خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

گرامی‌داشت یاد و خاطره زنده‌یاد جواد ایزدی در یکمین سالگرد آسمانی شدنش

به نام خدای زنده

حدود یک سال پیش دوست عزیز و دوست‌داشتنیمان زنده‌یاد جواد ایزدی را بر اثر سانحه تصادف از دست دادیم و دل‌هایمان سرشار از اندوه نبودنش شد و اینک حدود یک سال است که او در میان ما نیست و تنها یاد و خاطره‌اش التیام‌بخش زخم دل‌های تنگمان است.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیش‌گیری از خطرات احتمالی برای نابینایان و کم‌بینایان و همچنین شرکت تمامی کسانی که مایلند در مجلس گرامی‌داشت این دوست عزیز مشارکت داشته‌باشند؛ انجمن علمی-فرهنگی موج نور اصفهان با همکاری مسئولان تیم‌تاک محله نابینایان و رادیو گوش‌کن در نظر دارد؛ در یک گردهمایی دوستانه یاد و خاطره او را زنده کند.

این برنامه در تاریخ چهارشنبه ۱۲ شهریور در سرور تیم‌تاک محله نابینایان از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

برنامه مذکور از رادیو گوش کن نیز به صورت مستقیم پخش می‌شود.

از تمامی افرادی که مایلند به هر طریق در این برنامه شرکت داشته‌باشند؛ خواهشمندیم؛ درصورت داشتن دلنوشته، خاطره، شعر، یادنامه، طرح و ایده و غیره مراتب را ازطریق پست الکترونیکی

Mojenoor84@gmail.com

یا ارسال پیامک به شماره 09131947958 با ذکر نام و نام خانوادگی و راه تماس تا تاریخ ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ اطلاع دهند؛ تا هماهنگی‌های لازم انجام شود.

بهتر است اگر مطلب شما صوتی است؛ آن را ضبط و در صورت امکان ویرایش و تنظیم کرده و در اختیار ما قرار دهید؛ تا در برنامه از آن استفاده کنیم.

به منظور استفاده حداکثری از آنچه ارسال می‌کنید؛ خواهشمند است زمان مطالب کوتاه و کیفیت مناسبی نیز داشته‌باشد.

لازم به ذکر است در صورت فراوانی مشارکت‌کنندگان و مطالب ارسالی اولویت برای کسانی که زودتر اقدام به هماهنگی و ارسال کرده‌اند محفوظ خواهد بود.

برای شنیدن رادیوی اینترنتی گوش‌کن با یکی از مرورگرهای رایج روی لینک زیر کلیک کنید؛

https://gooshkon.ir/r.htm

برای شنیدن این رادیو از طریق گوشی هم می‌توانید پس از نصب نرم‌افزار MXPlayer که از فروشگاه Google قابل دریافت است؛ فایل رادیو را با نام Gooshkon Radio.m3u از طریق این لینک دریافت کرده و با نرم‌افزار MXPlayer باز کنید.

اگر می‌خواهید رادیوی اینترنتی گوش کن را از طریق رایانه بشنوید می‌توانید با استفاده از فایل Gooshkon Radio.m3u و باز کردن آن با یکی از پخش‌کننده‌های رایج اقدام کنید.

دوستانی هم که علاقه دارند به صورت مستقیم برنامه را بشنوند و یا در آن مشارکت داشته‌باشند؛ با مراجعه به لینک ثبت نام ضمن عضویت در محله نابینایان نام کاربری و رمز عبور تیم‌تاک دریافت کنند و پس از نصب برنامه تیم‌تاک روی گوشی یا رایانه خود در زمان اجرای برنامه، در سرور حاضر شوند.

به امید روزهای روشن‌تر.