرفهای من خم شد، خب به من چه! از جیب من که قرار نیست بره!

اما ترتیب برگزاری مجموعه مسابقات ماه بهار از این قرار هست که در ادامه عرض میکنم.

طی مهلتی که برای ثبت نام قرار میدیم، 32 نفری که زودتر تشریف بیارن و ثبت نام کنن، دعوت میشن تا در دور مقدماتی مسابقه ماه بهار در قالب هشت برنامه و در هر برنامه یک گروه چهار نفره با هم رقابت کرده و از هر گروه دو نفر به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کنن.

این هشت برنامه، در نیمه اول ماه مبارک رمضان و یک شب در میان اجرا میشه.

بعد از شبهای قدر و در هفته آخر ماه رمضان، 16 نفری که به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردن، باز هم به همون صورت قبل، یعنی چهار برنامه و هر برنامه با حضور چهار نفر به رقابت ادامه میدن تا هشت نفر راه یافته به مرحله نیم نهایی مشخص بشن.

در ادامه و در برنامه های سیزدهم و چهاردهم، با دو گروه چهار نفره مرحله نیم نهایی رو برگزار میکنیم تا چهار نفر زرنگ و باهوش، به مرحله پایانی یا همون فینال راه پیدا کنن.

بالاخره بعد از این راه پر تکاپو و هیجان، شب آخر ماه رمضان یا شب عید فطر، با مرحله فینال در برنامه پانزدهم و پایانی ماه بهار به حضورتون میرسیم تا ببینیم از بین این چهار نفر باقی مانده چه کسی قهرمان میشه و کدامین نفرات رتبه های دوم تا چهارم مسابقه ماه بهار رو کسب میکنن.

مهلت ثبت نام در مسابقه، از چهارشنبه شب، ساعت دوازده شب، یا به عبارتی از بامداد پنجشنبه، 28 فروردین،به مدت 72 ساعت، یعنی تا ساعت 23:59 دقیقه شنبه شب، 30 فروردین 1399 خواهد بود.

اگر علاوه بر 32 نفر شرکت کننده اولیه، دوستان دیگری هم ثبت نام کرده باشن، در لیست انتظار قرار میگیرن و طبق شرایط و ضوابطی که بعدا از طریق همین پست به اطلاعتون خواهد رسید، احتمال و امکان شرکتشون در مسابقه فراهم میشه.

اسامی شرکت کنندگان گروهها و زمان مسابقه هر گروه

خب پیچ اول یعنی قرعه کشی رو به سلامتی پشت سر گذاشتیم و همون طور که خیلیهاتون بودید، گروهها تشکیل شد و زمان مسابقه هر گروه هم اعلام شد.

ولی ما برای این که همیشه در دسترستون باشه، باز هم اینجا دوباره به صورت نوشتاری اعلام میکنیم و به مرور که مسابقات برگزار میشه هم به روز میکنیم که چه کسانی در کدام گروه برنده شدن!

قبل از اعلام اسامی شرکت کننده ها، یک بار دیگه خلاصه اون چه در مراسم قرعه کشی در مورد شرایط و ضوابط، لیست انتظار و چگونگی جایگزینی و این حرفا گفتیم رو خدمتتون عرض میکنم.

  1. قرار شد شرکت کننده های هر مسابقه حداقل 15 دقیقه قبل از شروع مسابقه یعنی نهایتا تا 21:45 (نُه و چهل و پنج دقیقه شب) در سرور تیمتاک حاضر باشن تا هم اعلام آمادگی و حضور کنن، هم وضعیت صداشون رو چک کنیم که یه وقت مشکلی نداشته باشه.
  2. قرار شد تذکرات همیشگی صوتی، مثل داشتن هدفون و عدم برگشت صدا، بودن در محیطی نسبتا ساکت و داشتن میکروفنی که صدا رو با کیفیت مطلوب برسونه رو دوستان شرکت کننده رعایت کنن.
  3. قرار شد در صورت رعایت نکردن دو تا بند بالایی، افراد حاضر در لیست انتظار هم کمین بگیرن تا در صورت لزوم جایگزین متأخرین و متعرضین به شرایط و ضوابط تعیین شده بشن.
  4. نهایتا قرار شد لیست انتظار باز بمونه و کماکان تا آخرای دوره مقدماتی هر کس که ثبت نام نکرده و هوس کرد دستشو رو آتیش این مسابقه کمی گرم کنه، نام و نام خانوادگی، نام کاربری تیمتاک و یک شماره تلفن پاسخگو رو با تلگرام برای دکتر محمدقاسمی با آیدی @mmgh67 بفرسته تا به پنج نفر حاضر  در لیست انتظار و البته به انتهای این لیست اضافه بشه و در صورت نیاز به جایگزینی، به نوبت و بر این اساس که در زمان مقتضی حضور داشته باشه، با نفرات اصلی این دوره جایگزین بشه.

