خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن من نفرت انگیز 2

انیمیشن Despicable Me 2 2013

عزیزان همراه سلام! امید که هر لحظه از ایام به کامتون باشه!
نوبتی هم که باشه نوبت یکی دیگه از کارهای انیمه‌محله هست که بر طبق روال هر ماه، دیروز از رادیو‌محله پخش شد و امروز برای عزیزانی که مایل به دانلودش هستن در این پست قرار می‌گیره. امیدواریم که مورد پسندتون واقع بشه!
من نفرت انگیز 1 رو که خاطرتون هست. آقای گرو و دخترهای کوچولوی همراهش و ماجراهاش. قراره مهمون ادامه‌ی داستان‌های این خونواده‌ی عجیب بشیم و ببینیم این دفعه چه قصه‌ای برای گفتن دارن.
داستان انیمیشن من نفرت انگیز 2 از جایی شروع میشه که آزمایشگاه مخفی در نزدیکی قطب شمال به وسیله‌ی چیزی شبیه به یک آهنربای غول‌پیکر دزدیده میشه و اتحادیه‌ی مبارزه با تبهکاران، آقای گرو، تبهکار سابق و قهرمان امروز رو برای پیدا کردن عامل این دزدی استخدام می‌کنه.
انیمیشن من نفرت انگیز 2، محصول کشور امریکاست و در سال 2013 به کارگردانی پیر کافین و کریس رناد و در ژانر انیمیشن و کمدی ساخته شده.
استیو کارل، کریستن ویگ، بنجامین برت، میرندا کازگرو، راسل برند، استیو کوگان و کن جیونگ در انیمیشن من نفرت انگیز 2 ایفای نقش داشتن.
با تشکر از هممحلی‌های خوبمون در واحد انیمه‌محله، و همراه با خدا قوت به خانم فرناز امیری که در روایت این کار زیبا همراه ما شدن و آقای مهدی محمدقاسمی که زحمت تنظیم این کار رو به عهده داشتن، و با آرزوی بهترین‌ها برای شما عزیزان ما و محله، می‌پردازیم به:

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «من نفرت انگیز 2»