خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هات گوش کن: شنبه 27 آذر، دوشنبه 29 آذر، از ساعت 18، به مناسبت یلدای 1400.

سلام به همه و همه، از اهالی گرفته تا مسافرین و عابرین و مهمون‌ها و همراه‌های درون و بیرون محله‌ی نابینایان. از خدا می‌خوایم که بهار دل‌هاتون همیشگی، شب‌هاتون به روشنای هزاران ستاره، و وجودتون قرین آرامشی از جنس ناب لطف خدا باشه!
پاییز کم‌کم داره خودش رو جمع و جور می‌کنه تا بره و میدون رو بسپاره دست زمستون. و لحظه‌ی دیدار این دوتا دوست صمیمی همیشه برای ما دیدنیه. یلدا تلاقی زیبای این دو فصل سرد ولی دوست‌داشتنیِ خداست و لازم به یادآوری نیست که ما در محله‌ی نابینایان همیشه یلداهای مفصلی داشتیم و به یاری خدا همچنان خواهیم داشت. خب، ظاهرا مطلب تقریبا گفته شد.
غرض از این پست، دعوت شما عزیزان، همه‌ی عزیزان، به همنشینی محله‌ی نابینایان در هات‌گوش‌کن یلدایی 1400 در رادیو اینترنتی و تیمتاک محله‌ی نابینایانه.
قراره در شب‌های شنبه 27 آذر و دوشنبه 29 آذر، از ساعت 18 یا 6 عصر در محفل یلدایی امسال در کنار هم باشیم و شاهد و شنونده‌ی یک دنیا حرف و خاطره و خنده و شادباش و شور بشیم!
هات‌گوش‌کن امسال حسابی رنگارنگه. حیفه از دستش بدی! پس تاریخ اون بالا رو فراموش نکن!
تویی که این پست رو می‌خونی! هر کسی که هستی! از هر جایی که خواننده‌ی این پستی یا خبر انتشار این دعوت رو می‌شنوی!
ما، اهالی و همراهان محله‌ی نابینایان، در تاریخ و ساعتی که ذکر شد، در یک بزم خودمونی یلدایی در کنار هم جمع میشیم تا یلدای 1400 رو با لذت بردن از حضور همدیگه و بهره‌مندی از کلی آیتم جذاب در خاطراتمون موندگار و پاییز رو تا سال آینده بدرقه کنیم. و در این محفل صمیمی و به یادماندنی منتظر حضور عزیزت هستیم. گرمای جمع ما رو با حضورت چندین برابر کن!
پس قرار ما:
جشن یلدای هات‌گوش‌کن محله‌ی نابینایان، در تاریخ شنبه 27 و دوشنبه 29 آذرماه 1400، ساعت 18 یا 6 عصر، در تیم تاک محله و رادیو گوش کن.

به امید دیداری شیرین و ماندگار دوست ما و آشنای عزیز محله!