دوره مقدماتی

گروه 1: شنبه ششم اردیبهشت ماه گروه 2: دوشنبه هشتم اردیبهشتماه گروه 3: چهارشنبه دهم اردیبهشتماه گروه 4: جمعه دوازدهم اردیبهشتماه گروه 5: یکشنبه چهاردهم اردیبهشتماه گروه 6: سهشنبه شانزدهم اردیبهشتماه گروه 7: پنجشنبه هجدهم اردیبهشتماه گروه 8: شنبه بیستم اردیبهشتماه
1. سعید پناهی 1. سولماز حاجی احمدلو 1. جایگزین: احمد حیدری 1. علیرضا کریمی 1. علیرضا ایزدی 1. پویا آذری 1. ابوالفضل سعیدیفر 1. مهدی استیری
2. جایگزین: روحیه رنجبر، 2. محسن صالحی 2. جایگزین: شهاب الدین فُروزِش 2. سجاد تاجور 2. ژیلا مهران منش 2. علی اکبر حاتمی 2. امیرمحمد رمضانی 2. هادی عشقی
3. سعید عُقبا 3. مریم حیدری 3. نسترن عجمپور 3. هادی حیدری 3. جایگزین: راضیه پورمهدی 3. مهدی اشتری 3. عباس زمانی 3. شیدا لهراسبی
4. فاطمه خلیلی 4. امین داوری 4. رضا نظری 4. سیدمجتبی مرتضوی 4. محسن محمد‌قلی 4. سامان بهمنی 4. میر‌هادی نایینی زاده 4. مینا ملکی

دوره یک چهارم نهایی

مسابقه اول یک چهارم نهایی: یکشنبه بیست و هشتم اردیبهشتماه مسابقه دوم یک چهارم نهایی: دوشنبه بیست و نهم اردیبهشتماه مسابقه سوم یک چهارم نهایی: سهشنبه سی اردیبهشتماه مسابقه چهارم یک چهارم نهایی: چهارشنبه سی و یکم اردیبهشتماه
1. روحیه رنجبر، 35 امتیاز 1. علیرضا ایزدی، 43 امتیاز 1. سولماز حاجی احمدلو، 58 امتیاز 1. علی اکبر حاتمی، 75 امتیاز
2. محسن صالحی، 55 امتیاز 2. سامان بهمنی، 67 امتیاز 2. سعید پناهی، 33 امتیاز 2. ژیلا مهرانمنش، 27 امتیاز
3. شهاب الدین فُروزِش، 60 امتیاز 3. امیرمحمد رمضانی، 82 امتیاز 3. هادی حیدری، 62 امتیاز 3. مهدی استیری، 65 امتیاز
4. سید مجتبی مرتضوی، 60 امتیاز 4. هادی عشقی، 63 امتیاز 4. احمد حیدری، 40 امتیاز 4. میر هادی نایینی زاده، 65 امتیاز

دوره نیم نهایی

مسابقه اول نیم نهایی: پنجشنبه یکم خردادماه مسابقه دوم نیم نهایی: جمعه دوم خردادماه
1. شهاب فروزش، 70 امتیاز 1. امیرمحمد رمضانی، 40 امتیاز
2. هادی عشقی، 40 امتیاز 2. محسن صالحی، 65 امتیاز
3. احمد حیدری، 80 امتیاز 3. مهدی استیری، 95 امتیاز
4. میر هادی نایینی زاده، 80 امتیاز 4. سولماز حاجی احمدلو، 65 امتیاز

مسابقه فینال

مسابقه فینال: شنبه، سوم خردادماه
1. احمد حیدری، 75 امتیاز
2. محسن صالحی، 65 امتیاز
3. مهدی استیری، 90 امتیاز
4. شهاب فُروزِش، 70 امتیاز